Re: Word knettergek van MediaMarkt
Geplaatst: 10 mar 2025 12:40
Heel simpel op te lossen coolbleu heb ik ook gedaan alles van mm gewist
Zal er vast zijn, of is dat er? Dat is nogal een verschil.witte angora schreef: ↑10 mar 2025 12:14Het is zelfs nog sterker: al te vaak heeft iedere keten voor exact hetzelfde apparaat een nét iets andere code. Van het weekend een laptop bij de blauwe jongens gekocht, maar een identiek exemplaar was toch echt nergens te krijgen. Tenminste, niet zoekend op productnaam in combinatie met de code. Zal er vast wel zijn, maar dan onder een andere code...
Als je de juiste machine in de juiste kleur wilt hebben is het wel zo verstandig om het hele typenummer te nemen ja.witte angora schreef: ↑10 mar 2025 12:14
En dan ga jij de klant vanwege de laatste twee cijfers, nota bene achter de / slash ophangen?
TS heeft zelf aangegeven bepaalde functies te willen hebben op een koffiezetter. Ga je dan blind iets aanklikken, of ga je dan eerst kijken welke machines daarvoor in aanmerkingen komen?witte angora schreef: ↑10 mar 2025 12:38Ik denk eerder dat TS een actie van MM zag, op de link klikte, een prachtig apparaat zag met een prima omschrijving en de juiste kleur, en vervolgens op de bestelknop drukte. Die heeft helemaal niet op naam en/of typenummer gezocht. Sorry hoor.NeoDutchio schreef: ↑10 mar 2025 12:20Meegaand met de gedachte van u en Alfatrion zoek je enkel op de naam,
Het is duidelijk: je hebt mijn eerdere verklaring niet gelezen of niet begrepen. Geeft niks, ik zal het nogmaals, en nu stapsgewijs, uitleggen.NeoDutchio schreef: ↑10 mar 2025 11:13Nu hoop ik wel op een beter weerwoord dan van forumcollega Alfatrion.
Persoonlijk zou ik in het geval zoals in dit topic eerder bij een derde kopen dan bij de oorspronkelijke leverancier. Want die oorspronkelijke leverancier had het natuurlijk ook gewoon zelf op kunnen lossen door een ander, dicht in de buurt komend apparaat aan te bieden. Die kiest er echter voor om dat niet te doen, dus die gun ik dan ook de omzet niet meer.Art. 7:37 BW: Heeft de koper of de verkoper een dekkingskoop gesloten en is hij daarbij redelijk te werk gegaan, dan komt hem het verschil toe tussen de overeengekomen prijs en die van de dekkingskoop.
Ik heb gelezen wat u geschreven hebt, dat hoeft u niet te blijven herhalen. Wat u eerder in meerdere reacties schreef en dus steeds bleef aanvullen doet u nu in 1. En dat had ik eerder al opgesomd.
Gaat het niet over de oorspronkelijke leverancier of de optie voor een ander soortgelijk apparaat? Dan moet ik u in beide gevallen teleurstellen.Moneyman schreef: ↑10 mar 2025 17:033) is het het product echter nergens meer te krijgen, dan kom je bij de derde stap terecht: dat je een ánder product koopt, wat zoveel mogelijk in de buurt komt van het overeengekomen product. En dát hoeft uiteraard niet bij iemand anders, dat kan ook gewoon bij de oorspronkelijke leverancier. En over deze optie gaan de door jou geciteerde delen helemaal niet...
Tja, in uw gedachten wel. U geeft nergens een onderbouwing dat uw stelling juist is en dus de aangegeven advocaten en het juridisch woordenboek er naast zetten. Met enkel boerenverstand kom je er niet. Althans, niet volgens u. Anders zouden we ook nooit zo vaak discussies hebben.
een onderbouwing is? Er staat enkel voor wiens rekening het prijsverschil komt. Nergens staat de uitleg hoe de dekkingskoop werkt.