kuklos schreef:Dus jij vindt het prima dat iemand een compleet argument baseert op fictieve cijfers?
Zoals ik al aan heb gegeven (meerdere keren) zijn het geen fictieve maar absolute cijfers. Ook de cijfers die er al lagen, voor de absolute cijfers uit 2008, waren niet "fictief" maar op basis van extrapolatie. Daarin zit een wezenlijk verschil.
kuklos schreef: Maar dat zijn dus onze punten. 1) Hij hoeft ze niet zelf verzonnen te hebben, hij gebruikt ze wel. 2) En de cijfers die hij gebruikt zijn geen metingen van een actuele situatie, maar een berekening gebaseerd op drijfzand.
Nee ze komen van de LEE en WEN en het zijn absolute cijfers.
puma73 schreef:TS heeft ook heel geniepig de titel veranderd
Op welke manier heb ik de titel aangepast dan? Dat is namelijk niet zo. Ik heb wel de topic start aangepast maar niet de titel. En tekstueel is er ook niets veranderd. In plaats van met een beschuldiging te komen dat ik hem “geniepig” heb veranderd, een bovendien valse beschuldiging, had je ook kunnen vragen wat en waarom ik eventueel iets heb aangepast?
puma73 schreef: Deze uitnodiging moge duidelijk zijn weetnietveel. Op zijn eigen website kan hij de discussie sturen en bepalen wat er geschreven wordt.
Er werd hier gesteld dat het forum niet geschikt zou zijn voor discussie over ECT. Vandaar mijn eigen forum