LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Juridische onkunde

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
pluutje

Re: Juridische onkunde

Ongelezen bericht door pluutje »

Beste Mensen,

Mischien heeft dit gescheld een terapeutische waarde.Zo te zien wil bijna iedereen zich uiten en dat is ook te begrijpen als je op zo'n manier [geleasd] bent. Laten we echter onze energie gebruiken in opbouwende zin en ons gedegen voorbereiden op hetgeen komen gaat! Het zal nodig zijn. Michiel Luidens groeten aan je vrind!

Desondanks iedereen een opbeurende vakantie!!

Pluutje

Willems

Ongelezen bericht door Willems »

Haantje of het waar is dat je een pot ben?

Bekkum

Ongelezen bericht door Bekkum »

Willems,

Wat jij bent dat weten we wel. :!: :!:
Laatst gewijzigd door Bekkum op 10 aug 2004 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.

fenneken oo3

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

Willems, waar baseer je dit op.

Bekkum

Die uitspraken van Willems zijn ongehoord.
Maar daar mag je niks van zeggen.
:( :(

Willems

Ik heb een e-mail binnen gekregen dat "Haatje" een vrouw zou zijn, daarom mijn vraag!
Bekkum ga verder met jouw afwas man. In lallige zaken ben je altijd van de partij kom toch eens met iets origineels waaraan het forum belangstelling heeft: altijd prieten en moraliseren vuile huichelaar!
Laatst gewijzigd door Willems op 10 aug 2004 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.

kwast

Ongelezen bericht door kwast »

Kreeg je maar een schorsing binnen, dan ging het niveau hier met reuzenstappen omhoog... Ik ga maar eens lekker een week of drie op pad. Succes met die Belgische dorpsgek!

Willems

Omhoog? of omlaag!

kwast is haantje = pot

Florida USA zal wel Katzand zijn!!!! Aan de Belgische grens!!!
Laatst gewijzigd door Willems op 10 aug 2004 23:44, 3 keer totaal gewijzigd.

gast500

Ongelezen bericht door gast500 »

Bekkum ga verder met jouw afwas man. In lallige zaken ben je altijd van de partij kom toch eens met iets origineels waaraan het forum belangstelling heeft: altijd prieten en moraliseren vuile huichelaar!
Hahaha, een man naar mijn hart (bij wijze van spreken dan)

Haantje

Ongelezen bericht door Haantje »

Willems ik drink koffie uit een pot een koffiepot. Maar ik wil er nog wel bij vermelden dat jouw gevoel voor humor niet in een potje past. In het begin voelde ik nog sympathie voor je maar het is me inmiddels wel duidelijk dat je het leven wel heel erg gallig benadert.

Je schroomt niet om iemand RIP te wensen. Je ideëen waren niet slecht maar gevoel voor humor en schaamte ken je helaas niet.
Jouw scheldpartijen zijn buiten alle proporties. Schande hoe jij iets kunt neersabelen.

Hopelijk komen je contracten tot uitbetaling maar enig menselijk gevoel is je totaal onbekend.

Contact met jou zal ik vermijden in de toekomst. Gelukkig heb ik dan nog menselijk gevoel. Dat het je goed moge gaan boze man.

Groet.

gast500

Aaaiijaaaiiiijaaaiiiii, Haantje is boos? Of valt het wel mee? :D

Willems

Haantje

Prachtig prachtig weergegeven, dat is de ene kant en de andere kant nu over de uitlatingen van Luidens, JH, Kwast, Joost van Egmond Pipa, Hollander, Dubio, Bekkum (zeker voor jou allerheiligen?)

Neen, Haantje ik heb jouw sympathie niet nodig, je komt zeer onbetrouwbaar over je bent te simpel en eenvoudig én éénzijdig in jouw oordeel, ik zal je missen als kiespijn. Je lijkt wel op Bruneel Contract = Contract

Ga maar fijn in het zand spelen, hopen dat wanneer je terugkomt dat het front er niet meer is!!
Haantje het was nooit leuk geweest, nooiiiitttttt Neem zo'n Kwast, wat voor lol of plezier heb je aan zo'n iemand of zo'n Luidens. Haantje hou toch in godsnaam op , neem gauw de vliegtuig heb je nodig!!!!
In deze zaak heb je niks aan humor, voor mij is het oorlog aan een
front, indien je niet schiet word je beschoten met scherp. Wie hier komt om lol en gein is geen gedupeerde en kan beter een chat nemen, waar je echt kan lachen. Wie mij hiervoor kwalijk neemt heeft een probleem dat mij niet aangaat!
Laatst gewijzigd door Willems op 11 aug 2004 00:42, 4 keer totaal gewijzigd.

Haantje

Niet boos wel vind ik het jammer dat we zo met elkaar om gaan nou. Er was hier altijd iets van humor en toch saamhorigheid althans iets van respect. We maken allemaal fouten maar dit is niet leuk meer.

Bekkum

Haantje,

Er zijn een heleboel mensen die geen respect meer voor elkaar hebben.
Hoe zou dat komen?
Door het Legio-Lease leed?

gast500

Daar heb je gelijk in. Humor is belangrijk. Ik probeer weleens een beetje te stangen maar zet er altijd een smiley bij. LOL is belangrijk :D

Truus2004

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Prachtig prachtig weergegeven, dat is de ene kant en de andere kant nu over de uitlatingen van Luidens, JH, Kwast, Joost van Egmond Pipa, Hollander, Dubio, Bekkum (zeker voor jou allerheiligen?)
Graag toelichting waarom mijn naam in dit rijtje genoemd wordt! Geloof me, een aantal mensen weet wie onder de naam Pipa schrijft en waarom dit een zgn. 'alias' is. Onder geen beding laat ik het gebeuren dat wie dan ook mijn 'naam' in discrediet brengt! Laat dat heel erg duidelijk zijn!

Michiel Luidens

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Pipa waarom zou een naam in het rijtje Luidens, JH, Kwast, Joost van Egmond, Hollander, Dubio, Bekkum gelijk staan aan discrediet ??? Excuus danwel toelichting lijkt mij gepast.
Laatst gewijzigd door Michiel Luidens op 11 aug 2004 00:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Haantje

Willems hoe doe je dat nou met je vriendje in Anvers?

Mr.Wilwell and Mr.Cannotmore :roll:

Of ik ben Rudy Willems éenvoudig doch smakeloos. :roll:

Wat zeft u ff de kunstgebikke soeken etc.

Truus2004

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Michiel, als je dat niet begrijpt heb je een bord voor je kop! En niet zo zuinig ook! Ik ervaar het zo in ieder geval. Met mijn normen en waarden (die geen maatstaf voor iedereen zijn, maar in ieder geval wel voor mezelf) is het niet acceptabel in een adem genoemd te worden met eerdergenoemden. Dat ervaar ik als in discrediet gebracht worden. Daar hoef ik verder niet over in discussie.

Michiel Luidens

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Michiel, als je dat niet begrijpt heb je een bord voor je kop! En niet zo zuinig ook!
Met deze persoonlijke aanval op een normale vraag behoor je inderdaad tot degenen die dit forum degraderen. Je kan DHr Willems en anderen een handje geven.

Gesloten