LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Multi level marketing

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Er zijn honderduizenden mlm-ers die en organisatie in het buitenland hebben.
Niet te onderzoeken en dus ook niet weerlegbaar.
Psychologische truc is al blootgelegd jongen.

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Kristina »

Dus voor die mensen waarover ik het heb betekent dat:

...wat je kunt OPETEN in afzienbare tijd!

Ja, je hebt helemaal gelijk. Wij eten voor miljoenen per jaar aan producten. Er wordt niks verkocht, wat....we werken niet eens ermee!!!, wij zitten maar hele dagen herbalife te vreten......het komt mijn strot uit.
:lol:

NWM-er

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door NWM-er »

Niet te onderzoeken en dus ook niet weerlegbaar


Wie zegt dat? Weer zo'n 'briljante'omzeiling van de feite.
Bel een willekeurig mlm-bedrijf, maak een afspraak op het hoofdkantoor en ga lekker neuzen in de organisatie.

Onee, dat is zeker weer een truc?Onee, je gaat geen tijd steken in onderzoeken?

Als ik of iemand anders tegen jou zegt dat er onder de Domtoren(hoe toepasselijk), een miljoen euro ligt,zeg je dan....pffff, is niet bewezen, dus zal er ook wel niet liggen, of stap je op je fiets en ga je als een speer naar Utrecht om te zoeken of het echt waar is?

Jij bent zoiemand die alles wil weten, maar geen enkele moeite wil doen om erachter te komen of iets waar is.
Ben je al bij die Noni-presentatie geweest? Nee, omdat je nergens ene moeite voor wilt doen. En weet je, mensen zoals jij zitten ook in mlm en willen nergens moeite voor doen, alleen hier hun gal spuwen als ze niets gepresteert hebben. Klagen.....DAAR hebben ze alle tijd voor!

NWM-er

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door NWM-er »

Ja, je hebt helemaal gelijk. Wij eten voor miljoenen per jaar aan producten. Er wordt niks verkocht, wat....we werken niet eens ermee!!!, wij zitten maar hele dagen herbalife te vreten......het komt mijn strot uit.


Haha, jij ook al? Ik zit de hele dag te bellen, want anders verdien ik niets.Enne, ik zet mijn downline onder zware druk om ook elke dag lang te bellen, anders verdien ik niets.......zucht :lol:

tegenstander

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door tegenstander »

.Er zijn honderduizenden mlm-ers die en organisatie in het buitenland hebben.
Ja, maar die HONDERDDUIZENDEN MLM-ers :? wónen ook allemaal in het buitenland!

NWM-er

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door NWM-er »

Ja, maar die HONDERDDUIZENDEN MLM-ers wónen ook allemaal in het buitenland!

Ja en.....????Ik heb het over honderdduizenden die met mlm een organisatie ook in het buitenland hebben.Nu opeens maakt het uit uit welk land ze komen?MLM is toch over de hele wereld hetzelfde?
WAT L* UL JE NOU TOCH, ZOT? JA MAAR,...BLA BLA BLA.....

tegenstander

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door tegenstander »

Als ik of iemand anders tegen jou zegt dat er onder de Domtoren(hoe toepasselijk), een miljoen euro ligt,zeg je dan....pffff, is niet bewezen, dus zal er ook wel niet liggen, of stap je op je fiets en ga je als een speer naar Utrecht om te zoeken of het echt waar is?
Nee ik ben dan inderdaad niet zo'n goedgelovige Hendrikk die dan zijn longen uit zijn lijf gaat fietsen, nee :lol:

maar wat dit hieronder voor geraaskal is, dat kan jij zelf waarschijnlijk niet uitleggen:
Jij bent zoiemand die alles wil weten, maar geen enkele moeite wil doen om erachter te komen of iets waar is.
Ben je al bij die Noni-presentatie geweest? Nee, omdat je nergens ene moeite voor wilt doen. En weet je, mensen zoals jij zitten ook in mlm en willen nergens moeite voor doen, alleen hier hun gal spuwen als ze niets gepresteert hebben. Klagen.....DAAR hebben ze alle tijd voor!
Mensen net als ik in MLM???

