LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fisher Kings

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
tevreden mlm-er

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door tevreden mlm-er »

Nog even een opmerking voor student over die miljonairs die volgens jou allemaal onzin zijn.
Zoek Gavin Scott eens op op Google en beweer dan nog maar eens dat het onzin is, er zijn niet zo heel veel sites met zijn naam erin.

Dit is mijn sponsor en is de fijnste vent die jij je kan voorstellen, als je wilt (want je zal wel weer bewijs wilen zien) hij en zijn vrouw Bonnie zijn elke 4 weken in Nederland op onze meetings.

dingding

Ongelezen bericht door dingding »

Even een opmerking vanuit het Orchid resort in Eilat.

@V.I heb ik gezegd dat ik me bezig hield met export??

En dat een ondernemer zich bezig houdt met Kleeneze had ik al uitgelegd, geloof ik. Ik zet nooit mijn geld op 1 paard.
Daarbij is het vooral mijn vrouw die zich bezig houdt met de retailing en doe ik vooral het netwerken.

Ik geniet in ieder geval van het zonnetje en ik zal tegen mijn relaties zeggen dat ze niet bestaan.
Morgen naar Dahlia en voorlopig nog niet klaar hier, zoals ik begreep van mijn vrouw is het goed koud in Nederland, dus veel plezier.

Met MLM is alles mogelijk maar hou wel altijd iets achter de hand voor het geval het niet werkt.( of voor het geval je wilt genieten van de zon).

Doeiiiiii en ik kijk van de week nog wel ff of ik nog commentaar heb gehad.Ik ga zwemmen!!

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@tevreden mlm-er:

In welke boeken staat dan dat er 150 miljoen chinezen aan mlm doen?
En dan ben ik vooral geinteresseerd in de mensen die tegen mlm zijn en dit in hun boek hebben gezet, zoals jij beweert.

Verder nogmaals voor de honderste keer, of zelfs nog vaker:
Zowel ik als student26, als iedere tegenstander die hier gepost heeft, beweren niet dat er niemand met mlm miljonair is geworden of dat niemand dat kan worden.
Wij beweren dat de kans zeer, zeer, zeer klein is en dat de aantallen mensen die miljonair zijn geworden middels mlm waar worden overdreven, zeer zwaar zelfs.
De oprichters van Amway bewijzen dat je middels mlm rijk kan worden.
Maar dat is niet hetzelfde als dat iedereen rijk kan worden middels mlm.

tevreden MLM-er

Ongelezen bericht door tevreden MLM-er »

Sla er maar gewoon een paar boeken op na uit de bibliotheek, ik heb zo 1 2 3 geen namen van schrijvers want ik heb alleen boeken van voorstanders van MLM. Ik heb wel een boek gelezen van een tegenstander kan alleen niet zo snel meer op zijn naam komen, ik zoek het wel op.

Nu het volgende, een paar dagen terug word hier beweerd dat je als MLM-er niets meer bent dan een na-aper, als het dan toch mensen gelukt is om miljonair te worden is het toch niet zo moeilijk., gewoon doen wat zij deden en je bent er.

Gek he, misschien snappen jullie nou waarom er geadviseerd word om het systeem niet te veranderen, als het voor 1 miljonair werkt kan het voor jou ook werken.

tevreden mlm-er

Dus wat is de conclusie, zelfs van anti`s.

MLM WERKT, MAAR NIET VOOR IEDEREEN!!!!!!!

ZOLANG JE MAAR DOORZET EN JE NIET GEK LAAT MAKEN DOOR MENSEN OP FORUMS DIE OP DE 1 OF ANDERE MANIER NEGATIEVE ERVARINGEN HEBBEN GEHAD MET MLM.

JUST FOLLOW THE SYSTEM

positiefje

Ongelezen bericht door positiefje »

als je 1 keer een slecht brood bij de bakker gehad hebt, haal je dan nooit meer een brood bij een bakker????

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Door een klein beetje logisch te redeneren kan toch iedere kleuter bedenken dat dat hele Trump-verhaal je reinste duimenzuigerij is ??

Het is namelijk de gewoonte van MLM bedrijven om hun Kopstukken of Superverdieners naar voren te schuiven met naam en toenaam, helemaal als het bekende mensen zijn.
Toch ??
Heeft iemand ooit van een MLM bedrijf gehoord dat er prat op ging dat Trump eens tot hun gelederen heeft behoord ??
NEEN !!!!!!!!!
Dat MLM bedrijf, waar Trump zogenaamd zijn eerste miljoenen zou hebben verdiend, zou dat dan toch al lang wereldkundig hebben gemaakt ??
Dit is echter nog nooit gebeurd.
En waarom niet ???
Omdat het kletsverhaal simpelweg NIET WAAR IS !!

