@ Positiefje:
ik wil hier alleen maar mee zeggen dat alles zijn voor en tegens heeft, en dat een ieder vrij is om te kiezen wat ie wil doen.
Ik heb al eerder gereageerd op een dergelijke stelling: ik ben het daar mee eens onder de voorwaarde dat je geen anderen schaadt of benadeelt.
Ik ga ook naar een reguliere arts maar neem echt niet klakloos aan wat hij mij voorschrijft. Dat doe ik ook bij alternatieve dingen. Ik vind dat je daar zelf verantwoordelijk voor bent.
Tot op zekere hoogte draagt iedereen die verantwoordelijkheid. Ik vind alleen wel dat je als leek op anderen, die zeggen er verstand van te hebben of dat op wat voor manier ook pretenderen, moet kunnen vetrouwen. Of dat nou een dokter is, een onderneming die een medicijn produceert of een onderneming die claimt een product te maken dat bevorderlijk is voor de gezonheid.
@ Gast:
Laten we aub hopen dat student zich niet met medicijnen onderzoek gaat bezighouden.
Dat is totaal niet mijn gebied.
Met de manier waarop hij 'bewijzen' verzameld denk ik dat het aantal doden door bijwerkingen enorm zal toenemen. Niks wetenschappelijks aan zijn onderzoek.
Alsof jij enig idee hebt wat een wetenschappelijk verantwoord onderzoek eigenlijk inhoudt.
Maar wat wil je van iemand die een foto die zo vaag is dat hij net zo goed van zijn psychiater kan komen als bewijs aandraagt dat ie gestudeerd heeft.
Ik heb in de betreffende thread met het plaatsen meteen mijn excuses aangeboden voor de belabberde kwaliteit. Ik krijg het ding er domweg niet beter op. Bij gebrek aan een scanner kan ik er ook nix anders van maken. Ontzettend flauw om mij daar dan op aan te gaan vallen. Overigens is op maximale grootte uitstekend te lezen dat het een bul van de Erasmus Universiteit is voor de studie economie.
Tijd dat student zijn naampje in P.A. Ranoia verandert
Weet je eigenlijk wel wat paranoia is? Dat heeft namelijk totaal niets te maken met de zaken waar je me van beschuldigt. Geen moeilijke woorden gebruiken als je niet weet wat ze betekenen he.
@ AVB:
En waar haal JIJ je het recht vandaan om mensen te VEROORDELEN die aan MLM doen?
Deze was niet aan mij gericht, maar ik reageer er toch op. Ik veroordeel niet iedereen die aan MLM doet, maar wel degenen die doorhebben hoe het systeempje werkt en daar profijt uit proberen te halen ten koste van anderen.