Dénk het niet!! En ik ga niet naar zo'n ratelbandavond, ik weet wel leukere manieren om mijn vrije avonden te besteden! Maar onderzoeken, ja dat mag ik graag doen.

En nou niet zeggen dat je er geweest moet zijn om het onderzocht te hebben, want dat is bullsjit. Ik ben nooit in Auswitz geweest en ik weet toch wat daar gebeurd is.

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Kristina »

Dénk het niet!! En ik ga niet naar zo'n ratelbandavond, ik weet wel leukere manieren om mijn vrije avonden te besteden! Maar onderzoeken, ja dat mag ik graag doen.

En nou niet zeggen dat je er geweest moet zijn om het onderzocht te hebben, want dat is bullsjit. Ik ben nooit in Auswitz geweest en ik weet toch wat daar gebeurd is.

Jij bént blijkbaar geweest op zo'n 'ratelbandavond', anders had je het ook niet kunnen 'onderzoeken' toch...

En die vergelijking met Auschwitz......man, man, man..jij SPOORT gewoon niet!

NWM-er

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door NWM-er »

Quote:
Jij bent zoiemand die alles wil weten, maar geen enkele moeite wil doen om erachter te komen of iets waar is.
Ben je al bij die Noni-presentatie geweest? Nee, omdat je nergens ene moeite voor wilt doen. En weet je, mensen zoals jij zitten ook in mlm en willen nergens moeite voor doen, alleen hier hun gal spuwen als ze niets gepresteert hebben. Klagen.....DAAR hebben ze alle tijd voor!


Mensen net als ik in MLM???


Tegenstander,
het is nu wel heel duidelijk dat je niet kan lezen!
Ik reageerde op Maarschalk en niet op jou!

Of is dit een van de tegenstanders-trucjes?
Maarschalk en Tegenstander zijn dus 1? Waarom? Om te laten lijken dat er meer tegenstanders zijn? Hoe zielig kan een mens toch zijn.BAH.

Met deze misstap val je toch echt door de bekende mand!

NWM-er

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door NWM-er »

Jij bént blijkbaar geweest op zo'n 'ratelbandavond', anders had je het ook niet kunnen 'onderzoeken' toch...


TSJAKKAAAAAAAAAA!!!!!!

tegenstander

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door tegenstander »

Met deze misstap val je toch echt door de bekende mand!


Tja....., je probeert wat, he.

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Kristina »

TSJAKKAAAAAAAAAA!!!!!!

:lol: :lol: :lol:

tegenstander

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door tegenstander »

Jij bént blijkbaar geweest op zo'n 'ratelbandavond', anders had je het ook niet kunnen 'onderzoeken' toch...
Ik lees een krant, soms zelfs een boek :lol: , ik kijk TV, ik praat met bekenden, met vrienden en met kennissen, en dan gaat het al gauw van: 'heb jij Hans de laatste tijd nog gezien? Ik wel, hij wou ineens bij me langskomen maar omdat het al zo lang geleden was wilde ik eerst wel eens weten wat er was. Nou en toen kwam de aap uit de mouw, hij verkoopt tegenwoordig VULMAARIN.'
En die vergelijking met Auschwitz......man, man, man..jij SPOORT gewoon niet!
Het was gewoon het eerste voorbeeld wat bij me opkwam, zal wel komen door de gedachtenassociatie met massahypnose. Voor degenen die zich er echt aan storen: sorry.

Ik zal een ander voorbeeld noemen: ik hoef niet van de Domtoren (hoe kom ik nou toch op Domtoren??) af te springen om te weten dat ik dan dood ben als ik beneden aankom.......

Is dit wel een goed voorbeeld, Kristina?

