En ik geloof dat God de Maker is van alles ook MLM.
...
Wie vriendschap zoekt met de wereld, wordt vijand van zijn
eigen Schepper (Jacobus 4:4)
....
Er zijn toch getuigenissen geweest van mensen die in het WTC-gebouw waren en die van het hoogste verdiep gewoon langs de trap naar beneden wandelden, zonder enig letsel? Bidden werkt!
En die duizenden mensen die daar op een vreselijke manier aan hun eind zijn gekomen, heeft niemand van hen gebeden volgens jou? Bloedlinke uitspraken zijn dat, bovendien volkomen onzinnig en mogelijk kwetsend voor een ander.
S, God schiep de mens als het evenbeeld van zichzelf (Genesis1:27) Hoe zou jij jezelf dan zien?
God is liefde en houdt van iedereen, maar vaak gebeurt het dat mensen zonder God of gebod trachten te leven. Terwijl God in ons midden is en zijn eniggeboren zoon heeft gegeven als losprijs onze zonden (Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft, niet verloren gaat maar eeuwig leven heeft (Johannes 3:16) Waarom probeer je het niet eens? Denk je dat God hier niet aanwezig is? Reken maar van "Yes!"
***** heeft zelf gezegd: Daar waar twee of drie mensen bij elkaar zijn in mijn naam, daar ben ik zelf bij hen. (Mattheus 18: 20)
Er zijn volgens mij 2 mogelijkheden ;
- Je bent doelbewust bezig door op dit forum bijbelteksten te posten en onzin te brallen, om de mensen op dit forum te ''gallen'' of om door een chronisch gebrek aan aandacht reacties uit te lokken.
of...
-Je bent niet helemaal 100% in ''den bovenkamer'' (en dan zeg ik het heel netjes) ,je begrijpt niet dat dit een mlm-forum is en geen godsdienst forum.
Prima als je gelooft in jouw god (al neemt dat geloof bij jou enge vormen aan), maar val een ander er niet mee lastig op een forum waar dat niet thuishoort.