@mh73,
u heeft mijn verhaal dus ook gelezen. Ik wilde hiermee enkel een voorbeeld geven.
Nu ben ik niet meer werkend , maar mijn arm/ schouder zal blijvend " beperkt/ gehandicapt" zijn. De functionaliteit komt niet meer terug.
Dit had ook grote financiële gevolgen kunnen hebben voor mijn baan m.a.g hoge kosten die ook door de samenleving moeten worden opgehoest.
Dat ik hier kwaad en emotioneel onder ben , en daardoor mogelijk wat ongenuanceerd , valt wel te begrijpen , denk ik.
Feit blijft, voor mij althans en bevestigd door de uitzending van Radar , 9 mei j.l, dat deze dure onderzoeken nu dubbel uitgevoerd en gedeclareerd kunnen worden .
Men had dit met kortere lijntjes onderling kunnen kortsluiten en mij was veel bespaard gebleven , zeker de extreme pijn , de meer kwalijke gevolgen nu en het lange wachten. Ook was het onnodig dat ik bij 1 orthopeed nog
net in het oude jaar op 29 dec 2015 moest terugkomen, terwijl ik daar nog op 8 dec was geweest.
Ik vind het tekenend. Ik denk dat dit veel vaker voorkomt,, zo ook het onnodige
doorbehandelen bij velen die al opgegeven zijn.
Aan de andere kant worden veel dure medicijnen aan mensen , die het hard nodig hebben , onthouden , want daar heeft de farmacie weer wat over te zeggen.
Ook de zgn terhandstellingen bij apotheken , gesprekjes,
als die er al zijn, van niks.
Uitleg wordt al gegeven door de HA en het staat in de bijsluiter.
En dat alles omdat er volop verdiend mag worden, door iedereen en in alle sectoren en ten koste van Jan met de Pet, de jongere werkenden.
Ik ben niet tegen geld verdienen, heb zelf ook altijd gewerkt , bijna 40 jaar en ook volop mijn premies en belastingen betaald.
In mijn beleving/ herinnering ging het vroeger en efficiënter en zeker patiëntvriendelijker . ( uitzonderingen daargelaten ) .