LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Selektvracht

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
alex050478
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2009 19:34

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door alex050478 »

Nou ik ben inmiddels 3 pakketjes kwijt door selektvracht in een jaar tijd.

Eerst een digitale fotoframe. Ik woon in Amsterdam centrum en ga der vannuit dat een van mijn buren een leuk kado heeft gekregen... Het heeft vervolgens 6 maanden geduurd voordat ik mijn geld terug heb gekregen van pixmania.com.

Laatst heb ik wat paintball gear uit de VS in vriesland moeten ophalen omdat deze bij de verkeerde persoon was afgeleverd...

En nu recentelijk wat kleding uit Duitsland nooit ontvangen. Ik heb ze vandaag gebeld aan 40 ct per minuut en ze wisten mij te vertellen dat als ik niet het pakketje in ontvangst neem, dat het dan terug gaat naar afzender Ohboy.com. Dit is volgens hun namelijk al de vierde keer dat ze langs komen. Natuurlijk niks van gemerkt, geen briefjes, geen busje zien voorbij rijden, niks! Ik wordt helemaal gek van dat stelletje idioten!

Nisei
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 apr 2006 01:44

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Nisei »

Vandaag weer eens een dag verprutst met het wachten op een Selektvracht koerier die niet op kwam dagen.
Gisteren een bericht in de brievenbus dat ze langs waren geweest en vandaag tussen 9 en 14 uur langs zouden komen. Ik stond om 8 uur op en ben de hele dag thuis geweest. Niemand aangebeld (deurbel voor de zekerheid nog gecontroleerd) en geen bericht in de bus.
Dit is me al eerder overkomen en de bezorger stond toen glashard te liegen en beweerde dat hij wel langs was geweest.
Het zou me niks verbazen als ze nu weer gaan zeggen dat ze vandaag langs zijn geweest en ik voor de 2e keer niet thuis was. En als ik echt pech heb is het pakket dan ook alweer teruggestuurd naar Engeland. En wie mag dan de dubbele verzending gaan betalen? Juist, ik! Of je moet een eindeloos lang proces beginnen om je geld weer terug te krijgen.
Wat een ongelooflijk slecht bedrijf zeg. Ik begrijp niet dat ze op deze manier straffeloos door kunnen blijven handelen.

selmer
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2010 20:30

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door selmer »

Aangezien ik regelmatig producten koop via het internet, komt het nog al eens voor dat pakjes worden afgeleverd door selektvracht Rotterdam.

Meer dan ééns zijn pakjes door de bezorger geopend en uitgepakt (omdat ze uitgepakt wel door de brievenbus pasten)

Een vorig pakje is teruggestuurd, terwijl wij slechts 1 keer een notificatie hadden mogen ontvangen dat was geprobeerd dit pakje af te leveren en bellen om een pakje op een ander tijdstip te laten bezorgen gaat meestal ook jammerlijk fout.

Zo zou afgelopen zaterdag een pakje dat eerder niet bezorgd kon worden, tussen 9 en 12 worden bezorgd. Tussen 8 en 3 hebben wij hier tevergeefs op gewacht.
Vanmorgen meteen gebeld en het commentaar van Selektvracht:"Ja, u was niet thuis". (Deurbel werkt en ook geen notificatie in bus ontvangen dat bezorger langs was geweest)

Ook werd gemeld dat het pakje vanavond zou worden bezorgd. Ben speciaal 2 uur eerder van werk weggegaan om aanwezig te zijn en bij aankomst vind ik een briefje met de tekst:"Vanmorgen" was u op uw adres niet thuis. Zucht

Consument75
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jun 2010 17:07

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Consument75 »

