Ik zag een klein stukje van een commercial van iets wat op een dildo lijkt die moet je ook om je nek hangen.
Al gezien?
Tineke vond er geen voldoening bij, dus die wilde hem niet presenteren...
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
kan iemand mij vertellen wat hier mee bedoeld wordt?
Katrien
Neen, dat moet je dus aan de psycholoog vragen.kan iemand mij vertellen wat hier mee bedoeld wordt?
Katrien
Ironie?wat zou ik moeten vragen??
ik vraag me af of je ironie niet herkent.
Inderdaad een charismatisch vriendelijke man en daar mee verlakt hij het volk.Commerciële belangen? “Nee , zo’n vriendelijke man, en er zijn er al veel mee geholpen.”
Nu, qua dure grappen staat mijn bull****-detector altijd aan, dus ik trachtte haar op andere gedachten te brengen.
- Onwetenschappelijk? “Ach die wetenschappers met hun verhalen en onderzoeken, ’t is elke dag iets anders en vaak nog tegenstrijdig ook”
- De prijs? “Ja, dat is normaal want daar is veel onderzoek aan voorafgegeaan”
- Bij therapeut blijven gaan? “’t Is toch interessanter dat je dat thuis hebt staan, kunt er nog je familie mee helpen ook”
- Commerciële belangen? “Nee , zo’n vriendelijke man, en er zijn er al veel mee geholpen.”
- Placebo-effect? “Nee, dat kan ik moeilijk geloven”
Hallo, je kunt ook even op de website van roy martina kijken waar hij uitleg geeft over de redenen dat hij mee deed aan de biostabiel spot. Wil je echt een goede opleiding volgen bij iemnad die minstens zoveel weet. alleen geen arts is. kijk dan eens op www.beliefs.nl
Bron:De artsen die in hun onwetendheid medicijnen voorschrijven die vaak ergere kwalen kunnen produceren dan de ziekte zelf.
Wat een zelfkennis heeft die Martina!
Ik kan het op zijn website niet vinden.Hallo, je kunt ook even op de website van roy martina kijken waar hij uitleg geeft over de redenen dat hij mee deed aan de biostabiel spot.
Bron: http://www.roymartina.nl8. Sommige mensen zeggen dat je commercieel bent en alleen op uit bent om geld te verdienen.
Dat is een gerucht dat ik af en toe hoor, meestal zijn het mensen die me niet kennen en nooit wat gevolgd hebben van mij.
Je hart bevindt zich aan de linkerkant zoals we weten. Het moet tegen de zwaartekracht inwerken om onze hersenen van bloed te voorzien.