Chocomelk schreef:Misschien heeft Teun het wel over totaal iets anders Eleven !!!
Dit voorval is het enigste wat gisteren gebeurd is.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Chocomelk schreef:Misschien heeft Teun het wel over totaal iets anders Eleven !!!
waar is dat na te lezen?eleven schreef:Chocomelk schreef:Misschien heeft Teun het wel over totaal iets anders Eleven !!!
Ik heb toch een link geplaatst!riddert schreef:waar is dat na te lezen?eleven schreef:Chocomelk schreef:Misschien heeft Teun het wel over totaal iets anders Eleven !!!
http://www.distrifood.nl/Fabrikanten/Al ... -1431117W/Unilever tekent overeenkomst met Voedselbanken
Alle onnodige toevoegingen aan voedsel vind ik ook zeer zeker NIET nodig en zouvroem schreef:Ik wordt kotsziek van de huidige wegwerpmaatschappij, en alle onnodige toevoegingen aan voedsel, en de ronduit verwende manier waarop daar door sommigen mee wordt omgegaan, meestal zonder gezond verstand te gebruiken.
Chocomelk schreef:Alle onnodige toevoegingen aan voedsel vind ik ook zeer zeker NIET nodig en zouvroem schreef:Ik wordt kotsziek van de huidige wegwerpmaatschappij, en alle onnodige toevoegingen aan voedsel, en de ronduit verwende manier waarop daar door sommigen mee wordt omgegaan, meestal zonder gezond verstand te gebruiken.
verboden moeten worden !
Verwende manier hoe sommige er mee om gaan....dat is voor ieder anders, ik eet zelf echt niet
iets wat over de datum is.
Bedorven zal het niet meteen zijn maar probeer maar eens bv verlepte sla aan een klant te verkopen.En chocomelk, ik zag je de opmerking plaatsen dat het er niet fris meer uitzag. Dat zegt helemaal niets over kwaliteit of dat iets al dan niet bedorven is.
Bedorven zal het niet meteen zijn maar probeer maar eens bv verlepte sla aan een klant te verkopen.[/quote]En chocomelk, ik zag je de opmerking plaatsen dat het er niet fris meer uitzag. Dat zegt helemaal niets over kwaliteit of dat iets al dan niet bedorven is.
Tja, ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik fietste vrijdag langs de voedselbank en het was weer heel druk met parkeren daar...en het dorp waar ik woon is toch echt niet zo groot...Chocomelk schreef:Vind het zo triest voor die mensen, je komt al niet zomaar in aanmerking voor
de voedselbank .
Wat is over datum. TENMINSTE houdbaar tot gaat uit van enig besef dat het niet gelijk op die datum bedroven is. Ik verbaas mij erover dat je enerzijds je wel druk maakt erover dat er zoiets als voedselbanken nodig is maar gelijkertijd zelf goed eten weggooit....Chocomelk schreef:Alle onnodige toevoegingen aan voedsel vind ik ook zeer zeker NIET nodig en zouvroem schreef:Ik wordt kotsziek van de huidige wegwerpmaatschappij, en alle onnodige toevoegingen aan voedsel, en de ronduit verwende manier waarop daar door sommigen mee wordt omgegaan, meestal zonder gezond verstand te gebruiken.
verboden moeten worden !
Verwende manier hoe sommige er mee om gaan....dat is voor ieder anders, ik eet zelf echt niet
Sorry, maar als je klakkeloos je alleen richt op een datum zonder aandacht te besten aan het woordje " tenminste" wat er ook vaak bijstaat, en zonder verder dus even na te denken noem ik dat niet " gezond verstand gebruiken" integendeel zelfs.Teunbosseman schreef:Chocomelk schreef:Alle onnodige toevoegingen aan voedsel vind ik ook zeer zeker NIET nodig en zouvroem schreef:Ik wordt kotsziek van de huidige wegwerpmaatschappij, en alle onnodige toevoegingen aan voedsel, en de ronduit verwende manier waarop daar door sommigen mee wordt omgegaan, meestal zonder gezond verstand te gebruiken.
verboden moeten worden !
Inderdaad, niks verwends aan. Ik ooit geen producten welke over datum zijn. Zo de kliko in......ben ik dan verwend ? Denk eerder dat ik mijn gezonde verstand gebruikt.
Daarbij over het volgende:
Bedorven zal het niet meteen zijn maar probeer maar eens bv verlepte sla aan een klant te verkopen.En chocomelk, ik zag je de opmerking plaatsen dat het er niet fris meer uitzag. Dat zegt helemaal niets over kwaliteit of dat iets al dan niet bedorven is.
Jij kan niet bepalen wat ik hier in mijn koelkast heb liggen of het er nog wel goedvroem schreef: Wat is over datum. TENMINSTE houdbaar tot gaat uit van enig besef dat het niet gelijk op die datum bedroven is. Ik verbaas mij erover dat je enerzijds je wel druk maakt erover dat er zoiets als voedselbanken nodig is maar gelijkertijd zelf goed eten weggooit....
vroem schreef:Sorry, maar als je klakkeloos je alleen richt op een datum zonder aandacht te besten aan het woordje " tenminste" wat er ook vaak bijstaat, en zonder verder dus even na te denken noem ik dat niet " gezond verstand gebruiken" integendeel zelfs.Teunbosseman schreef: Inderdaad, niks verwends aan. Ik ooit geen producten welke over datum zijn. Zo de kliko in......ben ik dan verwend ? Denk eerder dat ik mijn gezonde verstand gebruikt.
Daarbij over het volgende: