LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia beschouwd voorbeeld brief van Tros Radar als misbruik.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
impact

Re: Dexia beschouwd voorbeeld brief van Tros Radar als misbruik.

Ongelezen bericht door impact »

B.u.l.l.s..h.i.t , Pipa en lhardeman. Dat ik in dit forum onder een schuilnaam opereer, betekent natuurlijk niet dat ik aan het CBP niet onder mijn echte naam schrijf. Ook bij Payback kennen ze mijn naam en uiteraard bij Dexia.
Aan mij gerichte brieven, door wie dan ook geschreven en ondertekend, geven mij het volste recht die openbaar te maken - met vermelding van naam en toenaam. Tenzij mij om discretie wordt verzocht, waaraan ik dan natuurlijk gevolg zal geven.
Laatst gewijzigd door impact op 23 okt 2004 01:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Pikant

Ongelezen bericht door Pikant »

Nee want als dit instituut belaagd wordt, net zoals de DSI dan nemen ze maatregelen en kun je ze niet meer bereiken.

Wat is het nut van deze klaplopers :lol: Impact who cares wie jij bent :lol:

impact

Omdat ik op een dergelijk minder intelligente manier (eufemisme!) wordt aangevallen voor het openbaar maken van een brief, wat ik deed in de veronderstelling en met de bedoeling anderen daarmee te kunnen helpen, laat ik het voortaan wel uit mijn hoofd zoiets nog eens te doen.
Zoeken jullie het zelf maar uit, als jullie alles beter menen te weten.

N.B.: de hele brief is inmiddels al door mij verwijderd. Bedankt voor jullie zeer opbouwende commentaren, waar iedereen bijzonder veel informatie uit zal kunnen destilleren.
Laatst gewijzigd door impact op 23 okt 2004 02:40, 1 keer totaal gewijzigd.

lhardeman

Ongelezen bericht door lhardeman »

Als jij zelf meent dat je het volste recht hebt
om brieven openbaar te maken met naam en toe naam waarom laat je dan je eigen gegevens weg uit de brief van het Cpb?

Beetje hypocriet toch?

En ik ben geen lhardeman maar gewoon, Anne.

( voel je je een beetje op je piep getrapt? Dat was niet de bedoeling impact)
Laatst gewijzigd door lhardeman op 23 okt 2004 14:44, 2 keer totaal gewijzigd.

Truus2004

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Wat een ontzettend flauwe reactie Impact. Als ik met jou getrouwd was, las ik iedere ochtend tijdens het ontbijt de krant. En met de lunch en het diner ook! En die krant legde ik niet plat op tafel!
O Anne, ik dacht laat ik es geen namen neerzetten hier :wink: ben ontzettend op mijn piep getrapt :lol: als ik een piep had
Impact, ik kan er niet over uit. Je valt me tegen! Ben jij op je peip getrapt?

Truus2004

uhhhh pipe nee piep, bedoel ik, sorry :oops:

Pikant

Ongelezen bericht door Pikant »

Ik ben de enige met wie er valt te praten. Liefst niet over Dexia-zaken maar de rest is welkom :lol:

voor de rest slaap goed en een fijn weekend.

lhardeman

Ongelezen bericht door lhardeman »

Het zelfde Pikant, fijn weekend.

Gr. Anne.

impact

:shock:
Laatst gewijzigd door impact op 23 okt 2004 02:16, 1 keer totaal gewijzigd.

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Beste Impact,

Keurig nette reactie!

Bedankt voor alle nuttige, doordachte en ter zake doende informatie tot dusver!

Vriendelijke groet, :wink:
Pluutje

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

piep?? :shock:

Ton

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Nee Ton, piep piep.

Ok Impact het is allemaal een beetje een samenloop van omstandigheden. Jij had de beste bedoelingen maar had die naam hier niet moeten neerzetten. IEDEREEN maakt soms fouten (behalve ik, ik vergis me soms :) ), maar laten we het vergeten en gewoon verder proberen te gaan met informatie geven aan allen.

Truus2004

Impact e.a.,
Het is geenszins mijn bedoeling wie dan ook persoonlijk aan te vallen. Maar ik neem aan dat ik toch wel mijn mening mag geven hier. Ik vind, dat wanneer je zelf niet wilt dat je naam gepubliceerd wordt, dat wanneer je zelf niet wilt dat je naam ge- of misbruikt wordt, dat wanneer je zelf de wbp hoog in het vaandel draagt etc.etc., dat je dan zelf ook geen namen van anderen op een forum moet zetten. Niet meer niet minder. Dat mag dan onzin gevonden worden of zelfs een minder intelligente reactie, soit! Als impact of een ander op zijn 'piep' getrapt is daardoor, dan is dat absoluut niet mijn bedoeling. Wat ik al zei, het is mijn mening, niet meer niet minder. Die ventileer ik, zonder aanzien des persoons. En daarmee zeg ik absoluut niet dat mijn mening beter is dan die van een ander. Maar ik ga er ook niet zomaar vanuit dat de mening van die ander per definitie beter is dan die van mij!
Groeten
Piep

john uit goirle

Ongelezen bericht door john uit goirle »

http://www.wfd-toolkit.nl/docs/wfd.pdf

wetgeving financiele diensten

hoofdstuk 3 waar dexia niet allemaal aan voldoet bescherming van de consument dus.

