LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 40 euro betalen aan PayBack

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door pluutje »

Impact,

Je reactie ziet er jong uit!! :o

Trek gauw je been terug!! :lol:

Pluutje

Michiel Luidens

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Laat ik eens een stelling/vraag poneren zodat we iets zinnigs hebben voor deze topic : zijn jullie het erover eens dat het werven van "klanten" voor welke organisatie dan ook ten koste gaat van de informatie uitwisseling op dit forum en wat zou er verbeterd kunnen worden ?

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door impact »

Michiel, wat jij bedoelt zal wel een utopie blijven. Als gedupeerden onder elkaar zijn we vergelijkbaar met een kruiwagen vol kikkers, die springen ook alle kanten op.
Maar toch, alle "zandkorreltjes" aan informatie samen - uit welke hoek dan ook afkomstig - kunnen we gezamenlijk aaneenvoegen tot een betonnen balk om Dexia mee op hun roverskop te timmeren.
Of het nu Leaseverlies, Payback, Croosjes of een andere club of vereniging betreft, die Dexia en andere uitzuigers een klap toedient, zal mij persoonlijk worst zijn.
Zolang ons aller einddoel maar wordt bereikt en dat is:
van tafel die onrechtmatig tot stand gekomen WURGleasecontracten en schadeloosstelling voor de gedupeerden!

Spongebob
Berichten: 72
Lid geworden op: 07 jul 2004 13:25

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door Spongebob »

Het zou een hoop schelen als de diverse verenigingen, stichtingen alle beschikbare info open zouden delen en gezamelijk een strategie zouden bepalen om Dexia aan te pakken.

john uit goirle
Berichten: 128
Lid geworden op: 04 feb 2004 23:46

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door john uit goirle »

het is mij bedoeling niet om te stoken tussen PB en Dhr Blok
het enige waarop ik wijs dat deze site ook bestaat en wat er allemaal opstaat.

hiermee is er alleen een informatie stroom en wat er zo al speelt rondom alle stichtingen en organisaties.

het wordt tijd dat ze allemaal eens samen gaan werken en elkaar het licht in de ogen gunnen.

we hebben elkaar nodig en het is beter dat dit soort dingen direct worden aangepakt ipv de struisvogel houding aan te nemen..

nu kan er direct actie op worden genomen en de boel worden uitgepaat.


mocht ik iemand hebben gekwetst dan bied ik daarvoor mijn excussus aan.
Ik heb het verhaal er af gehaald maar de link staat er nog.
Het is dus nu aan Dhr blok om deze van zijn site te verwijderen.
mvg, john
Laatst gewijzigd door john uit goirle op 14 sep 2004 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Annelease

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door Annelease »

Je hebt een beerput opengetrokken. Je posting eerder roept vragen op die helaas niet beantwoord worden. Wel worden er meningen gegeven door mensen zoals Adank, die op de hoogte blijken te zijn van een spelend conflict en partij hebben gekozen.
Wij, lezers van dit forum. worden geacht deze mening klakkeloos over te nemen. Misschien had je even beter na moeten denken voor je dit bericht hier op het forum zette. Het heeft geen zin dit nu nog te verwijderen!
Ook een doofpotconstructie! Schadelijk helaas.

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door kwast »

PB wordt voor de tweede keer in zijn korte bestaan getroffen door een bestuurscrisis en gedupeerden moeten zonder enige uitleg blijven vertrouwen op deze charlatans? Piet, geef duidelijkheid of geef toe dat het blijkbaar onmogelijk is voor PB om de gelederen gesloten te houden.
Altijd je wijsvingertje klaar om anderen aan te pakken maar als er eens tegengas wordt gegeven, meld je onmiddellijk dat dit niet op het forum kan worden besproken. De sekte stort ineen, de zelfbenoemde leiders zijn er vandoor met de poen of gunnen elkaar het licht in de ogen niet. Bovendien wacht ik nog op antwoord op mijn opmerkingen over de(beduidend zwaarder dan de LL-ers getroffen) personen op de foto's die worden misbruikt om een parlementaire enquete uit te lokken.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door impact »

Kwast, ben jij lid van Payback? In dat geval stuur je daar toch even een mailtje naartoe? Dan krijg je per ommegaande antwoord en uitleg.
Ben je echter GEEN lid, dan gaat het je geen sodemieter aan wat er eventueel intern bij Payback aan de hand zou zijn.

Payback is totaal niet verplicht aan niet-leden ook maar iets mede te delen.

Laat Piet gewoon zijn goede werk doen en laat die man verder met rust!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door croosjes »

impact,ik heb ook een mailtje gestuurt naar piet.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door impact »

Da's mooi, Croosjes, heel mooi. Maar ook aan jou hoeft Piet geen rekening en verantwoording af te leggen, tenzij jij lid bent van Payback.
Bemoei jij je nou maar met jouw eigen vereniging, dan heb je al genoeg op je bordje liggen zou ik zo zeggen.

Michiel Luidens

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Kwast, ben jij lid van Payback?
Impact het gaat om tamelijk omsmakelijke foto's op een gedupeerden site. Dit zou de indruk kunnen wekken dat gedupeerden zich nogal aanstellerig gedragen. Het verlies van geld vergelijken met oorlog/geweld etc. Is dat onderwerp ook al taboe ?

Gesloten