LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Van Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso
Re: Van Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso
Zo zie je maar dat er ook vriendelijke deurwaarders zijn , die je persoonlijk een uitnodiging komt brengen .
-
Als jij de eisende partij bent is het logische dat je geen "uitnodiging" ontvangt, immers ben jij degene die de tegenpartij heeft uitgenodigd. Je moet dus bij de partij zijn die voor jouw de dagvaarding heeft verstrekt.grun schreef:Dat weet ik niet, ik heb in ieder geval nog nooit een deurwaarder gezien. Voor de duidelijkheid: ik ben de eisende partij bij de bestuursrechter of de belastingkamer.Moneyman schreef:In civiele zaken, waar we het hier over hebben, wordt je niet “uitgenodigd” door de rechtbank, maar door de gerechtsdeurwaarder die een dagvaarding aan je betekent.
Dan moet je die ervaringen misschien niet in de discussie brengen als het om civiele zaken gaat...grun schreef:Dat weet ik niet, ik heb in ieder geval nog nooit een deurwaarder gezien. Voor de duidelijkheid: ik ben de eisende partij bij de bestuursrechter of de belastingkamer.Moneyman schreef:In civiele zaken, waar we het hier over hebben, wordt je niet “uitgenodigd” door de rechtbank, maar door de gerechtsdeurwaarder die een dagvaarding aan je betekent.
De zaken waar Grun het over heeft, worden niet middels een dagvaarding ingeleid. Nog een reden waarom diens post eerder verwarring oproept dan iets toevoegt.sylvesterb schreef:Als jij de eisende partij bent is het logische dat je geen "uitnodiging" ontvangt, immers ben jij degene die de tegenpartij heeft uitgenodigd. Je moet dus bij de partij zijn die voor jouw de dagvaarding heeft verstrekt.grun schreef:Dat weet ik niet, ik heb in ieder geval nog nooit een deurwaarder gezien. Voor de duidelijkheid: ik ben de eisende partij bij de bestuursrechter of de belastingkamer.Moneyman schreef:In civiele zaken, waar we het hier over hebben, wordt je niet “uitgenodigd” door de rechtbank, maar door de gerechtsdeurwaarder die een dagvaarding aan je betekent.