LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niet zo zeuren

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
...

Re: Niet zo zeuren

Ongelezen bericht door ... »

.

Evelien

Ongelezen bericht door Evelien »

Gelukkig beginnen ze met de afschaf van de hypotheekrentafrek.

Henry

Ongelezen bericht door Henry »

Slotje graag.

G.

Ongelezen bericht door G. »

Heerlijk als er een einde gemaakt wordt aan al die financiele speculaties (huizen, legiolease) waarbij wij iemands anders schulden mogen betalen.

S

Ongelezen bericht door S »

Misschien is het een idee om eens op te houden met dat gezeur tegen de RADAR-redactie over het plaatsen van slotjes op kritische items. Als ik mensen als Henry goed begrijp mogen alleen nog maar diegenen berichten op het forum plaatsen die het eens zijn met de 'legio-gedupeerden', dan wel 'legio-gedupeerde' zijn, of gewoon een hekel hebben aan Dexia. Zou dat niet een beetje een verarming van het forum betekenen, of is het juist de bedoeling dat het hier 1 grote klaagzang over de ellende van de 'gedupeerden' wordt?!
Een beetje triest allemaal...

hi

Ongelezen bericht door hi »

"Niet zo zeuren"
heet deze topic

s
wie zeurt er hier?

Oscar

Ongelezen bericht door Oscar »

Er was eens een slimme Belg die wist dat die domme Nederlanders veel te makkelijk lenen.

En die domme Nederlanders gaven die Belg de schuld dat ze veel te leenden. Toen gingen ze allemaal in een hoekje bij elkaar zitten te janken. Dat doen Nederlanders nu eenmaal graag. Samen janken en zielig doen.

En degene die vertelt dat ze dom bezig zijn, is weer een nieuwe grote schurk waarover ze lekker kunnen klagen.

Els

Ongelezen bericht door Els »

Oscar

*Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*

hi

Ongelezen bericht door hi »

oscar

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

Stephan

Ongelezen bericht door Stephan »

Belgen zijn inderdaad niet zo dom met lenen. Die hebben ook geen overheid die lenen stimuleert.

SJOERD

Ongelezen bericht door SJOERD »

Nou heeft meer dan 50% van Nederland een eigen huis, nu is het moment om ze lekker uit te melken.Gigantische schulden en ze kunnen geen kant op,en de huizenprijzen worden nu kunstmatig naar beneden gezogen, moderne slavernij noemen ze zo iets.Zie het maar als vissen,de worm is op, de angel zit lekker diep in je keel.

Stephan

Ongelezen bericht door Stephan »

Sjoerd,

Was het maar zo. Wat jij niet ziet, is dat je via de hypotheekrenteafrek en andere regelingen een groot deel van die schuld ook betaalt. Je hebt volgens mij geen flauw benul van hoe ver de overheid gaat om die kunstmatige hoge prijzen in de lucht te houden.

De Nederlandse economie drijft op hypotheken. De welvaart van de Paarse jaren bestaat uit geleend geld dat de hypotheken in de economie hebben gepompt.

Ralph

Ongelezen bericht door Ralph »

Ter nadere info m.b.t. Belgen.

De meeste Belgen hebben bijzonders veel schuld en leven van krediet naar krediet. Dat is daar heel normaal.

Trust me been there enzo.

Mazzeltov;

Ralph

H.

Ongelezen bericht door H. »

Sjoerd,

De hypotheekschulden in Nederland zijn niet meer normaal

N.

Ongelezen bericht door N. »

Nederlanders lenen zich rijk. Gaat het mis dan rennen ze gillend naar de overheid. Maar van te voren hoor je niemand klagen.

Jos

Ongelezen bericht door Jos »

Wanneer ik geld leen voor een huis te kopen weet ik dat het gaat over lenen. Bovendien komt er een grondige toetsing van inkomenssituatie. Dit alles doet je dan besluiten om het te doen of niet. Dit alles heeft Legio nagelaten en is de stelling/mening grote onzin en appels met peren vergelijken. weinig kennis en inzicht op de materie maar jah de beste stuurlui staan altijd nog aan wal.

...

Ongelezen bericht door ... »

.

Greet

Ongelezen bericht door Greet »

Eindelijk een keer een zinnige discussie.

Als je een rendement van 12% wordt beloofd omdat je er mijn belastinggeld bij doet dan mag je van mij heerlijk op de blaren zitten.

N.

Zouden wij ook ons belastinggeld terug krijgen van al deze amateur beleggers?

N.

Als de bank haar geld terug krijgt.....

Gesloten