LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
grun

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door grun »

crazyme schreef:Functie : view the latest post. Zit ook in deze versie, maar is waarschijnlijk weg gehaald om het forum clean te krijgen. Of om te zorgen dat niet alleen het laatste bericht wordt gelezen.
Dat laatste zou een mogelijke overweging kunnen zijn, maar meestal staat er dan wel een onbekende quote in dat laatste bericht zodat je alsnog even een paar berichten omhoog scrollt. In mijn beleving gaat dat veel sneller dan een veelvoud aan berichten naar beneden scrollen. Ik vond het een handige feature en vind het reuze jammer dat het er niet meer is.

Het een sluit het ander ook niet uit. Ik snap niet dat Radar de keuze niet aan de gebruiker laat. Ze hadden dat tekentje er ook gewoon neer kunnen zetten voor degenen die er wel gebruik van willen maken. Degenen die het niet gemist hebben kunnen dan gewoon blijven navigeren op de manier die zij het prettigst vinden. Iedereen blij, lijkt me.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

alfatrion schreef:
moederslink schreef:Zou het kunnen dat zo.n vierkantje op een tablet nooit te zien is geweest?
Nee.
moederslink schreef:Ik heb zo.n tekentje volgens mij nooit gezien naast de naam vd laatste reageerder of mis ik iets :roll: ?
Het valt ook haast niet op, maar ik heb het altijd super handig gevonden.

https://www.phpbb.com/community/viewforum.php?f=466
Zie rechts aan het einde van alle topics.

https://www.phpbb.com/community/viewtop ... #p14374206
Zie in het bericht bovenaan voor "Postby cprgolds » Tue Mar 08, 2016 1:37
@Alfa, dank je wel voor je hulp en ik heb je links gezien en gevolgd en zie deze vierkantjes i.d.d naast de laatste poster daar , maar hier , op Radar , staat bij mij geen tekentje bij de laatste poster. :(
Maar ik klick " eerste ongelezen " aan en dat werkt goed genoeg voor mij vooralsnog. :wink:
crazyme schreef:Zit wel in de software :
http://try-phpbb.com/31x/

Functie : view the latest post. Zit ook in deze versie, maar is waarschijnlijk weg gehaald om het forum clean te krijgen.

Of om te zorgen dat niet alleen het laatste bericht wordt gelezen.
Wanneer ik de afweging zou maken zou ik alleen om deze reden de functie laten vervallen.
@crazyme
Hier ben ik het helemaal mee eens! Ik heb al vaker het belang van het lezen van alle reacties aangegeven.
Ik merk toch nog vaak genoeg dat , als men dat niet doet , er bijna identieke reacties worden gegeven.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

crazyme schreef:
Moneyman schreef:Ik heb het ook zowel op de pc als op de ipad nooit bewust gezien. Maar ik zou 'm toch niet gebruiken, dus ik ben er ook niet naar op zoek geweest.
Zit wel in de software :
http://try-phpbb.com/31x/

Functie : view the latest post. Zit ook in deze versie, maar is waarschijnlijk weg gehaald om het forum clean te krijgen.

Of om te zorgen dat niet alleen het laatste bericht wordt gelezen.
Wanneer ik de afweging zou maken zou ik alleen om deze reden de functie laten vervallen.
Ja, ik ken de functie wel van andere fora, maar heb 'm nooit bewust bij Radar gezien. Vast omdat ik 'm niet handig vind.

harkja
Contacteer:

Ongelezen bericht door harkja »

Anderen vinden het wel handig !

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

harkja schreef:Anderen vinden het wel handig !
En anderen weer niet.

Tijd voor een poll ? :mrgreen:

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Zijn er mensen die hier Firefox gebruiken en bij wie alles naar behoren werkt? Ik bedoel de aanwezig van de functies bovenaan de pagina:

Gebruikerspaneel nieuwe privéberichtenBekijk je eigen berichtenUitloggen [ Bob Schurkjens ]GedragsregelsZoekenHelp
Toon onbeantwoorde berichtenToon ongelezen berichtenToon nieuwe berichtenToon actieve onderwerpen
Home Forumoverzicht ActueelGedragsregels en mededelingen

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Bij mij zij niet al die knoppen aanwezig. 'Actueel' en 'gedragsregels en mededelingen' ontbreken. Dat wil zeggen: de knop 'actueel' staat nu op de blauwe balk er onder. Op de derde rij hoeft ook geen knop 'gedragsregels', want dat staat ook al in de eerste rij.

