Als ik alle mensen moest veroordelen, welke mij met en winkelwagentje of een scootmobiel of een rollator, achter op de hakken zijn gereden, dan had ik veel te doen.sjohie schreef:Tsja, ik denk dat mensen ook een mening optuigen, in referentie aan wat ze zelf ooit is overkomen. En in dat kader snap ik sommige reacties ook wel, sommige mensen in een scootmobiel zijn geen haar beter als mensen die van rechts komen en voorrang némen, in plaats van eerst iemand de kans te bieden om voorrang te geven.eleven schreef:witte angora schreef:Ik denk dat ieders mening in dit topic intussen wel duidelijk is, en dat niemand van mening zal veranderen, is ook wel duidelijk denk ik.
De vraag die nu rijst is: is topicstarter (en ieder ander die dit leest) überhaupt met dit topic geholpen (door het te openen), en is hij/zij geholpen door de reacties hier.
Wat mij betreft kan er een slotje op dit topic, dit heeft volgens mij geen enkel nut.
Dan reageer ik nog een keer, voor de (hulp)moderator het slotje op dit topic doet, wat wederom door bepaalde mensen om zeep geholpen is/wordt.![]()
Het heeft TS niets geholpen, in tegendeel is als nieuw lid, wederom afgezeikt worden, omdat mensen HUN mening ventileren, alleen op basis van aannames.
Neen het is nog niet genoeg, het moest ook nog over zijn handicap gespot worden.
Gelukkig heeft TS mijn advies opgevolgd en niet meer gereageerd.
Triest, en dat na 11 dagen in het nieuwe jaar, daar helpen ook niet meer de goede wensen, welke uitgedeeld zijn.
Ik heb wel eens meegemaakt dat iemand in zo'n ding me een paar keer op de hakken reed bij de kassa, blijkbaar omdat zij iets op de band wilde leggen, en ik niet ver genoeg doorliep. (stond pinnende huismoeder met kind in zitje voor me). Die heb ik ook gevraagd of ze daar alsjeblieft mee op wilde houden, aangezien ze toch hopelijk wel snapte dat ik niet verder kon, en ik kreeg toch een grote bek, niet te filmen wat een viswijf was dat.
Idem voor een jongeman in zo'n ding, toen we nog een nacht moesten kamperen voor het postkantoor voor Bruce Springsteen kaarten. Die kwam en ging, aangezien een nacht buiten door zijn aandoeningen niet aan kon. Geen probleem, we hielden zijn plek in de rij vrij, terwijl de normale etiquette "opgestaan plaats vergaan" is. Maar elke keer dat hij terugkwam, drukte hij die scootmobiel vooraan in de rij. Die hebben ze op een gegeven moment naar zijn eigen verworven plek getild, scootmobiel en al, en met een stel klinkers voor de wielen vastgezet.
Ook hier met dit bericht wederom de discriminatie door mensen.
Zielig.