LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verschil MLM & Franchise!

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mlmangel
Contacteer:

Re: Verschil MLM & Franchise!

Ongelezen bericht door mlmangel »

Het is onmogelijk dat jij gestudeerd hebt want de inhoud van je opmerkingen tonen duidelijk dat duidelijk aan.
Pfff, het niveau van de discussie heeft eens te meer een dieptepunt bereikt met weer maar eens een persoonlijke aanval die nergens voor nodig is, en ronduit belachelijk overkomt. :roll:

Je zou voor minder de auteur van dergelijke uitlatingen belasteren! :P :wink:

mrtelecom, hou nou eens op met je kinderachtige spelletjes en persoonlijke aanvallen die tot hier toe nergens op gebaseerd lijken te zijn. Geef aan waar, wanneer en hoe Maarschalk je belasterd heeft. Als je dit niet kan, laat het onderwerp dan rusten, het draagt niets bij aan de discussie.

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

En je gaat je natuurlijk al helemaal niet bezig houden met het onder de loep nemen van je eigen persoonlijke aanvallen richting andere personen. Denk niet dat je er zo makkelijk afkomt. Je loopt al regelmatig te stampvoeten omdat je er de pest over in hebt dat ik je meten met 2 maten keer op keer aantoon dus heb ik ook nog eens je leugens aan het licht gebracht; volgens eigen zeggen moet je nu met MLM starten.

Maar dat gaat nog eerder gebeuren dan dat jij eerlijk naar jezelf wordt, niet dus.

mlmangel
Contacteer:

Ongelezen bericht door mlmangel »

René, ik had het over verkopen van motivatie materiaal aan mlm'ers, niet over het oprichten van een mlm! En het was als grapje bedoeld hoor! Maar het is wel een leuk idee, vind je niet, een venster aan mogelijkheden die opengaat? :wink:

Hé, ga je mij nu ook al beschuldigen van laster ? :shock: Waar, wanneer, wat zou ik gezegd hebben dat lasterlijk is naar jou toe? En wat heeft Maarschalk nou eigenlijk gezegd?

So be it

Ongelezen bericht door So be it »

En ik vind jullie allemaal zei*kers!!!

Medorator.....
Gooi deze tent eens dicht, wil je???? (aub)

So be it

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

2mlmangel, rene, ofwel mrtelecom stelt dat ik heb gezegd dat hij failliet is gegaan wat volgens hem laster is.
Of dit laster is valt te betwijfelen. En of ik het gezegd heb?
Hij weigert dit aan te tonen, maar beschuldigt mij wel van het plegen van een strafbaar feit.
Ieder mag voor zich oordelen wat je van zo iemand vindt.

So be it

Of dit laster is valt te betwijfelen. En of ik het gezegd heb?
Naar mijn beste herinnering heb je in verband hiermee inderdaad een keer verwezen naar het mlm-prikbord...... (maar ik kan het niet terugvinden....)

Was niet netjes.......!

SBI

mrtelecom

Of het laster is, daarover bestaat geen enkele twijfel aangezien ik nooit failliet ben gegaan.
Of het laster is richting jou, ook daarover bestaat geen enkele twijfel, want een anoniem persoon kun je volgens het AWB niet belasteren.

Walter van V

Ongelezen bericht door Walter van V »

Of het laster is richting jou, ook daarover bestaat geen enkele twijfel, want een anoniem persoon kun je volgens het AWB niet belasteren
Ik denk dat je niet de Algemene wet bestuursrecht ( de AWB) bedoelt, maar het Burgerlijk Wetboek, maat dat terzijde.

Niemand is echt anoniem op internet, en een belediging op internet, of laster, of smaad, is binnen de grenzen van de wet net zo strafbaar als op straat. IP adressen zijn gemakkelijk achterhaalbaar dus van echte anonimiteit is geen sprake, nooit.

Mrtelecom, houd eens op met dat zielige gedoe over die zogenaamde laster door Maarschalk... Is meer dan genoeg over gezegd hier denk ik, en als je het daar niet mee eens bent kom dan maar met bewijzen van wat je beweert. Wat dat is ook nog steeds zo volgens de wet! je moet wel kunnen bewijzen wat je stelt! Dus kom met die bewijzen of hou er over op. Want dat verwende kleutergedrag is hier niet op de plaats.

mrtelecom

He, ik ben niet degene die het elke keer ophaalt, da's maarschalk hoor. Maar je vriendje aanvallen......nee, de gifpijltjes komen weer uit dezelfde hoek. Hahahah

Mario Van Mooter

Ongelezen bericht door Mario Van Mooter »

Come che toi.