Doordat de consument steeds meer via internet koopt, zijn we (de consument) erg afhankelijk geworden van de postbezorg bedrijven of speelt de vrij markt economie hier ook een rol in? Enfin, feit blijft dat de consument hiervan het dupe is geworden. Wij zijn beide een stel dat net zoals vele Nederlanders 40 uur per week werkt en veel diensten en producten via internet koopt. Zo ook enkele weken geleden. Mijn vriend heeft toen een product gekocht van een Duitse aanbieder, netjes betaald en de Duitse aanbieder heeft het product via DHL op de post gedaan. Op 3 juni vonden wij een briefje in de bus dat de verzending door selectvracht was aangeboden maar er was niemand thuis. Mijn vriend heeft met het depot van selektvracht in Rotterdam gebeld en gevraagd om het op een ander huisnummer af te geven omdat onze buurvrouw vaker thuis is dan wij. Prima geen probleem. Verrassend genoeg had selectvracht de verzending de volgende dag niet bij onze buurvrouw afgegeven. Na herhaaldelijk bellen bleek de verzending op een totaal ander adres te zijn afgegeven!!! Oke kan gebeuren dacht ik nog maar na tientallen telefoontjes, ieder keer met de smoes: " we bellen u binnen 10 minuten terug " kan ik ze geen voordeel van de twijfel meer geven. Mijn vriend heeft het depot gisteren nogmaals gesproken en de dame aan de lijn vertelde dat het morgenvroeg bezorgd zou worden. Wij hebben toevallig beide een vrije dag vandaag en waren dus de hele dag thuis. Tot 1 uur 's middags (dat is neem ik aan na de ochtend) hebben we niets ontvangen. Toen heb we beide geprobeerd om met het depot in Rotterdam te bellen. Ieder keer wanneer mijn vriend belde werd er bij hem opgehangen. Mij stonden ze wel te woord en de dame aan de lijn vertelde dat het rond drie uur zou worden bezorgd. Om drie uur nog niemand aan de deur geweest. Weer telefonisch contact opgenomen maar niemand nam op, er werd ook een aantal keer opgehangen. Inmiddels had mijn vriend het adres van het depot in Prins Alexander gevonden en is daar naar toe gereden. Zelf heb ik selektvracht in Utrecht gebeld want ik weiger 40cent pm te betalen om hun klantenservice te bellen. Werd vriendelijk te woord gestaan door een mevrouw die ook probeerde om het depot in Rotterdam te bellen maar ook geen contact kreeg. Helaas kon zij ook niet veel voor ons doen aangezien de aanbieder degene is die de klacht moest indienen. Inmiddels is mijn vriend bij het depot geweest en hebben ze hem gegarandeerd dat het pakketje tussen half 7 en 7 uur vandaag wordt bezorg. Ben benieuwd......

ldv
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 mar 2009 10:30

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door ldv »

Voor het eerst heb ik bij drogisterij.net iets besteld.
Voor het eerst ook wordt het via selektvracht bezorgd.

De gehele dag vandaag thuis geweest en mijn pakketje gevolgd via hun volgsysteem.
Om 17 30 uur smiddags stond er nog steeds dat de bezorger onderweg was.

Ik heb de klantenservice van selektvracht gebeld, en gevraagd tot hoelaat men bezorgd.Het antwoord was: tot 18 00.
Dus het kon nog.

Om ongeveer 18.15 nog eens op hun volgsysteem gekeken. En wat schets mijn verbazing: pakket is afgeleverd!! Nou niet bij mij in ieder geval.
Ik heb geprobeerd de klantenservice nog te bellen, maar die waren al weg. Dus heb ik het via het formulier laten weten. Verder heb ik drogisterij.net ook laten weten dat ik niets heb ontvangen. Gelukkig gaat het niet om zo'n groot bedrag maar als er zoveel wordt verduisterd dan mag daar weleens politie op worden gezet. Verder begrijp ik niet helemaal als er zoveel klachten zijn over dit bedrijf dat bijvoorbeeld drogisterij.net nog steeds via hen laat bezorgen.

update: het is 22 20. we draaien zojuist de schuur dicht, en zetten de emmer nog even op de plek. wat ligt daar achter de fietsen? juist het pakketje. toch bezorgd. maar waarom niet even aangebeld? of heeft deze persoon last van een contactstoornis?

Veldmaat
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 aug 2010 17:19

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Veldmaat »

Ik heb via eBay iets gekocht en de verkoper (woonachtig in Almere) heeft het via DHLFORYOU (DFY) verzonden.
DFY delegeert dat weer naar Selektvracht.
Ik voer de tracking code in bij DFY en daar wordt het volgende aangegeven:

Datum Tijd Beschrijving
17-08-2010 17:46 Pakje is online voorbereid door de verzender.
18-08-2010 12:33 Pakje is door verzender op het DHL Servicepoint aangebracht.
19-08-2010 10:40 Pakje is door de chauffeur op het DHL Servicepoint afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.
(Selektvracht dus).

Nadat ik gisteren met DFY had gebeld (á 80ct p/min) (oh, het gaat hier om selektvracht) werd ik doorverbonden met Selektvracht waar mij verteld werd dat het pakje morgenochtend (vandaag dus) zou worden bezorgd.

Vandaag heb ik op de website van Selektvracht dezelfde Trackingcode gebruikt en daar werd het volgende aangegeven:


Status omschrijving Datum
Pakket aangemeld via OBM 17-08 2010
Retourzending is ontvangen op DHL Servicepoint. :?: 18-08 2010
Pakje is ingescand voor retour :?: 19-08 2010
Pakje gaat retour naar afzender :shock: 19-08 2010


Ik wil dus navragen bij de klantenservice wat er aan de hand is, maar ze werken daar dus niet op zaterdag.
Volgens de afzender was hem dit nog nooit eerder gebeurt via DFY/Selektvracht.
Nu dus afwachten wat er maandag gaat gebeuren, anders maar weer eens bellen.

Toxopeus
Berichten: 233
Lid geworden op: 03 okt 2009 11:18

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Toxopeus »

Veldmaat schreef:Volgens de afzender was hem dit nog nooit eerder gebeurt via DFY/Selektvracht.
Volgens anderen wel.
klik klik klik

Veldmaat
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 aug 2010 17:19

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Veldmaat »

Voor de gein eens invoeren als barcode bij Selektvracht: 3S niet meer niet minder. lees dan de status maar eens door :oops:

Belletje2000
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2010 20:39

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Belletje2000 »

Veldmaat schreef:Ik heb via eBay iets gekocht en de verkoper (woonachtig in Almere) heeft het via DHLFORYOU (DFY) verzonden.
DFY delegeert dat weer naar Selektvracht.
Ik voer de tracking code in bij DFY en daar wordt het volgende aangegeven:

Datum Tijd Beschrijving
17-08-2010 17:46 Pakje is online voorbereid door de verzender.
18-08-2010 12:33 Pakje is door verzender op het DHL Servicepoint aangebracht.
19-08-2010 10:40 Pakje is door de chauffeur op het DHL Servicepoint afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.
(Selektvracht dus).

Nadat ik gisteren met DFY had gebeld (á 80ct p/min) (oh, het gaat hier om selektvracht) werd ik doorverbonden met Selektvracht waar mij verteld werd dat het pakje morgenochtend (vandaag dus) zou worden bezorgd.

Vandaag heb ik op de website van Selektvracht dezelfde Trackingcode gebruikt en daar werd het volgende aangegeven:


Status omschrijving Datum
Pakket aangemeld via OBM 17-08 2010
Retourzending is ontvangen op DHL Servicepoint. :?: 18-08 2010
Pakje is ingescand voor retour :?: 19-08 2010
Pakje gaat retour naar afzender :shock: 19-08 2010


Ik wil dus navragen bij de klantenservice wat er aan de hand is, maar ze werken daar dus niet op zaterdag.
Volgens de afzender was hem dit nog nooit eerder gebeurt via DFY/Selektvracht.
Nu dus afwachten wat er maandag gaat gebeuren, anders maar weer eens bellen.

Beste Veldmaat,

Ik heb ook diverse pakketten verstuurd en ontvangen via DHLFORYOU.
De levertijd is 2 tot 3 werkdagen. Je moet wel altijd je barcode nakijken op dhlforyou.nl want daar staat de juiste informatie op. Op selektvracht krijg je ook informatie, maar wat ik begrepen heb uit de informatie die ik van de klantenservice heb gekregen is dhlforyou een ander traject. daarom is de informatie op de site van selektvracht ook anders. gewoon op dhlforyou.nl kijken.

