Nee hoor, daar ging ik gewoon even lekker op door...Moneyman schreef:Het sarcasme van Tack is je toch niet ontgaan, WA?witte angora schreef:Misschien heeft de Rabobank wel overal verborgen camera's en verborgen microfoons hangen, weet jij veel... Als we toch in complottheorieën gaan denken...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter
-
Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter
witte angora schreef:Nee hoor, daar ging ik gewoon even lekker op door...Moneyman schreef:Het sarcasme van Tack is je toch niet ontgaan, WA?witte angora schreef:Misschien heeft de Rabobank wel overal verborgen camera's en verborgen microfoons hangen, weet jij veel... Als we toch in complottheorieën gaan denken...
Niks gestort helaas.moederslink schreef:@Tack :
al gekeken op uw bankafschriften of misschien iemand wat geld heeft gestort t.a.v Rabolientje met de tekst :
" gefeliciteerd met de geboorte van jullie Rabolientje ?"
Beste,
Net weer gebeld door de rabobank.
Het was allemaal uitgezocht:
Nou de Rabobank koopt hun info van Wij special Media. (Van het magazine WIJ)
Zodoende komen ze aan de info.
Ik heb natuurlijk Wij special media gebeld met deze info en ik kwam helemaal niet in hun bestand voor. Ook vonden ze het raar dat de rabobank hun noemde als diegene die de info heeft doorgegeven. Omdat ik helemaal niet in hun bestand voor kom.
Heel vaag weer.
Ik moest wijspecialmedia wel het mailtje sturen dat de rabobank naar mijn stuurde en ze gaan er achteraan.
Natuurlijk ook gelijk de rabobank gebeld dat de info weer niet klopte. En ook hier wordt weer verder gezocht.
Kortom weer niks te melden.
Ik heb natuurlijk Wij special media gebeld met deze info en ik kwam helemaal niet in hun bestand voor. Ook vonden ze het raar dat de rabobank hun noemde als diegene die de info heeft doorgegeven. Omdat ik helemaal niet in hun bestand voor kom.
Heel vaag weer.
Ik moest wijspecialmedia wel het mailtje sturen dat de rabobank naar mijn stuurde en ze gaan er achteraan.
Natuurlijk ook gelijk de rabobank gebeld dat de info weer niet klopte. En ook hier wordt weer verder gezocht.
Het lijkt Peyton Place wel, wordt vervolgd.
-
Het kan natuurlijk ook dat Wij Special Media abuis is. Dat bedrijf leeft van profielen van mensen die kinderen gaan krijgen dus er is toch wel een redelijke kans dat je daar bekend bent of was.Tack schreef:Beste,
Heel vaag weer.
Nee dat kan niet anders was ik wel bekend daar zoals in mijn uitleg.renewouters schreef:Het kan natuurlijk ook dat Wij Special Media abuis is. Dat bedrijf leeft van profielen van mensen die kinderen gaan krijgen dus er is toch wel een redelijke kans dat je daar bekend bent of was.Tack schreef:Beste,
Heel vaag weer.
En gaan ze het ook niet voor mijn uitzoeken.
Wij media en de blije doos zijn zo’n beetje 1. Natuurlijk stonden gegevens van TS in de database.Tack schreef:Nee dat kan niet anders was ik wel bekend daar zoals in mijn uitleg.renewouters schreef:Het kan natuurlijk ook dat Wij Special Media abuis is. Dat bedrijf leeft van profielen van mensen die kinderen gaan krijgen dus er is toch wel een redelijke kans dat je daar bekend bent of was.Tack schreef:Beste,
Heel vaag weer.
En gaan ze het ook niet voor mijn uitzoeken.
@angel1978
Misschien, maar in ieder geval niet de naam van Rabolientje.
Hoezo kunnen ze niet weer elders aan die info zijn gekomen.Lady1234 schreef:@angel1978
Van hun site:
op aanstaande en jonge ouders met kinderen t/m 12 jaar. Op basis van de database worden er (custom) audiences gecreëerd t.b.v. mailcampagnes, social advertising, list rental, leadgeneration en bestandsverrijking om de doelgroep op het juiste moment en via het juiste kanaal te bereiken.
Marktleider met ruim 80% van de doelgroep adressen.
Ruim 80% van de zwangere vrouwen in Nederland wordt opgenomen in de database, en na de geboorte van het kind worden deze gegevens verrijkt
De vraag blijft simpelweg wat dat elders dan zou zijn.
