Jij kan goed rekenen, toch?
Dat heb ik nooit beweerd, maar ik kan wel aardig rekenen ja.
Nou, hier een sommetje voor je.
Er zijn (ongeveer) 20.000 mlm-ers in Nederland. Een stuk of 5 doen een beetje vreemd.( Als het al mlm-ers zijn ).
Vraag : Hoeveel procent doet op dit forum raar?
Als je uitgerekent bent, zie je dan dat het wel heel erg meevalt met mlm-ers?
Das dus zo typisch. Het ligt natuurlijk een beetje aan de definitie van "raar doen", maar minstens de helft hier komt niet verder dan schelden, dreigen of op de man spelen zonder ook maar enige inhoudelijke reactie te geven. Das dus minstens 50%. Onder de veronderstellingen dat de voorstanders hier allemaal MLM'ers zijn (dat zal voor 99% kloppen) en dat de voorstanders hier een afspiegeling zijn van de praktijk, betekent dat volgens jou dat er 10.000 rare MLM'ers zijn.
Nog gekker is je uitspraak dat er 5 een beetje vreemd doen. Dat zou namelijk betekenen dat toevallig alle 5 die figuren hier op het forum zitten. Ik geloof niet zo in dat soort toevalligheden.
Het schijnt dat als een neutraal iemand die iets zegt over de DISCUSSIE, direct de stempel krijgt van voorstander.
Waarschijnlijk komt dat doordat je uitspraken op het forum allesbehalve neutraal zijn? Een neutraal iemand zou namelijk zeggen dat het vreemd is dat er zoveel modder wordt gegooid, dat het leuker zou zijn als meer mensen inhoudelijk zouden reageren, enzovoorts. Maar dat zijn nou net de dingen die je NIET zegt.