De pakketten met DHLFORYOU lopen als volgt,

Ingeleverd op het servicepoint daar worden ze opgehaald door de chauffeur. Daarna gaan de pakketten naar een centraal punt waar ze de volgende dag worden verwerkt. de dag erna worden ze dan bezorgd.
Wel is het zo dat het centraal punt in het weekend is gesloten. zoals ik lees is jou pakket op de 19de afgehaald op het servicpoint. Grote kans dat je pakket maandag wordt verwerkt en dinsdag wordt bezorg.

Gewoon even kijken op de site van dhlforyou en anders gewoon een mailtje sturen. Mijn ervaring is dat je binnen 24 uur een antwoord krijgt.

Helaas ben ik ook weleens een pakket kwijtgeraakt, maar ik moet zeggen dat na diverse emails het wel netjes is afgewikkeld. Ik bestel ook wel eens bij bedrijven die via selektvracht versturen, maar behalve dat mijn pakket weleens geopend in de brievenbus is beland heb ik geen problemen met hen gehad.
Ik heb nog geen ervaringen met pakketten die naar mij zijn verstuurd door bedrijven met selektvracht die kwijt zijn geraakt, maar mocht het wel gebeuren dan ga ik er van uit dat degene waar ik het pakket besteld hebt de boel netjes voor me regeld. Tenslotte zijn zij degene die selektvracht heeft ingehuurd voor de bezorging.
Succes.

Veldmaat
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 aug 2010 17:19

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Veldmaat »

" Je moet wel altijd je barcode nakijken op dhlforyou.nl want daar staat de juiste informatie op. Op selektvracht krijg je ook informatie, maar wat ik begrepen heb uit de informatie die ik van de klantenservice heb gekregen is dhlforyou een ander traject."

Nadat dhlforyou het pakket overdraagt aan Selektvracht doet DHLforYOU niets meer met de code totdat het pakket bezorgd is.

Wat ik vandaag heb gelezen is dat Selektvracht = DHLforYou.
Zie onderstaande link, de laatste twee alinea's van het hoofd artikel.

http://www.casperferwerda.nl/documents/ ... 7ff22c.pdf

update over mijn pakket:

Vrijdagmiddag had ik gebeld met de klantenservice van dhlforyou (á 80ct. p/min :evil: )
Waar mij werd verteld dat het pakket was overgedragen aan Selektvracht en daarna werd ik doorverbonden met Selektvracht.

Daar werd mij (met een omweg via twee andere afdelingen :x ) verteld dat het pakket "Morgen" (zaterdag dus) zou worden bezorgd. Wat dus niet is gebeurd.
Dus heb ik Zaterdag een mail gestuurd naar Selektvracht. Daarin ik had aangegeven, dat de info op de site aangaf dat het pakje retour naar afzender ging en hoe dat kon, vandaag kreeg ik als antwoord:

"Het staat er inderdaad raar, maar retour klant dat betekend dat het van DHL for you naar Selektvracht gaat." :?

Ligt het aan mij of hebben ze daar iemand nodig die de omschrijvingen even moet herzien?? :idea:

Belletje2000
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2010 20:39

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Belletje2000 »

Hoi Veldmaat,

Je hebt gelijk DHL For You is Selektvracht.
DHL For You is een service die door Selektvracht in zijn geheel wordt uitgevoerd.

Je pakket wordt opgehaald door Selektvracht bij het Servicepoint. Wordt door medewerkers van Selektvracht gesorteerd en bij jou thuis gebracht.

