LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN veranderd ongevraagd VOICEMAIL hi prepaid

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
3210

Re: KPN veranderd ongevraagd VOICEMAIL hi prepaid

Ongelezen bericht door 3210 »

moni >

Even een reactie op je posting.....
......je lijkt wel onze persoonlijke adviseur wat betreft de voicemail
Ja en dat ook nog helemaal gratis, waar kom je dat nog tegen vandaag de dag ........

Maar ja als je me "2310" gaat noemen is 'de lol' er gauw vanaf........

(Nee hoor dat is 'n geintje, maar dat was wel duidelijk denk ik ?, 't is je vergeven 't was inderdaad nog vroeg)

En dan.........
....het lijkt mij dat er hier een taak ligt voor RADAR om er eens een uitzending aan te besteden
Hier zou inderdaad een taak weggelegd zijn voor RADAR, dus als de redactie even 'wakker' wil worden...........
(voor de insiders:......"wellicht iets voor Marjolein" ?)

Goed we wachten rustig af...........

"3210" :D

Ikook

Ongelezen bericht door Ikook »

Hoe zet ik VoiceMail aan en uit?

Antwoord

VoiceMail staat standaard aan.
Wilt u echter geen gebruik maken van uw VoiceMail, dan doet u het volgende:

Heeft u een KPN-abonnement:

bel gratis 313
kies in het hoofdmenu optie 1
kies vervolgens optie 2, 'VoiceMail uitzetten'
Wilt u toch uw VoiceMail weer gaan gebruiken:

bel gratis 313
kies optie 1 'VoiceMail aan- of uitzetten'
kies optie 1 'VoiceMail aanzetten'
Heeft u KPN PrePay:

Uiterlijk 1 november 2004 verwacht KPN de mogelijkheid om VoiceMail volledig uit te schakelen gereed te hebben.

Er zijn dan twee mogelijkheden:

Aanzetten afwezigheidsmelding:

bel 333
kies in het hoofdmenu optie 2 (Welkomstboodschappenmenu)
kies vervolgens optie 4, 'Afwezigheidsmelding'
spreek een tekst in waarin je aangeeft dat je VoiceMail uitstaat. Bellers krijgen geen piep meer na dit bericht en kunnen geen VoiceMailbericht achterlaten
toets 2 om de Afwezigheidsmelding aan te zetten
Volledig uitschakelen van Voicemail (beschikbaar uiterlijk maandag 1 november):

bel gratis "12339"
volg de aanwijzingen in het menu
Wilt u toch uw VoiceMail weer gaan gebruiken:

bel 333. De stem vertelt u dat uw Afwezigheidsmelding aan staat
toets 2 om uw Afwezigheidsmelding uit te zetten
vervolgens komt u in het hoofdmenu
Let op:

Voor een aantal PrePay-klanten die VoiceMail niet in gebruik hadden is bij de overgang naar het nieuwe platform de VoiceMail op 1 september 2004 aangezet. Wilt u geen gebruik maken van VoiceMail, volg dan de stappen zoals hierboven beschreven om de VoiceMail uit te schakelen. De kosten die u hiervoor maakt worden binnen twee weken automatisch teruggeboekt op uw PrePay-tegoed.

Informatiebandje

Heeft u een nieuwe VoiceMail-box? Dan hoort u eenmalig een informatieve tekst. U krijgt de mogelijkheid direct een password, een naam en een persoonlijke welkomstboodschap in te stellen. Een password heeft u nodig voor gebruik van VoiceMail in het buitenland en vanaf een ander toestel. Na dit bericht komt u in het hoofdmenu voor het beluisteren van berichten of het wijzigen van instellingen.

Uitgebreide informatie over VoiceMail vindt u op www.kpn.com.

Jan B

Ongelezen bericht door Jan B »

Ik kreeg dezelfde email. Het ging de KPN toch te veel klanten kosten!!

Uiterlijk 1 november 2004 verwacht KPN de mogelijkheid om VoiceMail volledig uit te schakelen gereed te hebben

moni

Ongelezen bericht door moni »

:D YES de aanhouder wint!! Toch was het heel prettig om via dit forum te merken dat je er niet alleen voor staat.

Ik wil in ieder geval 3210 8) heel HARTELIJK BEDANKEN voor je GRATIS advies en je aandacht voor de mensen die op dit onderwerp gereageerd hebben, ik heb het zelf als heel prettig ervaren dat er iemand is die je op deze manier wil helpen en daar ook de tijd voor neemt.

IKOOK bedankt dat je de berichtgeving van KPN hier gemeld hebt, want ik had nog geen bericht ontvangen van KPN zelf.

Toch lijkt het mij wel handig als RADAR hiervan melding maakt tijdens een uitzending, zodat er een groter publiek mee bereikt wordt, want het zou mij verbazen als KPN al zijn klanten hierover gaat informeren, dat doen ze tenslotte ook niet als ze de voicemail aanzetten!!!

