LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD
Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD
Het Dexia aanbod niet accepteren schrijf een brief aangetekend en geef aan dat je de uitspraak van de rechter
afwacht en dan maar hopen dat e.e.a. voor ons gedupeerden goed uitvalt.
afwacht en dan maar hopen dat e.e.a. voor ons gedupeerden goed uitvalt.
Ook ik ga niet in op het aanbod van Dexia ze bekijken het maar ons allemaal opzadelen met een restschuld.
Hr Blok
Wilt U mijn (DEXIA aanbod )in dit forum willen lezen?
Wilt U mijn (DEXIA aanbod )in dit forum willen lezen?
Breng jezelf nog verder in problemen: teken het Dexiaaanbod niet!!! Je kinderen haten je, je schuldeisers lusten je rauw, je auto/huis/boot.etc zijn verkocht, je vrouw doet het met een ander (met wel geld), je hond kakt in huis, want je bent te labiel om 'm uit te laten, je bent werkeloos (maar dat was je waarschijnlijk al), je hebt jeuk op je rug, je woondoos is niet waterdicht en een negatieve bkr-code zorgt ervoor dat niemand je nog geld leent om de noodzakelijke medicijnen te kopen. Vooral niet tekenen dus!!!
Ik heb niet gereageerd op het aanbod. Maar!, leaseverlies heeft ook heel weinig nieuws te melden. Het laatste is van 06-03-2003. Zijn ze daar nog wel thuis?
Ik dacht dat 4 april de uiterste datum was. Betekent dit dat je alsnog kunt tekenen, mocht je je nog bedenken ?
Ook ik ga niet in op het dexia aanbod.
Contract Korting Kado loopt af in Mei 2003.
Moet ik het contract dan onder protest verlengen??
Contract Korting Kado loopt af in Mei 2003.
Moet ik het contract dan onder protest verlengen??
Hallo Lien,
Persoonlijk zou ik niet verlengen want je gaat dan weer een contract aan, terwijl je nu wel weet wat de gevaren zijn. Ik vraag me ook af of je wel kunt verlengen onder protest. Weet iemand dit?
Volgens mij heb je dan geen recht mee op de evt schadeclaim.
Ik kan niet voor jou praten maar naar mijn weten steekt de vork zo in de steel.
m.v.g. Nadia
Persoonlijk zou ik niet verlengen want je gaat dan weer een contract aan, terwijl je nu wel weet wat de gevaren zijn. Ik vraag me ook af of je wel kunt verlengen onder protest. Weet iemand dit?
Volgens mij heb je dan geen recht mee op de evt schadeclaim.
Ik kan niet voor jou praten maar naar mijn weten steekt de vork zo in de steel.
m.v.g. Nadia
Ik ben ook niet van plan te betalen.
Allemaal veel sterkte gewenst
mar
Allemaal veel sterkte gewenst
mar
Geachte heer Blok,
Ik ga niet in op het aanbod!!!
Ze hebben al een aantal malen gedreigt met incasso enz enz de laatste is nu 3 weken geleden.
3 jaar 113 euro betaald alleen mijn restschuld is gelukkig niet zo hoog maar wel 35 keer 113 euro het laatste termijn heb ik niet betaald omdat het toen in het nieuws gekomen was
Ik ben lid van de stichting en ik heb de tijd
Succes allen
Edwin
Ik ga niet in op het aanbod!!!
Ze hebben al een aantal malen gedreigt met incasso enz enz de laatste is nu 3 weken geleden.
3 jaar 113 euro betaald alleen mijn restschuld is gelukkig niet zo hoog maar wel 35 keer 113 euro het laatste termijn heb ik niet betaald omdat het toen in het nieuws gekomen was
Ik ben lid van de stichting en ik heb de tijd
Succes allen
Edwin
Aanbieding ???!! Hoezo ??Hiermee geeft Dexia al toe dat ze fout zitten. Iedereen die nu tekent kan geen bezwaar meer maken tegen Dexia en ziet af van al zijn rechten. Niet doen dus. Dit zegt al genoeg. En zeg nou zelf, wie zal de rechter geloven, Dexia of die andere 150.000 (misschien nog wel meer) gedupeerden ? Wel toevallig dat zoveel mensen beweren dat ze vals ingelicht zijn.
