LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EurExcel Fake Of Niet?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: EurExcel Fake Of Niet?

Ongelezen bericht door Gast »

En daar geloof ik nou niks van; jij hebt er belang bij om MLM te verdedigen anders zou je je schouders wel ophalen. Wees nou maar open en eerlijk, want ook als je liegt zien mensen je bedoelingen echt wel.
Boeit mij niet wat jij wel of niet gelooft.
Ik lieg niet! Simpel zat. Ik ben geen mlm-er en heb uitgelegt waarom ik hier meetik.

Het schijnt dat als een neutraal iemand die iets zegt over de DISCUSSIE, direct de stempel krijgt van voorstander. Vreemd.

Neutraaltje

Ongelezen bericht door Neutraaltje »

Slim hoor dan wordt de thread gesloten en hoef je niet inhoudelijk te reageren.

Laat me niet lachen. Alsof er ooit iets zinnigs is gepost hier.
Ik zal maar een naam gebruiken, voordat ik wordt bestempelt als mlm-er.

Slim

Ongelezen bericht door Slim »

Het schijnt dat als een neutraal iemand die iets zegt over de DISCUSSIE, direct de stempel krijgt van voorstander
Toch typisch dat je je juist over deze discussie op dit forum opwindt. Op internet staan helaas meer sites met een forum waar op een belachelijke manier wordt gediscussieerd, waarom wind je je dan daarover niet op???
Overigens kan elk forum een prettige plek zijn als het modereerbeleid maar goed is.

Jannieheetik

Ongelezen bericht door Jannieheetik »

Ik kom even terug om het volgende te melden:

Mijn dochter is gehandicapt en kan gebruik maken van een deeltaxi.

Nou heeft een van de chauffeurs het onbeschofte gore LEF om tijdens taxi-ritten die mensen een Euphony-abonnement aan te (proberen te) smeren.

Dit vind ik nou echt bij de wilde spinnen af!

En ik vond het in ieder geval de moeite waard om voor zulke misselijk gedrag een keer terug te keren op dit forum.

neutraaltje

Ongelezen bericht door neutraaltje »

waarom wind je je dan daarover niet op???

Wie zegt dat ik dat niet doe??
Niet erg SLIM, slimpie :shock:

Gast

Geplaatst op 14 Sep 2004 18:06 door Jannieheetik

--------------------------------------------------------------------------------

Ik kom even terug om het volgende te melden:

Mijn dochter is gehandicapt en kan gebruik maken van een deeltaxi.

Nou heeft een van de chauffeurs het onbeschofte gore LEF om tijdens taxi-ritten die mensen een Euphony-abonnement aan te (proberen te) smeren

ONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE....DE HEKS IS TERUG...WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Nu weer hoe zielig het is dat ze met dr dochterje moet schermen. Pffffff, die taxichauffeur doet gewoon zn werk!!! Gewoon een slimme vent.
Ga je dochter nou maar helpen i.p.v.een verzonnen verhaaltje te posten

Gast

Mijn dochter is gehandicapt. Nou heeft dat verdomde Tele2 het lef om haar op te bellen om haar een T2 abonnement aan te smeren.
Gelukkig belt ze via een MLM telco; da's stukken goedkoper!

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Laatste 2 gasten: jullie reactie is beneden alle peil.
Lekker anoniem posten als gast en andere mensen alleen maar kwetsen.
Dapper hoor.

Gast

Ben het helemaal eens met die andere gast over dat die man gewoon zijn werk doet. Tenzij je natuurlijk kunt aantonen waar het aansmeren gebeurt. Want gek he, als je met telecomMLM geld wilt verdienen moet je tevreden klanten hebben die klant willen blijven. En bereik je dat door iets aan te smeren???????

Econometrist

Ongelezen bericht door Econometrist »

Geplaatst op 12 Apr 2004 23:02 door Jannieheetik

--------------------------------------------------------------------------------

Na mij een paar weken in diverse MLM-fora boos te hebben laten maken, door de MLM-ers en hun zeer grensoverschreidende methodes om iemand te 'overtuigen' dat zij zinvol en volgens de wet bezig zijn om een fantastische product, wat geen ander kan leveren, aan de man te brengen, heb ik besloten dat dit geen zin heeft.

Deze mensen zijn niet vatbaar voor argumenten.

Maar helemaal bij de pakken neerzitten doe ik niet. In alle fora kwam ik mensen tegen, die net als ik, bijna in een ontmoeting met MLM-er waren getrapt, en sommingen helemaal, omdat het CWI een vacature had geplaatst, of omdat MLM-ers reageerden op onze CV's die door het CWI op hun site waren gezet.

Nou, dat is iets wat we met zijn allen wel kunnen aanpakken! Met flink wat reacties moet het mogelijk zijn om het CWI te laten stoppen met het meewerken aan zoveel ellende en verdriet. Want daar draait het toch tenslotte op uit.

Dus: Hebt u het ook meegemaakt, dan graag uw verhaal hier!

En tegelijk afspreken dat er op voorstanders van MLM op deze topic NIET wordt gereageerd, want anders wordt dit net zo'n zinloze topic als er hier al zoveel staan.

Naar boven
Ach...zie deze quote.....dat is zo'n mens die overal wat over te ze*iken hebt.
Dit is echt zo'n wijf die in de supermarkt de manager erbij haalt om te vragen waar hij het gore lef vandaan haalt om allemaal lekkere dingen bij de kassa te plaatsen.
Arm kind!

Gast

Dapper hoor.
Ja he? Fijn, bedankt.

Waarschuwing.