NWM-er

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door NWM-er »

Zo raar he, ze zeuren maar over die Ratelbandavondjes, maar ze vergeten dat die malle Ratelband wel miljonair is geworden door zijn manier van werken.Hij trekt zalen vol met managers, directeuren etc, maar die zullen allemaal wel gek zijn. : :shock:

NWM-er

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door NWM-er »

Ik zal een ander voorbeeld noemen: ik hoef niet van de Domtoren (hoe kom ik nou toch op Domtoren??) af te springen om te weten dat ik dan dood ben als ik beneden aankom.......

Met deze simpele, maar vooral domme opmerking suggereer jij dat iedereen die met mlm begint in de goot eindigt! Wederom ga je de mist in met een voorbeeld die kant nog wal raakt.

Hoe zit het dan met mensen die succesvol zijn met mlm? Die kunnen wel tegen een stootje ofzo....? :shock:

Jij denkt dat hoe jij denkt de hele wereld zo denkt, denk je ook niet?
Denk daar maar eens over na.

Henny E

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Henny E »

Beste Maarschalk,

Jij denkt dus dat uitbreiding van je netwerk naar het buitenland niet mogelijk is in de telefonie ???
Dan maakt het bedrijf waar ik bij zit zeker een fout, waar ik financieël
bijzonder wel bij vaar.
Volgens mijn wekelijkse provisieafrekening loopt er een tak naar Engeland, vandaar naar Ierland, weer terug naar Engeland, door naar Duitsland en dan nota bene weer terug naar Nederland.
Een andere tak loopt via Duitsland naar Oostenrijk.
Of ik dit kan bewijzen ??? Tuurlijk, kom maar kijken !

Een verzadigingspunt zal dan ook nooit bereikt worden: De totale omzet in Europa v.w.b. alleen al de VASTE telefonie bedraagt maar liefst 500 miljard euro (Is een FEIT) !! En die markt is nog maar net open.
Hoe lang denk je dat het duurt voordat die "buit" verdeeld is ??? :lol:
Heb ik het nog niet eens over de mobiele telefonie.

Echt, beste tegenstanders, jullie zitten er faliekant naast !!!

M.v.g.
Henny E
======

NWM-er

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door NWM-er »

AMEN!

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Kristina »

Ik zal een ander voorbeeld noemen: ik hoef niet van de Domtoren (hoe kom ik nou toch op Domtoren??) af te springen om te weten dat ik dan dood ben als ik beneden aankom.......

Is dit wel een goed voorbeeld, Kristina?

STUKKEN BETER!!!! zoals ik zei....jij niet helemaal sporen!

tegenstander

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door tegenstander »

Met deze simpele, maar vooral domme opmerking suggereer jij dat iedereen die met mlm begint in de goot eindigt! Wederom ga je de mist in met een voorbeeld die kant nog wal raakt.
zucht, nog een voorbeeld - ik WOU die vergelijking helemaal niet trekken - ik wil alleen aantonen dat je niet alles MEEGEMAAKT hoeft te hebben om te weten wat er gebeurt, maar, nog een voorbeeld:
Voor mijn deur ligt nu een plas. Als ik daar op mijn slippers in ga staan krijg ik natte voeten. Ik hoef dat niet te doen om dat te weten, ik WEET dat.

Nou wel goed? zoniet, jammerdan!

Verder Henny, dat was niet Maarschalk maar Ikke.
En ik geloof best DAT er lijnen naar het buitenland lopen, hoor.

MAAR GEEN HONDERDDUIZENDEN zoals die vooroordeelbevestigende 'collega' van je probeert te verkopen.
Hopelijk niet in JOUW downline?

(Ja en sorry, iedereen zal best weer boos op me worden wanneer ik vertel, dat ik iedere keer als ik downline type, moet denken aan het Down-syndroom)

Henny E

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Henny E »

Nee hoor,

Ik word niet zo gauw boos :lol: :lol: :lol:

Ik word alleen boos als ik 3 keer hetzelfde tegen dezelfde persoon moet zeggen.
Eigenlijk moet ik dan boos worden op mezelf: Kennelijk ben ik dan niet duidelijk genoeg.

:wink: :wink:
Henny E
======

Gesloten