Ik wacht in ieder geval eerst maar even 1 november af en dan maar hopen dat alles werkt zoals het zou moeten. :o

Groetjes Moni

3210

Kijk, dat is nieuws en dan nu maar wachten...........

ps: Moni graag gedaan !

kwebbelding

Ongelezen bericht door kwebbelding »

De Voicemail van Kpn of Hi-prepay kan per uiterlijk 1 noveber 2004 weer volledig uitgezet :D worden.
Zie daarvoor de Kpn of Hi site. :wink:

bel gratis "12339"
Link: http://hi.custhelp.com/cgi-bin/hi.cfg/p ... ZT0x&p_li=

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Voicemail is binnenkort weer helemaal uit te zetten:
bel gratis "12339"

Bron: website KPN

3210

"Goeie-morgen allemaal en dan met name de twee voorgaaande posters"

Lezen jullie alleen het onderwerp ?, schijnbaar wel want jullie 'nieuws' is al geen nieuws meer !, dit had je kunnen zien als je 'alles' even had gelezen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

inderdaad erg irritrant dat ik nu voicemail heb. ik had net een nieuw toestel en dacht dat ik wat verkeerd had ingevoerd. door een oerwoud aan 300-nummers kwam ik er niet uit (op de een of andere manier heb ik wel i-mode gactiveerd; wat dat ook in hemelsnaam betekent). Gelukkig weet ik nu in ieder geval dat het niet aan mij of mijn toetsel ligt dat ik de voicemail niet uit krijg, maar gewoon aan KPN!! aaragghh

ikook

Ongelezen bericht door ikook »

Ik had dat bericht niet persoonlijk van de kpn ontvangen maar heb hem van hun site afgehaald .
kwam het tegen toen ik een verontwaardigd mailtje wilde sturen .
Ik heb eigenlijk wel de neiging om het nu al uit te proberen ..want ik heb nu de trilstand ook uit moeten schakelen omdat ik anders helemaal geen tijd meer heb om de telefoon op te nemen want de tijd is veel te kort .

maar ik hoop dat het inderdaad allemaal word opgelost !

Ik liep altijd met de kpn weg omdat ik vond dat ze een goede service gaven en liep ze ook overal een beetje te promoten als er over providers werd gepraat ... maar vanaf nu doe ik er toch het zwijgen toe

Eme

Ongelezen bericht door Eme »

Gewoon intoetsen: **004*33306# klaar is kees. Geen meldingen meer en de beller betaalt ook geen kosten. Voila.

Wil je de voice mail toch weer inschakelen, intoetsen: ##004# , en hij staat weer aan. :wink:

moni

Ongelezen bericht door moni »

:roll: Hallo Eme deze oplossing is vanaf 8 sept. al bekend bij dit forum.
Het lijkt me toch wel handig als iedereen even alle berichtjes doorleest zodat we niet steeds alles dubbel hebben. Bedankt allemaal :wink:
groetjes Moni.

smiwa

Ongelezen bericht door smiwa »

:lol: he he dankzij jullie allemaal heb ik eindelijk die stomme voicemail uit kunnen zetten. echt vervelend hoor.
je vraagt er niet om. dus krijg je het maar gewoon( flauwe kul).

P8t

Ongelezen bericht door P8t »

Raar dat dit zomaar kan ik ned.
Hoe zet ik die troep uit?

Moni

Ongelezen bericht door Moni »

Beste p8t, Je kan op pagina 2 van dit forum precies lezen hoe je de voicemail uitzet, bericht van 3210 geplaatst op 8 sept. en er is op pagina 9 het bericht van Ikook geplaatst op 6 okt. En dit bericht kan je ook inmiddels lezen op de KPN-site.
Succes

Ben wel benieuwd of er vanavond tijdens de uitzending nog aandacht aan wordt besteed, bij KASSA is het in de uitzending van zaterdag 9 okt. even gemeld dat er per 1 november een nummer is om de voicemail uit te zetten :) Maar het lijkt mij wel handig dat het bij RADAR ook gemeld wordt, want niet iedereen kijkt naar beide programma's :wink:

We wachten maar af
Groetjes Moni :)

Neo

Ongelezen bericht door Neo »

De beperking in tijd is ook te wijzigen (hiervoor bestaat ook 'n code 'natuurlijk' maar daar gaat deze topic / onderwerp niet over, dus ik ga hierook niet verder op in), maar dan blijf je toch nog zitten met de voice-mail die we geen van alle willen.
Aldus *3210*

Ik betwijfel ten zeerste of hier wel een code voor bestaat.
Mocht die er wel zijn dan zal menigeen dit graag willen weten omdat de 15 seconden van nu veel te kort zijn voor het tijdig opnemen van de telefoon.

groet
Neo

Moni

Beste Neo, zie op pagina 5 van dit forum het bericht van JanKleine geplaatst op 16 sept. :)

Groetjes Moni.

Neo

Ongelezen bericht door Neo »

Hiya Moni,
dat bericht is mij ontgaan, bedankt Moni :)
Weet je misschien ook of het mogelijk de telefoon langer te latenovergaan zonder voicemail en zonder (afwezigheids)melding?

groet
Neo

Moni

Hey Neo,

Op pagina 2 van dit forum kan je in het bericht van 3210 op 8 sept. lezen hoe je de voicemail onbereikbaar maakt, dan heb je geen langere tijd om je telef. op te nemen maar dat is niet anders.

Op pagina 9 kan je in het bericht van Ikook op 6 okt. lezen wat het laatste nieuws, want KPN heeft inmiddels een ander nummer om je voicemail gewoon uit te zetten zoals we hadden, maar dat gaat pas in op 1 nov. Maar lees dat bericht even en het staat ook op de KPN-site.

8) Voel me op dit moment net de gids van dit forum en nog gratis ook net als onze persoonlijk adviseur 3210 :wink: Gelukkig weet ik nog redelijk waar alles staat, toch wel prettig een goed geheugen :wink:

Nou Neo meer info kan ik je op dit moment niet geven we moeten even afwachten of dat nummer na 1 nov. werkt, :D dus tot die tijd moet je het er even mee doen :roll:

Groetjes Moni. 8)

3210

Moni
Het gaat je prima af :!:

Gesloten