Bij de tweede rij heb ik ze trouwens van links naar rechts in omgekeerde volgorde staan vergeleken met jou.

harkja
Contacteer:

crazyme schreef:
harkja schreef:Anderen vinden het wel handig !
En anderen weer niet.

Tijd voor een poll ? :mrgreen:
Het gaat erom dat Radar schrijft dat ze ernaar kijken maar de moderator is met vakantie
volgens mij. Waarom een goed oud werkend forum naar de hatsikidee helpen ?

Ik kan met mijn muis automatisch scrollen maar niet elk topic is interessant om te lezen, dan is het handig als je de laatste post kunt lezen om te zien of je het hele topic wilt lezen.

Maar wij zijn te gast en zonder leden kan dit forum niet bestaan. Eerst vakwerk leveren en dan krijg je dit resultaat. Sommige leden weten niet eens waarover het gaat maar leveren wel commentaar :mrgreen:

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

harkja schreef: Het gaat erom dat Radar schrijft dat ze ernaar kijken maar de moderator is met vakantie volgens mij. ?....
Waarom een goed oud werkend forum naar de hatsikidee helpen ?
Misschien heeft Radar er wel naar gekeken?? Maar veranderen ze het verder niet? En bovendien, je kunt onmogelijk iedereen tevreden stellen.
Ik vind deze site verder mooi, strak, modern en ik ben er al lang weer aan gewend...
maar goed, zoveel mensen, zoveel wensen , we zijn nu eenmaal niet gelijk :wink:

witte angora

Ik stel een interactief forum voor. Dat iedereen op het eigen medium alle gewenste knoppen, balken, tekstvakken enzovoorts precies op die plaats kan zetten waar die wil. Hoeft er nergens meer over gediscussieerd te worden. ;)

Of het technisch mogelijk is? Geen idee. Radar zou er wel de eerste mee zijn.

witte angora

Waarom vermelden welk bericht verwijderd is? Dan staat het er op een andere manier nog. Het bericht vervangen door 'weggejorist' of 'weggetrost', daar kun je ook weinig mee. Een tijdlang stond er wel eens een melding: diverse berichten verwijderd vanwege... Dat was redelijk duidelijk, mits er goed gemodereerd wordt, en niet dat er klakkeloos berichten worden verwijderd die gemeld zijn omdat de melder een pesthekel aan de poster heeft.

Het zou wel makkelijker zijn als degene die het verwijderde bericht gepost heeft even een korte melding krijgt. Maar dat is ook veel werk denk ik.

grun

Ongelezen bericht door grun »

Een aantal van mijn berichten blijkt ook verwijderd, terwijl er geen onvertogen woord in staat.

Ik ben er eerst weer klaar mee, succes verder allemaal.

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

jfortron

Ongelezen bericht door jfortron »

witte angora schreef:
Het zou wel makkelijker zijn als degene die het verwijderde bericht gepost heeft even een korte melding krijgt. Maar dat is ook veel werk denk ik.
Zelf bj een PB aan de moderatie krijg je geen antwoord of tegenbericht.
Nog erger is, dat de PB dan ook nog uit de privéberichten verwijderd wordt, en niet meer onder verzonden items staat. :twisted:
Lekkere Privacy hier!

harkja
Contacteer:

grun schreef:Een aantal van mijn berichten blijkt ook verwijderd, terwijl er geen onvertogen woord in staat.

Ik ben er eerst weer klaar mee, succes verder allemaal.
Als er één schaap over de dam is etc.

Miepje1

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Zojuist werd ik bij het inloggen verrast op 'actueel' nieuws uit 2008 ;-)

harkja
Contacteer:

Oh en nu ?

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

harkja schreef:Oh en nu ?
En nu is de wens, en dat speelt al veel langer op dit forum bij vele, dat als er al berichten verwijderd moeten worden (iets dat wel erg veel alhier wordt toegepast) de moderator dit netjes meld. Radar forum wil dat wij ons netjes gedragen, dan moet het Radarteam dit zelf ook doen.
Anders kom je al gauw in de sfeer van censuur van onderwerp en/of forumleden.

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Huh? Is het tegen de gedragsregels om standpunten te herhalen? Dan kan half het forum wel verwijderd worden.

@Radar: is het mogelijk een "mark as read" button toe te voegen aan "Bekijk mijn berichten"?

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

Julie4444 schreef:Huh? Is het tegen de gedragsregels om standpunten te herhalen? Dan kan half het forum wel verwijderd worden.
Het staat niet in de gedragsregels maar als je het doet mag het niet. Dat zelfde geldt voor (een beetje) off-topic gaan overigens. Ze bericht moderator........

Gesloten