Logisch geredeneerd of niet ?
:wink:

tevreden mlm-er

Opletten joh, er is hier niemand geweest die beweerd heeft dat Trump zijn miljoenen verdiend heeft met MLM.
Het verhaal ging dat Trump in een interview heeft gezegd dat ALS hij zijn geld kwijt zou zijn en opnieuw zou moeten beginnen, hij een goed mlm bedrijf zou beginnen.

Hier is al veel over gezegd en inderdaad niemand schijnt het te kunnen bewijzen.

Mocht iemand dit wel kunnen, graag, want ik schijn er zelf ook ingetrapt te zijn.

Het gaat er gewoon om dat er dus WEL miljonairs zijn ontstaan door MLM, aangezien het om een kopieerbaar systeem gaat, is dit dus voor iedereen mogelijk en dus werkt MLM.

Einde discussie toch??

tevreden mlm-er

even voor positiefje,
zeker haal ik nog wel brood bij de bakker maar niet bij die ene.lijkt me logisch, toch.

Valt wel op dat nadat er eindelijk toegegeven is dat er dus wel degelijk mensen zijn die miljonair zijn geworden door mlm, wat dus echt wel bewezen kan worden, ( Jan Ruhe, Gavin Scott, Bob Webb) er ineens niet meer zoveel en zo snel gereageerd word.
Of moeten de anti`s weer even iets nieuws verzinnen?

Gast

Valt wel op dat nadat er eindelijk toegegeven is dat er dus wel degelijk mensen zijn die miljonair zijn geworden door mlm, wat dus echt wel bewezen kan worden, ( Jan Ruhe, Gavin Scott, Bob Webb) er ineens niet meer zoveel en zo snel gereageerd word.
Of moeten de anti`s weer even iets nieuws verzinnen?
Gaaaap. Weet je hoe vaak dat onderwerp al langs gekomen is dat er wel een eerste slimmerik toevallig miljonair mee geworden is? En hoe moeilijk het is om de motivatie op te brengen om er voor de zoveelste keer op te reageren?
Maar vertel jij nu eens waarom, als het zo'n makkelijk te kopiëren systeem is, niet iedereen die het doet er miljonair mee wordt? Iedereen kan toch immers eenvoudig doen wat Jan Ruhe, Gavin Scott en Bob Webb hebben gedaan? Het systeem werkt blijkbaar voor Jan Ruhe, Gavin Scott en Bob Webb, maar is het dan toch misschien zo moeilijk dat het die duizenden anderen niet lukt? Of loopt misschien heel stiekum toch het systeem ergens vast en is het inherent aan het systeem dat het nooit voor iedereen kan werken zoals het voor Jan Ruhe, Gavin Scott en Bob Webb werkt? Of wil je gaan beweren dat alleen Jan Ruhe, Gavin Scott en Bob Webb miljonair wilden worden en alle anderen al tevreden zijn met een klein verlies?

Gast

Het Donald Trump verhaal is weer eens in de picture zie ik? Pas weer op tv geweest zeker? Was het bij David of Jay dit keer? En zeker niemand die het toevallig even opgenomen heeft?
Als al zijn zaken nu mislopen gaat hij in een tweede zakelijk leven over op mlm. Jaja.
Kan iemand mij de logica van dit verhaal duiden? Trump staat nou niet bekend om zijn angst om te veel geld te hebben en begint daarom wekelijks nieuwe enterprises. En een overschot aan dollars kan hij altijd nog bij Ivana kwijt.
Als hij nou zo onder de indruk is van het mlm-concept, waarom begint hij er dan niet vandaag mee maar wacht hij eerst tot al zijn andere bezigheden tot een faillissement zijn gekomen?
Waarom kiest hij ervoor om alsmaar door te ploeteren in onroerend goed en dergelijke omslachtige, minder effectieve inkomstenbronnen terwijl hij al lang kan omschakelen naar het comfortabele mlm? Is Donald dan toch een beetje dom?
Graag een toelichting van deze onduidelijke beslissingen van Donald Trump. Als Jay of David het in het betreffende interview niet gevraagd hebben kan misschien een ervaren mlm-er hierop in gaan?

tevreden mlm-er

We hadden het niet meer over Donald Trump, dat was al uit de wereld geholpen. Die opmerking werd alleen gemaakt omdat er weer eens iemand op reageerde die duidelijk de rest van het forum niet gelezen heeft.

Over de miljonair, zoals al eerder gezegd, ging het erom dat er door meerdere mensen werd beweerd dat mlm-ers niets meer zijn dan na-apers en in grote lijnen klopt dit. Dat die namen die genoemd zijn er rijk mee geworden zijn is geen toeval, zij hielden zich bezig met verschillende mlm-bedrijven en het is ze gelukt om dit voor hun te laten werken, en dus (herhaling) kan het voor iedereen werken.

Dat het voor heel veel mensen niet werkt heeft totaal niets met het mlm te maken, meer met doorzettingsvermogen.
Dat je niet binnen een week miljonair bent valt voor heel veel mensen tegen en dus stoppen ze snel.
Ik zie het in mijn downlines, het gaat ze vaak niet snel genoeg en ze kunnen, vaak, het geduld niet opbrengen om door te gaan. Men denkt te vaak dat je binnen bent zodra je je inschrijft, en dat is dus echt niet zo.
Zoals in elk MLM-boek staat geschreven verdien je in het eerste jaar een leuk extra centje (ligt natuurlijk bij wie je bent aangesloten). Pas na dat jaar heb je een serieuze groep kunnen opbouwen waarmee je vervolgens een aardig fortuintje kan opbouwen.
Die voorbeelden zijn er trouwens maar enkele, hoor ik kan er nog wel even mee doorgaan.

Dat wil dus niet zeggen dat elk bedrijf dat zich bezig houdt met MLM goed is, absoluut niet, maar het weerlegt wel de uitspraken die hier gedaan worden dat MLM in het geheel niet zou werken.

Er zijn heel wat MLM constructies die gewoonweg aan het criminele grenzen, dat is gewoon zo, maar er zijn ook hele nette MLM-bedrijven.
Dat Gavin Scott miljonair is geworden omdat hij z.g.n vanaf het begin deelneemt is je reinste onzin, hij is pas 12 jaar bezig en Kleeneze bestaat al 82 jaar en ze houden zich al 30 jaar bezig met MLM.
Bob Webb is een downline van Gavin, Jan Ruhe is een huisvrouw uit Amerika die zich met een heel ander systeem bezig heeft gehouden en daarmee 1 van de succesvolste MLM-ers ter wereld is geworden.
Mocht je daarvan bewijs willen zien, ze komt op 12 april lezingen geven in Nederland.

Dat Kleeneze werkt is heel logisch daar ze produkten verkopen die in ieder huishouden gebruikt worden en gebruikt blijven worden.
Vooral de ouderen (waarvan we er genoeg hebben in Nederland) zijn heel gelukkig met Kleeneze, we hebben produkten die vaak alleen in speciaalzaken te krijgen zijn en ze hoeven de deur niet uit.

En zoals eerder gezegd, het enige risico dat je loopt is dat je 25 euro verliest, goh dit kost je echt je vrienden en familie.
Toevallig doen er heel wat mensen uit mijn familie mee en ze vinden het alleen al leuk omdat ze de produkten (en goedkoper) zelf ook gebruiken.

tevreden mlm-er

Nog iets , vertel nou eens wat er zo moeilijk is aan catalogi in een brievenbus stoppen en na 3 dagen weer op te halen.
Echt moeilijk te kopieeren zeg, nou nou.
Kwestie van willen en volhouden en daar hebben mensen vaak moeite mee.

Gisteren weer voor 350 euro aan orders op 50 boekjes.

Maarschalk

Dus wat is de conclusie, zelfs van anti`s.

MLM WERKT, MAAR NIET VOOR IEDEREEN!!!!!!!

ZOLANG JE MAAR DOORZET EN JE NIET GEK LAAT MAKEN DOOR MENSEN OP FORUMS DIE OP DE 1 OF ANDERE MANIER NEGATIEVE ERVARINGEN HEBBEN GEHAD MET MLM.

JUST FOLLOW THE SYSTEM
Als jij dit leest in mijn worden dan ben je echt nog dommer dan ik me kan indenken.
Gek he, misschien snappen jullie nou waarom er geadviseerd word om het systeem niet te veranderen, als het voor 1 miljonair werkt kan het voor jou ook werken.
Goh, wat zeuren jullie dan steeds dat je niet voor een baas moet werken. Daar zijn ook mensen miljonair mee geworden.
Opletten joh, er is hier niemand geweest die beweerd heeft dat Trump zijn miljoenen verdiend heeft met MLM.
Inderdaad opletten. Iemand heeft zelfs een artikel laten zien waarin dit stond.
Het gaat er gewoon om dat er dus WEL miljonairs zijn ontstaan door MLM, aangezien het om een kopieerbaar systeem gaat, is dit dus voor iedereen mogelijk en dus werkt MLM.
Nee, het is niet voor iedereen mogelijk, want er is geen oneindige markt. Oude discussie dus.
Dat het voor heel veel mensen niet werkt heeft totaal niets met het mlm te maken, meer met doorzettingsvermogen.
Dat je niet binnen een week miljonair bent valt voor heel veel mensen tegen en dus stoppen ze snel.
En ook deze discussie is oud.
Doch alle mlm sites focussen op snel rijk worden.