Dat klopt, Maar die vraag gaat De Rabo niet beantwoorden.. en wij media werkt ook niet echt mee blijkbaar.Moneyman schreef:De vraag blijft simpelweg wat dat elders dan zou zijn.
Dat zullen ze op grond van toepasselijke wet- en regelgeving wel moeten.angel1978 schreef:Dat klopt, Maar die vraag gaat De Rabo niet beantwoorden.. en wij media werkt ook niet echt mee blijkbaar.Moneyman schreef:De vraag blijft simpelweg wat dat elders dan zou zijn.
Helaas zal dat een lange strijd worden, en de vraag is of het je dat waard is.
Ik kan mij voorstellen dat TS graag bereid is om die (lange) strijd te voeren. Al is het alleen maar om je eigen nieuwsgierigheid te stillen. Ik word trouwens ook steeds nieuwsgieriger naar hoe een en ander nu precies in elkaar zit.
En ik denk dat de partijen in eerste instantie zo veel mogelijk nietszeggende antwoorden zullen geven, in de hoop dat je als consument vanzelf afdruipt. Maar daardoor zou bij mij juist des te meer de drang ontstaan om achter de waarheid te komen. Go, Tack, pak ze!
En ik denk dat de partijen in eerste instantie zo veel mogelijk nietszeggende antwoorden zullen geven, in de hoop dat je als consument vanzelf afdruipt. Maar daardoor zou bij mij juist des te meer de drang ontstaan om achter de waarheid te komen. Go, Tack, pak ze!
Je kunt met een beroep op de AVG alle informatie(bronnen) bij beide instanties opvragen. Ergens moet die voornaam vandaan gekomen zijn...
Ik vraag me sowieso af: is de voornaam hetzelfde als de doopnaam? De doopnaam wordt in allerlei systemen geregistreerd, maar de roepnaam in beginsel niet. Als de doopnaam anders is dan de roepnaam wordt het nog spannender.
Ik vraag me sowieso af: is de voornaam hetzelfde als de doopnaam? De doopnaam wordt in allerlei systemen geregistreerd, maar de roepnaam in beginsel niet. Als de doopnaam anders is dan de roepnaam wordt het nog spannender.
Ze wisten der naam ook niet bij wijspecialmedia.angel1978 schreef:Hoezo kunnen ze niet weer elders aan die info zijn gekomen.Lady1234 schreef:@angel1978
Van hun site:
op aanstaande en jonge ouders met kinderen t/m 12 jaar. Op basis van de database worden er (custom) audiences gecreëerd t.b.v. mailcampagnes, social advertising, list rental, leadgeneration en bestandsverrijking om de doelgroep op het juiste moment en via het juiste kanaal te bereiken.
Marktleider met ruim 80% van de doelgroep adressen.
Ruim 80% van de zwangere vrouwen in Nederland wordt opgenomen in de database, en na de geboorte van het kind worden deze gegevens verrijkt
Ze gaan het uitzoeken vinden dat hun naam onterecht is genoemd door de rabobank
Dan nog heeft mijn vriendin een andere achternaam en ook een ander email.
Ja doe ik ook. Heb de rabobank niet voor niks weer verteld dat het onzin is wat ze me weer vertelde ik blijf ook doorgaan tot ik het weet. Wijspecialmedia gaan alle documenten die er zijn opvragen. En de rabobank om uitleg vragen waarom hun naam genoemd is. Ik ben ook zeker een strijder dus geef niet zomaar op.kweenie schreef:Ik kan mij voorstellen dat TS graag bereid is om die (lange) strijd te voeren. Al is het alleen maar om je eigen nieuwsgierigheid te stillen. Ik word trouwens ook steeds nieuwsgieriger naar hoe een en ander nu precies in elkaar zit.
Wij hebben geen doopnaam en als je der naam bij de burgelijke stand bedoeld heeft ze wel 2 namen Rabolientje Amro zeg maar ze wisten bij de rabobank alle 2 der namen.Moneyman schreef:Je kunt met een beroep op de AVG alle informatie(bronnen) bij beide instanties opvragen. Ergens moet die voornaam vandaan gekomen zijn...
Rabolientje is ook der roepnaam
En ik altijd maar denken dat “blije doos” iets was waar de baby’s vandaan kwamen
Heel APART, je bent er al 7 pagina`s mee bezig en het eind is nog lang niet in zicht. Wat zou dat voor consequenties kunnen hebben dat Rabobank gewoon hardop een naam roept die helemaal van niets weet.
Waar is de MOL?
Waar is de MOL?