Er wordt dus niets overgedragen. Alleen wat ik in mijn eerdere post al aangaf is het traject wat de DHL For You pakketten lopen anders dan de Selektvracht pakketten. Daarom moet je ook op de site van DHL for You kijken om je pakket te volgen.

als je pakket er nog niet is gewoon een mail sturen naar de klantenservice van dhlforyou: [email protected]

Moet je gewoon al je vragen stellen en dan krijg je gewoon een antwoord en uitleg. Heb ik ook gedaan hoor. Is goedkoper dan inderdaad dat dure telefoonnummer. Dat is echt een minpunt.

sandergrouls
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2010 00:33

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door sandergrouls »

Een opmerkelijk verhaal over Selektvracht, vorige week via ebay duitsland een versterker set gekocht met waarde boven de 1000 euro, zal via DHL worden bezorgd. Een van de 2 pakketten werd snel geleverd, ook door selektvracht (onder de 10kg was dat) en de andere is er nog steeds niet, al meerdere malen gebeld en 1 maal de opmerking gekregen dat het bezorgen was uitgesteld en de andere keren de mededeling dat het dezelfde dag bezorgd zou worden.
Maar niet dus, hele dag thuis, niks gezien, ook geen briefje zelfs, wat toch normaal hoort lijkt me zo. Wie weet een tel nr van depot in utrecht,kan dat nergens vinden? enhoe kun je het regelen om daar een pakket op te halen?
Woon in wageningen, heeft iemand nog meer slechte ervaringen met SV in deze regio?

bedankt voor de respons

Toxopeus
Berichten: 233
Lid geworden op: 03 okt 2009 11:18

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Toxopeus »

sandergrouls schreef:Wie weet een tel nr van depot in utrecht,kan dat nergens vinden?
klik

LeXXoZ
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2010 18:38

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door LeXXoZ »

Ik heb 2 weken geleden een origineel audi lederen sportstuur besteld voor mijn auto via Ebay.de

De verzender heeft netjes via DHL.DE het pakket verzonden, en mij de tracecode gestuurd.

Nu zag ik via de website van DHL.DE dat het pakket op 29 okt. 2010 op mijn adres is afgeleverd.

Ik heb geen pakket ontvangen, ook de buren en winkels hier beneden hebben niks in ontvangst genomen. contact opgenomen met DHL, en erachter gekomen dat Select Vracht de afhandeling heeft gedaan voor mijn pakket.

Select vracht verteld mij doodleuk, ja hoor meneer u heeft het pakket wel gehad, en u heeft ervoor getekend. @&*^#&$@^

Nu ben ik even flink uit me panty gegaan door de telefoon, en nu gaan ze het uitzoeken (Ik kan ze zo ook wel vertellen dat ik niks heb ontvangen) dit is al de zoveelste keer dat die ****** van Select Vracht de boel "Kwijt raken"

ik heb het idee dat die lui gewoon de boel zelf mee naar huis nemen en dan weer verkopen.
het gebeurd mij net even te vaak hier.

duvalien
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2010 20:51

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door duvalien »

Ik heb bij selektvracht gewerkt
zeer slechte ervaring als je een pakket brengt en er is niemand thuis gaat er de helft van je vergoeding af en elke keer weer weer de helft van de helft en zo verder.
Ik ben altijd heel eerlijk geweest, maar de meeste bezorgers doen er alles aan en leggen dus overal pakketjes neer om ze maar bezorgt te krijgen.
want gemiddelde uurloon is gewoon minder dan 5 euro.

dat er pakketjes kwijt raken of terug gestuurd worden, heb ik ontdekt ligt aan de depothouders die maken er administratief een zooitje van.

Het is dus een groot probleem bezorgers worden onderbetaald en depot houders maken er gewoon een potje van.
Die worden tegoed betaald.

Ik zelf zou dus nooit iets via selektvracht versturen en alles op een servicepunt laten bezorgen.

triptolemos
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2010 18:51

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door triptolemos »

Ik ga ze in ieder geval aansprakelijk stellen

- Pakje uit Engeland (via RoyalMail) is op 24-11 aangeboden toen ik niet thuis was.
- Op 26-11 een tweede briefje dat het pakje voor de 3e keer niet aangeboden kon worden en op 30-11 tussen 17.00 en 21.00 zou worden aangeboden.
- Thuisgebleven op 30-11 en geen aanbieding gehad.
- Vandaag (2-12) maar eens gebeld, 0900-nummer want depot Rotterdam neemt simpelweg de telefoon niet op, en vertellen ze me dat het retour afzender is gegaan op 1-12.

