Naast de Nederlandse wet is er ook de Islamitische wet waar gelovige moslims zich aan dienen te houden. Eisen dat deze mensen dingen doen die indruisen tegen hun wet en dus tegen hun geloof is onredelijk. Dus geen honden in auto's met een islamitische chauffeur. Hoe helder kan het zijn?puma73 schreef:Elke chauffeur maakt zich hieraan schuldig, het valt wel op dat de meeste moslims zijn.kokka schreef: ik discrimineer helemaal niet, ik zeg alleen dat ik best begrijp als een chauffeur geen hond in zijn auto wil,geen enkele hond.Je hoort mij niet zeggen dat ik als chauffeur geen hulphond in mijn auto zou toelaten, of zelfs dat ik vind dat ze dat recht zouden moeten hebben. Ik heb alleen wel begrip voor de andere kant van het verhaal.Ik begrijp ook niet helemaal waar nu die moslim in het verhaal komt, want ik neem aan dat ook Nederlandse taxi chauffeurs wel eens hulphonden weigeren
Er zijn vast wel genoeg anderen te vinden die de hond wel willen toelaten. En anders inderdaad een hondenuitlaatservice bellen voor het vervoer van het beest zoals iemand al eerder terecht zei.