Gast

Ah onze Maarschalk heeft pauze, snel je boterham opeten vrind en dan weer lekker aan het werk voor je baas en je bank en al je andere financiele verplichtingen :lol:

Gast

Nog iets , vertel nou eens wat er zo moeilijk is aan catalogi in een brievenbus stoppen en na 3 dagen weer op te halen.
Echt moeilijk te kopieeren zeg, nou nou.
Het lijkt mij ook niet een probleem, maar is blijkbaar toch heel moeilijk inderdaad, maar ik kan je niet vertellen wat nu precies zo moeilijk eraan is, dat vraag ik me dus met jou af. Ik zie alleen het resultaat; en dat is dat vrijwel geen enkele van al die duizenden mlm-ers het lukt en ze het houden op 'een leuke bijverdienste' in het beste geval (boze tongen beweren dat voor 90% geldt: investering kwijt maar dat is gelukkig niet zoveel zeg jij weer).
En dat terwijl ik me toch niet voor kan stellen dat alle mlm-ers toch wel bereid zijn toe te treden tot het miljonairschap. Maar waarom doen ze het dan niet?
Nu, kan jij ons dan misschien deze paradox verklaren? Het is zo makkelijk maar de meesten lukt het desalnietemin toch niet? Wat is het verborgen addertje dat er moet zijn? Of beginnen alleen hoofdzakelijk domme mensen er aan misschien die de adressen vergeten waar ze hun catalogi hebben achtergelaten soms, of veel verkopen maar vergeten af te rekenen?
Of... werkt het systeem eenvoudig niet en gaat gewoon de grote bulk per definitie de mist in? Of wil je nog een keer proberen een verklaring te formuleren waarom zo iets simpels toch niet tot de verwachte resultaten leidt? Ik zie het in ieder geval niet, dus jouw hulp is dringend vereist.

[/quote]

Gast

Het zijn de emoties die mensen uit de business slaan. Waarom is niet iedereen een topverkoper, topsporter etc.

De meeste mensen kunnen niet omgaan met een NEE of afwijzing. Een nee wordt gezien als een afwijzing en wordt geasocieerd met pijn, mensen vermijden pijn in het leven. We zijn immers allemaal opzoek naar plezier toch? Tevens hebben de mensen die stoppen geen duidelijke waarom doe ik dit en wat wil ik er in hemelsnaam mee.

"Wat wil je in het leven" is een belangrijke vraag. Kan je die niet beantwoorden en is geld je motivatie om te starten start dan vooral niet, je gaat het namelijk niet redden.

Maarschalk

Het zijn de emoties die mensen uit de business slaan. Waarom is niet iedereen een topverkoper, topsporter etc.

De meeste mensen kunnen niet omgaan met een NEE of afwijzing. Een nee wordt gezien als een afwijzing en wordt geasocieerd met pijn, mensen vermijden pijn in het leven. We zijn immers allemaal opzoek naar plezier toch? Tevens hebben de mensen die stoppen geen duidelijke waarom doe ik dit en wat wil ik er in hemelsnaam mee.

"Wat wil je in het leven" is een belangrijke vraag. Kan je die niet beantwoorden en is geld je motivatie om te starten start dan vooral niet, je gaat het namelijk niet redden.
Als dit zo is is mlm dus niet voor iedereen geschikt, maar dat was alllang duidelijk.
Maar waarom selecteren jullie aan de poort dan niet veel strenger?

Of wacht, ik weet het al. De rotte appels doen dat niet, de goeien wel. Dat is het toch?

Misschien moet je Donald Trump eens opbellen. Je hebt net je eerste nagelschaartje verkocht voor 1,99 euro en dan ben je op weg. Ondernemend, vol durf dat jij het wel doet, je baas ontslaat en de wereld laat zien dat mlm wel werkt.
"Donald, makker, wij beginnen samen een bedrijf. Jij brengt jouw kennis, geld en ondernemerskwaliteiten in en ik mijn catalogus. Dat moet een succes worden."

Gast

Dat is weer pure onzin wat je uitkraamt Maarschalk. Wij selecteren daar juist wel op en beginnen met de vraag wat wil je ... Kunnen ze daar geen antwoord op geven dan stopt het al. Dat andere collega MLM bedrijven het anders doen is jammer maar op de lange termijn bouwen zij nooit een solide business.

Een goed MLM bedrijf heeft 3-5 jaar nodig om te groeien. Kan je binnen een paar maand veel geld verdienen en ben je binnen 1 jaar binnen loop hard bij deze "gasten" vandaan. Ze liegen namelijk !

Eerlijkheid duurt het langst :!:

Gast

Ps ik zit niet in de teennagelschaartjes ed. Ik werk ruim 8 jaar met een solide en goed netwerkmarketingbedrijf.

Gesloten