Mario Van Mooter

Goedemorgen iedereen.

Mario Van Mooter

He, ik ben niet degene die het elke keer ophaalt, da's maarschalk hoor. Maar je vriendje aanvallen......nee, de gifpijltjes komen weer uit dezelfde hoek. Hahahah
Wie vriendschap zoekt met de wereld, wordt vijand van zijn eigen Schepper (Jacobus 4:4)

S.

Ongelezen bericht door S. »

Volgens mij kan mario beter inloggen bij een gristelijk forum, en dan specifiek bij hen die een geloof belijden waarbij ze hun leden het liefst op een eilandje zetten. Zoveel mogelijk geïsoleerd van de rest van de wereld/maatschappij.

En wat hebben jouw bijdragen in godsnaam met MLM te maken!?

Mario Van Mooter

Beste,
S en concullaga's, laat ons eerst een beginnen met vriendelijkheid en met een goeiemorgen, middag, al naar gelang de dag vordert. Dat past beter in de omgang met elkaar. Ik vergeet het ook al eens een keer. Per slot van rekening, we zijn vrienden van elkaar, niet?

Mario Van Mooter

Goeienamiddag iedereen.

S.

Ongelezen bericht door S. »

Ook goeienavond.

Mario, als je nou eens gewoon bij het onderwerp blijft (MLM) en niet allerlei religieuze zaken of vreemde opmerkingen hier blijft plaatsen, zul je merken dat andere deelnemers jou gewoon met respect zullen behandelen.

Voor ieder onderwerp zijn eigen forum, en dat is prima.
Religie als hoofdonderwerp hoort hier NIET thuis.

Mario Van Mooter

S, respekt is niet iets wat men krijgt, dat is iets wat men verdient. Iedereen verdient respect. Iedereen hoor je me? God = Love. Love is all around. Heb jij je vijand lief?

So be it

Mijn vijanden wel......
Jou niet.

SBI

Mario Van Mooter

En ik geloof dat God de Maker is van alles ook MLM.

jan jansen============

Ongelezen bericht door jan jansen============ »

En ik geloof dat God de Maker is van alles ook MLM.
...
Wie vriendschap zoekt met de wereld, wordt vijand van zijn
eigen Schepper (Jacobus 4:4)
....
Er zijn toch getuigenissen geweest van mensen die in het WTC-gebouw waren en die van het hoogste verdiep gewoon langs de trap naar beneden wandelden, zonder enig letsel? Bidden werkt!
En die duizenden mensen die daar op een vreselijke manier aan hun eind zijn gekomen, heeft niemand van hen gebeden volgens jou? Bloedlinke uitspraken zijn dat, bovendien volkomen onzinnig en mogelijk kwetsend voor een ander.
S, God schiep de mens als het evenbeeld van zichzelf (Genesis1:27) Hoe zou jij jezelf dan zien?
God is liefde en houdt van iedereen, maar vaak gebeurt het dat mensen zonder God of gebod trachten te leven. Terwijl God in ons midden is en zijn eniggeboren zoon heeft gegeven als losprijs onze zonden (Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft, niet verloren gaat maar eeuwig leven heeft (Johannes 3:16) Waarom probeer je het niet eens? Denk je dat God hier niet aanwezig is? Reken maar van "Yes!"
***** heeft zelf gezegd: Daar waar twee of drie mensen bij elkaar zijn in mijn naam, daar ben ik zelf bij hen. (Mattheus 18: 20)
Er zijn volgens mij 2 mogelijkheden ;

- Je bent doelbewust bezig door op dit forum bijbelteksten te posten en onzin te brallen, om de mensen op dit forum te ''gallen'' of om door een chronisch gebrek aan aandacht reacties uit te lokken.

of...

-Je bent niet helemaal 100% in ''den bovenkamer'' (en dan zeg ik het heel netjes) ,je begrijpt niet dat dit een mlm-forum is en geen godsdienst forum.

Prima als je gelooft in jouw god (al neemt dat geloof bij jou enge vormen aan), maar val een ander er niet mee lastig op een forum waar dat niet thuishoort.

Gesloten