Ik vraag ontstemd maar vriendelijk naar de manager om de aansprakelijkheid te berde te brengen. Ik wordt doorgeschakeld en vervolgens wordt de verbinding verbroken. Nogmaals bellen dan. De vriendelijke mevrouw aan de andere kant weet me te vertellen dat ze verder niets kunnen doen maar dat de bezorger een reprimande krijgt. Verder moet de verzender maar aan de gang om de verzendkosten te claimen.

Janieka
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2010 18:46

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Janieka »

Helaas heb ik ook dezelfde vervelende ervaringen met Selekt Vracht.
Voornamelijk de hulpvaardigheid en bereikbaarheid voor info van Depot Rotterdam Kralingen is gebrekkig/verwarrend.

Pakket (Royal Mail) werd maar 1 keer aangeboden vorig week overdags terwijl ik aangeef het alleen savonds te kunnen ontvangen vanwege werk.
Daarna afgestemd om afgelopen dinsdag te leveren. Heb daar 4 keer over gebeld en uiteindelijk: Geen Aanbieding.

Nu, 3 dagen later: nog geen aanbieding.
ik bel met het Depot voor uitleg, waar men simpelweg liet weten dat het pakketje retour is naar de afzender. Sterker nog: "wij hebben het hier niet. wij weten ook niet waar het is".
Dus bel ik hoofdkantoor 0900-service nummer a 40 ct per min.
" Mevrouw volgens depot Rotterdam is het wel afgeleverd op dinsdag, maar neem contact op met uw afzender aangezien u geen klant bent van ons en de afzender wel".

Kortom: ik ben niet geholpen, en kom hier niet uit.
Dus mijn volgende stap is Royal Mail. wordt vervolgd..... :?

Japperant
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2010 19:08

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Japperant »

Ook ik heb op dit moment helaas erg veel last van Selektvracht (Groningen). Vorige week maandag een aantal artikelen gekocht op vd.nl welke helaas door Selektvracht bezorgd worden. Ik heb voor avondbezorging gekozen aangezien ook ik overdag gewoon moet werken.
Dinsdagavond om half 10 hebben ze voor het eerst geprobeerd het product af te leveren. Althans, dit is wat de track en trace zegt. Ik heb namelijk geen briefje in de brievenbus gekregen dat ze het niet hebben kunnen bezorgen. Woensdag precies hetzelfde verhaal. Men zegt dat ik niet thuis ben maar ik was gewoon de hele avond aanwezig. De bel werkt ook prima. Wederom geen briefje in de brievenbus. Donderdag meld men dat ze het pakket door overmacht niet kunnen bezorgen. Vrijdagochtend om 7 uur zie ik dezelfde melding, vanwege overmacht kunnen wij het pakketje vandaag niet bezorgen. Echter, wanneer ik om 6 uur terug keer uit mijn werk staat er op de track en trace vermeld dat ze om precies 5 uur het pakketje bij me bezorgd hebben.

Bovenstaande kan gewoon niet waar zijn aangezien ik met geen mogelijkheid om 5 uur thuis kan zijn (ik woon alleen dus niemand anders kan het aannemen). Ik las ergens in de voorwaarden dat Selektvracht je per sms of e-mail laat weten wanneer een pakje is aangekomen, ook hier heb ik uiteraard niets van mogen vernemen.
Vanmorgen contact gehad met de Vroom en Dreesman (DHL uiteraard gesloten) en die hebben nu een onderzoek ingesteld. Morgen is DHL weer open, ik heb een mooie e-mail met tig vragen naar ze gestuurd en hoop daarop morgen antwoord te krijgen.

Iemand ervaring met deze situatie? En iemand nog tips over hoe dit verder af te handelen?