Ongelezen bericht door Waarschuwing. »

Even iedereen wakker schudden. Kon wel eens inslaan als een bom:

Eurexcel is een dekmantel van Scientology!

Ga hier maar eens spitten tussen de links.

http://www.geenstijl.nl

jannieheetik

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Dat slaat werkelijk nergens op, die antwoorden.

Ik meld alleen dat zij gehandicapt is om te verklaren waarom zij gebruik maakt van een (deel)taxi.

En er is een beregroot verschil tussen een telefonisch verkoopgesprek en een taxichauffeur, die van zijn beroep MISBRUIK maakt om de vrachtjes te pushen een telefoonabo bij hem te kopen.

Het ligt niet in mijn stijl, maar ik hoop van harte dat iemand anders hem bij zijn baas aanbrengt!

Maar ik zie het al, het peil is van de MLM-ers is in ieder geval niet gestegen sinds ik hier niet meer post!

One thing you can't hide, is when you're cripple inside

Gast

Even iedereen wakker schudden. Kon wel eens inslaan als een bom:

Eurexcel is een dekmantel van Scientology!

Ga hier maar eens spitten tussen de links.

Nou, wat slaat dat in, zeg....zucht
Ik ben de naam EurExcel niet tegengekomen.
Mooi staaltje van onrust zaaien........Kan het nivo nog lager?

Twijfelaar

Ongelezen bericht door Twijfelaar »

allen:

Ik vroeg toch echt iets anders dan elkaar lopen afzeiken....

En ik ben wel degelijk naar zo eenmeeting geweest,
Deze was woensdag avond 08-09 2004 Te Amsterdam.

- Mijn vraag was eigenlijk vrij simpel, maar zo te zien is er zoveel over te vertellen en te schelden dat je je er maar beter niet mee kunt bezig houden.

- Die meeting zie ik achteraf puur als 'Brainwashen' van mensen.

ik wil toch een ieder bedanken voor de reacties.

Twijfelaar,

p.s.

ik had nog nooit op dit forum gekeken, maar omdat ik twijfelde aan dit 'concept' noemde ik mij Twijfelaar.....

Slim

Ongelezen bericht door Slim »

Niet erg SLIM, slimpie
Slim genoeg om jouw aanwezigheid hier te begrijpen.

Gast

Nou, wat slaat dat in, zeg....zucht
Ik ben de naam EurExcel niet tegengekomen.
Mooi staaltje van onrust zaaien........Kan het nivo nog lager?
Heb je nog niet leren lezen?

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Jij kan goed rekenen, toch?
Dat heb ik nooit beweerd, maar ik kan wel aardig rekenen ja.
Nou, hier een sommetje voor je.
Er zijn (ongeveer) 20.000 mlm-ers in Nederland. Een stuk of 5 doen een beetje vreemd.( Als het al mlm-ers zijn ).
Vraag : Hoeveel procent doet op dit forum raar?

Als je uitgerekent bent, zie je dan dat het wel heel erg meevalt met mlm-ers?
Das dus zo typisch. Het ligt natuurlijk een beetje aan de definitie van "raar doen", maar minstens de helft hier komt niet verder dan schelden, dreigen of op de man spelen zonder ook maar enige inhoudelijke reactie te geven. Das dus minstens 50%. Onder de veronderstellingen dat de voorstanders hier allemaal MLM'ers zijn (dat zal voor 99% kloppen) en dat de voorstanders hier een afspiegeling zijn van de praktijk, betekent dat volgens jou dat er 10.000 rare MLM'ers zijn.

Nog gekker is je uitspraak dat er 5 een beetje vreemd doen. Dat zou namelijk betekenen dat toevallig alle 5 die figuren hier op het forum zitten. Ik geloof niet zo in dat soort toevalligheden.
Het schijnt dat als een neutraal iemand die iets zegt over de DISCUSSIE, direct de stempel krijgt van voorstander.
Waarschijnlijk komt dat doordat je uitspraken op het forum allesbehalve neutraal zijn? Een neutraal iemand zou namelijk zeggen dat het vreemd is dat er zoveel modder wordt gegooid, dat het leuker zou zijn als meer mensen inhoudelijk zouden reageren, enzovoorts. Maar dat zijn nou net de dingen die je NIET zegt.

Gast

Das dus zo typisch. Het ligt natuurlijk een beetje aan de definitie van "raar doen", maar minstens de helft hier komt niet verder dan schelden, dreigen of op de man spelen zonder ook maar enige inhoudelijke reactie te geven. Das dus minstens 50%. Onder de veronderstellingen dat de voorstanders hier allemaal MLM'ers zijn (dat zal voor 99% kloppen) en dat de voorstanders hier een afspiegeling zijn van de praktijk, betekent dat volgens jou dat er 10.000 rare MLM'ers zijn.

Hieruit blijkt dus dat je niet kunt rekenen. Je beantwoord mijn vraag niet, maar l*ult er (zoals altijd) weer dom omheen.
20.000is 100%. Hoeveel procent is dan 5?

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Ik l*l er zeker niet omheen, je vraag was namelijk:

"Er zijn (ongeveer) 20.000 mlm-ers in Nederland. Een stuk of 5 doen een beetje vreemd.( Als het al mlm-ers zijn ).
Vraag : Hoeveel procent doet op dit forum raar? "

En het antwoord daarop is, zoals ik al zei, minstens 50%.
Dus niet z**ken over de vraag niet beantwoorden, ik heb je vraag beantwoord. Alleen heb je blijkbaar de verkeerde vraag gesteld. Dat is niet mijn schuld.

Gesloten