Ik heb het contract van mijn echtgenote is niet getekend, en het aanbod heb ik niet geaccepteerd, ben ook niet van plan de restschuld te betalen !!!
sterkte toegewenst !!
sterkte toegewenst !!
Geachte heer Blok en anderen,
Product: winstver3dubbelaar
termijnbedrag: 112,59
einde contract: 21 maart 2003
neg. saldo: 11.304 EURO
Echtgenoot heeft niet meegetekend.
Lid van SLV en Eegalease
Ik ga niet in op aanbod. Reken op collectieve rechtzaak, vernietiging van mijn "restschuld" en teruggave van al mijn ingelegde geld.
Ik heb niets van het aanbod teruggestuurd, wel een telefonische verzoek daarvoor ontvangen.
Wel de brief via de Eega verzonden, inclusief de reactie op de afwijzing.
Vandaag de eerste aanmaning om terug te betalen ontvangen.
Moet ik reageren? Eén van de brieven van Sara Etty gebruiken (gelukkig iemand die nadenkt en niet in scheldpartijen vervalt)?
Of eerst maar even afwachten?
Het zou handig zijn als ergens een leidraad zou staan met stappen hoe te handelen na een bepaalde actie van Dexia. Uiteraard met de gevolgen van elke keuze daarbij.
Hopelijk komen we er allemaal samen uit.
Jeroen.
Product: winstver3dubbelaar
termijnbedrag: 112,59
einde contract: 21 maart 2003
neg. saldo: 11.304 EURO
Echtgenoot heeft niet meegetekend.
Lid van SLV en Eegalease
Ik ga niet in op aanbod. Reken op collectieve rechtzaak, vernietiging van mijn "restschuld" en teruggave van al mijn ingelegde geld.
Ik heb niets van het aanbod teruggestuurd, wel een telefonische verzoek daarvoor ontvangen.
Wel de brief via de Eega verzonden, inclusief de reactie op de afwijzing.
Vandaag de eerste aanmaning om terug te betalen ontvangen.
Moet ik reageren? Eén van de brieven van Sara Etty gebruiken (gelukkig iemand die nadenkt en niet in scheldpartijen vervalt)?
Of eerst maar even afwachten?
Het zou handig zijn als ergens een leidraad zou staan met stappen hoe te handelen na een bepaalde actie van Dexia. Uiteraard met de gevolgen van elke keuze daarbij.
Hopelijk komen we er allemaal samen uit.
Jeroen.
Ik ga echt niet in op dat belachelijke aanbod,wat zij een aanbod noemen, mijn contract loopt af op 28-04-03.
ik ben 74 en had gehoopt op een mooi spaarcentje, het is gewoon oplichterij.
ik ben 74 en had gehoopt op een mooi spaarcentje, het is gewoon oplichterij.
Ik ga er niet op in.
Ik ga ook niet op het aanbod in, ik zou er nog over willen denken als de alinea met het juridische gedeelte eruit gehaald zou worden.
Ze kunnen de pot op met 84.000 euro schuld !!
Stelletje oplichters
Wij gaan niet in op het aanbod
Stelletje oplichters
Wij gaan niet in op het aanbod
Ben ook verkeert voorgeligt betaal niet
de enige reactie die ik ondernomen heb is het terugbetalen van het geleende bedrag en de aandelen op mijn depot rek te zetten
Nu kan ik tenminsten zelf beslissen welke aandelen ik wanneer voor welke prijs verkoop en hoef ik niet meer de rente te betalen die weggegooid geld is
Nu kan ik tenminsten zelf beslissen welke aandelen ik wanneer voor welke prijs verkoop en hoef ik niet meer de rente te betalen die weggegooid geld is
Ik heb niet getekend en ga absoluut niet op het aanbod in, ik heb ook niets teruggestuurd.