AnnaMaria
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jul 2010 23:19

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door AnnaMaria »

Japperant schreef: Iemand ervaring met deze situatie? En iemand nog tips over hoe dit verder af te handelen?

Ik heb precies het zelfde als jij. Ik wacht ook nog steeds op mijn pakketje van V&D en ik woon ook in Groningen. Op dinsdag 14dec heb ik een bestelling geplaatst bij V&D en ik had er voor gekozen om het donderdag ochtend 16dec te laten bezorgen. Maar geen pakketje op donderdag ochtend. Ik gewacht tot de volgende ochtend, vrijdag, weer geen pakketje. Dus ik ga zaterdag toch maar eens een kijkje nemen bij het track en trace van dhlforyou. Staat daar dat twee keer dat het uit overmacht niet bezorgd kon worden en op vrijdag avond het pakketje is bezorgd... Ik heb helemaal niks gezien en niks gehoord!! Ik heb toen gelijk een mail gestuurd naar dhl maar nog geen reactie gekregen. Ze kunnen niet gaan zeggen dat er niemand thuis was want ik ben bijna altijd thuis en savonds al helemaal. Ik baal heel erg want het was mijn kerstboom...... Die waarschijnlijk nu gezellig bij iemand anders in huis staat van mijn geld!! (althans daar ga ik wel van uit)

2maigret
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2011 23:12

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door 2maigret »

Ik heb via Ebay op 05/01/11 een artikel besteld en betaald, waarna het pakketje netjes door de verkoper uit Duitsland op 11/01/2011 is aangeboden bij DHL Duitsland en 14/01/2011 al in Nederland is gearriveerd volgens het DHL Track&Trace systeem.
Na enkele dagen nog niets ontvangen te hebben dus maar eens met DHL gebeld, die ons door verwees naar Selektvracht: het pakket lag op het depot in Utrecht, en het pakketje zou naar depot Apeldoorn gestuurd worden.En toen begon de ellende !!!!! Bij telefonische navraag op 21/01/2011 bleek het pakketje verkeerd gesorteerd te zijn en per abuis naar het depot in Zutphen gestuurd te zijn….waarna het weer naar depot Utrecht werd terug gestuurd.
Hierop stelden we voor om vanuit Apeldoorn het dan maar zelf op te halen in Utrecht, maar dat was niet mogelijk. Het pakket zou maandag 24/01/2011 afgeleverd worden bij depot Apeldoorn.. Op 24/01/2011 wederom met Selektvracht gebeld, wat schetst onze verbazing…..(lees woede)….het pakketje was inmiddels alweer retour gestuurd naar de verzender in Duitsland !!!!…Ja zelfs zonder 1x aangeboden te zijn bij ons huis… Tijdens onze gespreken a Euro 0.40 p/min met de klantenservice (die absoluut niet klantgericht zijn, maar gericht zijn op zolang mogelijk een gesprek te houden zonder enige oplossing te bieden…wat een totaal van Euro 24 oplevert) is niets tot stand gekomen. De oplossing van de klantenservice was zelfs om nogmaals het pakket te versturen vanuit Duitsland als het daar was aangekomen...(nieuwe ronde….nieuwe kansen!!!!) Al met al dus ….Euro 24 telefoon kosten + Euro 18 verzendkosten en nog geen pakket !!!!!!

Vandaag (31/01/11) weer met Selektvracht gebeld en deze wisten me doodleuk te vertellen dat DHL Duitsland er een rommeltje van gemaakt heeft en erg traag werkt ("ze scannen daar namelijk alles").....Nou en wat is dan nu de oplossing ???????
Tja.....volgens de mevrouw van Selektvracht (die overigens weigerde om haar naam te zeggen)....ja gewoon wachten he !!!!!

Al met al dus geen pakketje en Selektvracht wist me dan ook nog te vertellen dat het niet kwijt is, maar niet meer te vinden was in hun systeem !!!!! ???????

Tip : Probeer een pakketje vanuit Duitsland niet met DHL/Selektvracht te laten versturen !!!!!!

Gesloten