StevieNL81 schreef: ↑28 sep 2019 22:11
Nou goed omdat ik wel sportief wil zijn wil ik best een poging doen. Zonder rekening te houden met enig wetsartikel maar puur een uitleg waarom die 5 dagen redelijk kunnen zijn.
Leuk! Sportief! (En dapper
)
We kiezen ervoor de kosten laag te houden dus minder poppetjes in re zetten daarom hebben wij 5 dagen nodig voor iets waar de rest 2 dagen voor nodig heeft (nu begin ik wel licht te bluffen dus snap dat iemand hier gehakt van maakt).
Het is maar goed dat het geen pleitnota hoefde te zijn
.
In de voorwaarden van Vliegwinkel is sprake van 48 uur, bij Gate1 van vijf
werkdagen. Dat maakt het verschil nog groter. En Vliegwinkel is toch ook een prijsvechter?
Ik ben geen jurist, dus ik heb geen idee hoe die tegen zo'n verweer aankijken. Het doet mij denken aan de mop van de imker met zeer goedkope honing, maar extreem lange levertijd. Hij had namelijk maar één bij. Ofwel, ondanks de niet onredelijke "blufverklaring" vind ik die vijf werkdagen erg lang. Maar áls de tickets écht spotgoedkoop zouden zijn, en áls die termijn heel duidelijk en vooraf gecommuniceerd zou worden, dán zou die misschien stand houden. Maar aan die twee voorwaarden heeft Gate1 niet voldaan.
Nogmaals, ik ben geen jurist en de discussie in dit topic boeit me eigenlijk maar matig (na uw bijdrage wel iets meer!), maar wat mij betreft krijgt u in ieder geval de Wisselbeker Voor Het Oppakken Van De Handschoen!