Dat komt al meer in de richting, wie weet wat er over een jaar allemaal mogelijk is, als de bedrijven dan ook nog een beetje klantvriendelijker zijn dan UPCEr wordt al gewerkt aan videorecorders (of soortgelijke apparatuur) en televisies met ingebouwde dvb decoders. Hier hoef je dan alleen nog je kaartje in te stoppen. Geen gedoe met kastjes dus in de toekomst.
Bij Digitenne heb je al voor 14,95 per maand drie kaartjes!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kabel is makkelijk
Re: Kabel is makkelijk
Cable Guy
Ik wist wel dat iedereen met 6 klassen lagere school bij UPC kan werken, maar jij spant de kroon.
Leer toch eens lezen
Ik wist wel dat iedereen met 6 klassen lagere school bij UPC kan werken, maar jij spant de kroon.
Leer toch eens lezen
-
Gast
Een beetje klantvriendelijker dan UPC, lijkt mij een koud kunstje!
-
Cable Guy
Kan je dit nader verklaren?Cable Guy
Leer toch eens lezen
Ik snap het niet.
-
Nix
Cableguy is bang dat UPC op de fles gaat en zo z'n baantje kwijtraakt. Iemand met 6 klassen lagere school vind dan geen werk meer...
Jou opmerking over eenpersoonshuishoudens was al gemaakt. wel mee blijven lezen.
Deze uitspraak wordt weerlegd door onderstaand onderzoek
http://www.kijkonderzoek.nl/php/downloa ... NL2003.pdf
Deze uitspraak wordt weerlegd door onderstaand onderzoek
http://www.kijkonderzoek.nl/php/downloa ... NL2003.pdf
-
Cable Guy
Gelukkig dat Cable Guy wel weet dat er hier nog een t achter moet staan.Cableguy is bang dat UPC op de fles gaat en zo z'n baantje kwijtraakt. Iemand met 6 klassen lagere school vind dan geen werk meer...
Jij bent dan zeker niet verder dan de tweede klas gekomen? Slimpie!
-
Cable Guy
De meeste opmerkingen die ik hier lees zijn al eens gemaakt. Wel meerdere keren.
Dus wat zit je nou te zeuren.
Dus wat zit je nou te zeuren.
Jou de wind uit de UPC-zeilen halen
-
Neef
UPC?
dat zijn toch de kabelgebieden met de meeste schotels? :p[/quote]
dat zijn toch de kabelgebieden met de meeste schotels? :p[/quote]
-
Allure
<i>Dit is nu weer typisch een opmerking van iemand met het i.q. van een druif en die de klok heeft horen luiden als het over digitaal gaat.</i>
Meteen schelden en valse aannames: ik kijk al 4 jaar digitaal via satelliet en heb vele anderen geadviseerd met de aanschaf van hardware, en heb talloze schotels uitgericht kabelgozer!
<i>Kijk, je sluit de tv die vlakbij de ontvanger staat aan via een (bijvoorbeeld) scartkabel: de weergave van het beeld is dan optimaal, geen ruis of sneeuw.
Tv-toestellen die boven op de zolderslaapkamer staan bijvoorbeeld, worden doorgaans (bij gebrek aan meterslange scartkabels), via de antenneuitgang van de satellietontvanger met een gewone antennedraad aangesloten en wordt het inmiddels gedecodeerde digitale satelliet signaal via de antenne-ingang als een "ouderwets" analoog RF-signaal aan de tv aangeboden. En laat dat nu precies zo'n signaal zijn alsdat ook via de gewone kabel-tv ontvangen wordt en daar is echt NIETS digitaal aan. De eventuele draadloze oplossingen zijn doorgaans ook gewoon analoog met rf-signalen. Dus kus je digitale voordeel dan ook maar vaarwel.</i>
Sjongejongejonge. De oorspronkelijke post ging erom of je meerdere decoders op 1 schotel kunt aansluiten. Antwoord: JA, dat kan. Je neemt dan gewoon een LNB met meerdere uitgangen, elke decoder wordt dan apart aangesloten. Wat jij voorstelt is het analoog DOORLUSSEN van een digitaal signaal en dat is iets heel anders. Ja natuurlijk geeft dat een slechter beeld! Maar dat wil nog niet zeggen dat *dus* digitale ontvangst slecht is! Jij beweert zonder enige bronvermelding dat dit 'vaak gebeurt', ik denk dat dat helemaal niet zo is, vanwege het feit dat je dan op alle tv-toestellen daar dezelfde zender moet gaan zitten kijken.