Captain-America

Ongelezen bericht door Captain-America »

De commotie over het een en ander gelezen hebben, roep ik iedereen op, zonder een inhoudelijk oordeel te vellen, tot de kern van de zaak te komen.

Dit alles zaait verdeling en we weten allemaal wie daar (meer dan goed...) garen bij spint.

So get on to it please.

Captain-America

Zijn er overigens onder ons die, op basis van het Vonnis in kort geding, zie onderstaande URL, Dexia (mede) gaan rechten?

http://zoeken.rechtspraak.nl/zoeken/dtl ... ljn=AI0663

impact

Captain-America, ik heb reeds enige keren geprobeerd medestanders te vinden om gezamenlijk via een kort geding Dexia te dwingen om gegevens te verstrekken over de door de bank verwerkte persoonsgegevens. Dat zou een bij voorbaat gewonnen zaak worden.
Maar hier kwam helaas geen enkele reactie op.

Het enige, dat wel kwam: kritiek op de wijze waarop ik een aan mij gerichte brief van de CBP in het forum openbaar maakte (woordelijk, alleen met weglating van mijn eigen persoonlijke gegevens). Ik beschouwde dat als "stank voor dank" en heb toen de bewuste brief weer verwijderd.
Mijn lust om verdere informatie over mijn eigen zaak in het forum mede te delen - waar eventueel anderen hun voordeel mee zouden kunnen doen - is mij zodoende totaal ontnomen. Ik dop mijn eigen peultjes voortaan uitsluitend zelf.

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Beste Impact,

Dit komt omdat veel gedupeerden zo in de problemen zitten dat ze daarvoor de energie niet meer kunnen opbrengen! Men weet niet hoe zoiets te organiseren en elk ''probleem'' erbij wordt teveel! Bovendien gaat iedereen heel erg op de kleintjes letten na het verlies [bestolen zijn van zoveel spaarcentjes]!
Evenals voor een demonstratie met bv 100.000 mensen [wat overigens wel heel wat moeilijker ligt] krijg je mensen niet zomaar in beweging.
Je idee is uitstekend :wink:

Het is bovendien altijd makkelijker ideëen en ontwerpen af te kraken [om welke reden dan ook] dan er zelf mee voor de dag te komen!

Mvrg
Pluutje

impact

Hallo Pluutje. Natuurlijk begrijp ik best dat de meeste gedupeerden zwaar in de problemen zitten en daardoor misschien een (voor te schieten) bijdrage aan de kosten van een kort geding misschien niet kunnen missen. Die kosten vallen echter wel mee als je daarvoor een man/vrouw of 20 op de been kunt krijgen. Ook opperde ik het idee om zoiets onder de auspiciën van b.v. Payback te doen. Dat zou ook weer de nodige negatieve publiciteit opleveren voor Dexia en zodoende ons gezamenlijke probleem weer eens in de media brengen.
Echter: totaal GEEN reactie - ook niet van de zijde van Payback. Dat is een toch wel erg teleurstellend resultaat.

Wel naar mijn mening misplaatste kritiek omdat ik een brief van de CBP onverkort, dus MET ondertekening, in het forum plaatste. I.p.v. de informatie in deze brief te verwelkomen, kreeg ik van diverse kanten kritiek omdat ik de naam van de ondertekenende beleidsmedewerkster van de CBP niet had weggelaten.
Ik vind nog steeds dat je zo'n brief òf helemaal openbaar maakt, òf helemaal NIET. In brief van een officiële instantie mag je toch geen wijzigingen/ommissies aanbrengen (behalve weglating van je eigen, persoonlijke gegevens)? Indien de CBP niet had gewild dat deze brief (of gedeeltes daarvan) openbaar zou worden, had dat door de CBP wel in de brief zijn aangegeven en had ik mij daar natuurlijk bij neergelegd.
Maar om verdere discussie te vermijden, heb ik toen de bewuste brief weer verwijderd, waardoor helaas deze informatie ook voor andere geïnteresseerden niet meer toegankelijk is.

Captain-America

:wink:
Laatst gewijzigd door Captain-America op 24 okt 2004 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten