LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zalm overweegt rechtszaak tegen aanbod aandelenlease

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
fenneken oo3

Re: Zalm overweegt rechtszaak tegen aanbod aandelenlease

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

Trudy, ik vraag me ook af en heb dat in andere topics ook al eens gezegd die luidens is geen dexia gedupeerde, (geestelijk misschien
een weinig gedupeerd)

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

:lol: een weinig????? Wel een beetje zielig !

Willems

Ongelezen bericht door Willems »

Luidens de straathond is weer hitsig!

Joshua

Ongelezen bericht door Joshua »

als een adder, een gluiperig reptiel zich op zijn buik voortslepend loerend op voordeeltjes
Tja moest een keer gezegd worden de zelfde woorden zijn eerder door Joost van Egmond gebruikt!
Zie ook de weblog van de SP
Daarmee heer Luidens is voldoende over uw bijdrage bekend.

Geen dus wat mij betreft exit.

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

Dus.................Luidens, alias Van Egmond en wat al dies meer zij.......opzouten (dit laatste woord heb ik recentelijk aan mijn vocabulaire toegevoegd en vind dit uitstekend op deze Luidens van toepassing :lol: )

peewee

Ongelezen bericht door peewee »

Zo maar wat vragen die bij mij opkomen met betrekking tot een rechtsprocedure van de Staat der Nederlanden tegen de aandelenlease-aanbieders.

1) Wat is het directe belang van de Staat der Nederlanden in zo'n rechtszaak, zelf geen partij zijnde (in directe zin) in het geschil tussen leasedeelnemers en lease-aanbieders ? Grote kans dat de rechter de staat niet ontvankelijk verklaart !

2) Indien niet reeds vanwege punt 1 afgeserveerd, hoe groot is de kans dat de Staat der Nederlanden deze procedure wint. Wellicht krijgt de Staat der Nederlanden een zg. reconventionele vordering tegen zich ingediend, wegens eigen nalatigheid in de jaren van circa 1992 tot nu toe.

Tja, het blijven juridisch interessante tijden.
Nog twee nachtjes slapen en dan komt de uitspraak van de Rechtbank Amsterdam in de zaak SLV tegen Dexia. Ook al zo spannend !

Gesloten