Meteen schelden en valse aannames: ik kijk al 4 jaar digitaal via satelliet en heb vele anderen geadviseerd met de aanschaf van hardware, en heb talloze schotels uitgericht kabelgozer!
<i>Kijk, je sluit de tv die vlakbij de ontvanger staat aan via een (bijvoorbeeld) scartkabel: de weergave van het beeld is dan optimaal, geen ruis of sneeuw.
Tv-toestellen die boven op de zolderslaapkamer staan bijvoorbeeld, worden doorgaans (bij gebrek aan meterslange scartkabels), via de antenneuitgang van de satellietontvanger met een gewone antennedraad aangesloten en wordt het inmiddels gedecodeerde digitale satelliet signaal via de antenne-ingang als een "ouderwets" analoog RF-signaal aan de tv aangeboden. En laat dat nu precies zo'n signaal zijn alsdat ook via de gewone kabel-tv ontvangen wordt en daar is echt NIETS digitaal aan. De eventuele draadloze oplossingen zijn doorgaans ook gewoon analoog met rf-signalen. Dus kus je digitale voordeel dan ook maar vaarwel.</i>
Sjongejongejonge. De oorspronkelijke post ging erom of je meerdere decoders op 1 schotel kunt aansluiten. Antwoord: JA, dat kan. Je neemt dan gewoon een LNB met meerdere uitgangen, elke decoder wordt dan apart aangesloten. Wat jij voorstelt is het analoog DOORLUSSEN van een digitaal signaal en dat is iets heel anders. Ja natuurlijk geeft dat een slechter beeld! Maar dat wil nog niet zeggen dat *dus* digitale ontvangst slecht is! Jij beweert zonder enige bronvermelding dat dit 'vaak gebeurt', ik denk dat dat helemaal niet zo is, vanwege het feit dat je dan op alle tv-toestellen daar dezelfde zender moet gaan zitten kijken.
-
Cable Guy
Ik had toch sterk de indruk dat het ging over meerdere televisies en of videorecorders aansluiten op EEN decoder en niet zoals jij nu opeens stelt, meerdere decoders op EEN schotel.
-
hoffie
heee kabeljongetje is op het chello forum vastgeluld, en gaat daarom maar hier verder?????????????????????????????????????????????????
arm UPC jongetje
arm UPC jongetje
-
Cable Guy
Probeer jij nu maar eens een keer een zin zonder tientallen puntjes, vraagtekens en sterretjes te maken.
Druktemaker!
Druktemaker!
-
Gast
Ik wil even hebben over dat het lastig is om een tweede tv aante sluiten op de sataliet.
Dit is helemaal niet zo moeilijk want als je de PACE PUMA neemt heb je 1 tuner met 1 smartkaart en daar kan je 2 apperaten op aan sluiten dus of je video of een tweede tv .
Ik heb zelf 3 apperaten op de 1 tuner aangesloten namelijke 2 via de scar een de tv in de slaap kamer met een gewone antenne kabel.
Het is wel zo dat je maar 2 verschillende kanalen kan kijken 1 op de tv bij de tuner en 1 kanaal of op de video of op de tv in de slaapkamer.
Maar ik vind de schotel fantasties en wil nooit meer wat anders.
Dit is helemaal niet zo moeilijk want als je de PACE PUMA neemt heb je 1 tuner met 1 smartkaart en daar kan je 2 apperaten op aan sluiten dus of je video of een tweede tv .
Ik heb zelf 3 apperaten op de 1 tuner aangesloten namelijke 2 via de scar een de tv in de slaap kamer met een gewone antenne kabel.
Het is wel zo dat je maar 2 verschillende kanalen kan kijken 1 op de tv bij de tuner en 1 kanaal of op de video of op de tv in de slaapkamer.
Maar ik vind de schotel fantasties en wil nooit meer wat anders.
-
Smits p.j.a.
Ik ben in het bezit van schotel met canal digtal. Ik moet elk jaar 15,- euro betalen voor ontvangst. Anders word ik uit de lucht gepakt. Volgens jullie uitzending van 12-04-2004 is het abonnement gratis, maar dat is niet zo.