LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door aert0001 »

het is helemaal niet de bedoeling om je hele strategie bloot te leggen, gewoon erkennen van je "eigen" identieteit kan al een overwinning zijn

Waarom zou je jezelf verbergen achter een alias, alleen omdat je door een vies gezelschap te pakken bent genomen?

Nee dank je, sta voor wie je bent, gooi die angst weg en vecht terug, eerlijk, open, en vol vertrouwen,

Ton

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door croosjes »

aert0001 helemaal mee eens.

vrgr.Andre

Leasette
Berichten: 46
Lid geworden op: 13 nov 2004 00:45

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door Leasette »

Nee hoor, maar wel omdat je door forumbezoekers/aliassen te pakken wordt genomen! Dat noodzaakt een 'enkeling' onder een pseudoniem te moeten schrijven. Helaas pindakaas!

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door aert0001 »

anoniemiteit geeft aanleiding tot achterdocht, wrevel en kritiek,

Ton

Leasette
Berichten: 46
Lid geworden op: 13 nov 2004 00:45

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door Leasette »

Precies! Maar zo is wel een sneeuwbaleffect gecreeerd!

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door pluutje »

[quote][/quote]

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Ton, vind ik heel betrekkelijk eerlijk gezegd. Begrijp best wat je bedoelt hoor, mijn alias is eigenlijk maar een fake-alias omdat er plenty mensen zijn die mijn naam kennen. Toch Ton, als ik me vanaf het begin Truus van de Petteflet had genoemd en die naam stond ook in mijn mailadres, dan had je niet beter geweten dan dat ik Truus van de Petteflet was. Terwijl het ook een alias is. Het maakt op zich eigenlijk niet zoveel uit denk ik. Als je in je manier van posten maar respectvol, consequent en duidelijk bent. Dan maakt de naam van het beestje eigenlijk niet uit, toch?
Geplaatst op 04 Jan 2005 01:17 door aert0001
-----------------------------------------------------------
anoniemiteit geeft aanleiding tot achterdocht, wrevel en kritiek,
Ton
Waarom zou je jezelf verbergen achter een alias, alleen omdat je door een vies gezelschap te pakken bent genomen?

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Ach Truus, ik ken genoeg personen die dezelfde naam hebben als jij, dus is jouw anonimiteit toch wel redelijk gewaarborgd. Ik schat zo dat er toch wel enkele tienduizenden in Nederland zijn met jouw naam. Mijn naam daarentegen, Repel Steeltje, is veel minder bekend en voor kwaadwillende gemakkelijker te traceren in het bevolkingsregister.
Puur per toeval heb ik eens op een avond een naam gehoord die van jou zou zijn en dan weet ik nog niet of het echt waar is. Je zou de kerels de kost moeten geven die zich op internet als vrouw voordoen ! Dan is een contract met dexia nog voordeliger.
Ik vind anonimiteit op dit forum dan ook prima, al was het alleen maar omdat dexia hele lange armen heeft en alles noteert en bewaart.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door croosjes »

iwebd,Je zou de kerels de kost moeten geven die zich op internet als vrouw voordoen ! Dan is een contract met dexia nog voordeliger.


antw:je bent wel een ervaren persoonlijkheid :shock: 8)

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 04 Jan 2005 23:17 door croosjes

iwebd,Je zou de kerels de kost moeten geven die zich op internet als vrouw voordoen ! Dan is een contract met dexia nog voordeliger.


antw:je bent wel een ervaren persoonlijkheid :shock: 8)
ik neem aan dat dit net is als de rest van jouw antwoorden?
Of bedoel je dat dexia aan jou al wel inzage in je persoonsgegevens heeft gegeven en dat jij nu weet wie je bent?

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door aert0001 »

Hoi Pipa,

het ligt ook eigenlijk niet zo zeer aan de aliassen, meer aan de anonimiteit die men gebruikt om hele nare dingen te zeggen of gewoon een beetje stangen, mensen tegen de knieen schoppen, kwetsen, anoniem, daar zit iets heel erg vies achter, het zijn dan ook meer deze anonieme waar ik op doel, ik generaliseer te veel in dezedat weet ik ook, natuurlijk weet ik wie er achter de meeste aliassen zitten, toch is het een vreemde gewoonte als mensen in het open discussie of gesprek zo anoniem willen blijven, tenminste volgens mijn normen en waarden, ik vind: zeg me wie je bent en wat je wilt, dan beginnen we open en zonder dogma's ik wil best en graag helpen, maar wil wel graag weten wie voor me staat, kijk nou op dit forum, het heeft enkele mensen flink in de problemen gebracht, deze personage wisselingen, en waarom, met welk doel?
eerlijkheid begint in toegeven wie en wat je bent, als je met een leugentje begint waar eindig je dan?

groetjes iedereen, en slaap lekker,

pater leopold Verhagen

Ton

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Ja dat van pater Verhagen was zeker een compliment en ik kan goed begrijpen waarom jou dat toebedeeld is. In de positieve zin van het woord. Die man staat met zijn bruine pij, bril en weelderige haardos op mijn netvlies gegrifd. Ik snap wat je bedoelt Ton en ben het met je eens!
Welterusten.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door aert0001 »

Slaap lekker Pipa,

Ton

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door impact »

Het verweerschrift van Dexia op een verzoekschrift dat volgende week in Utrecht wordt behandeld, is op 5-1-2004 ter informatie aan het CBP gefaxt. Tevens is een geanonimiseerde kopie voor de documentenbibliotheek van PAL per post aan Piet Koremans verstuurd.

brussel
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 jan 2005 16:52

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door brussel »

Ja en ..............??????????????????? Is Piet de Paus of zo iets.

Piet is een aardige man, niets meer en niets minder. Piet betaalt jouw rekeningen niet :lol:

Wat een verheerlijking :!: :roll:

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door impact »

Weer een typisch voorbeeld van stank als dank voor het werk dat een mede-gedupeerde belangeloos heeft verricht en waar anderen misschien wijzer van zouden kunnen worden. Door zulke reacties vergaat iemand wel de lust om nog eens informatie aan iedereen beschikbaar te stellen.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door aert0001 »

ach impact,

indien op iedere 100 personen 1 mens zit, dan is het zeker de moeite,
en wat je gedaan hebt is fantastisch,
dank je wel,
voor iedereen, slaap lekker, weer een mooie uitspraak, weer een dag dichter bij,

Ton

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door impact »

Bedankt voor dit hart onder de riem, Ton en ook welterusten.

brussel
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 jan 2005 16:52

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door brussel »

Het zijn alleen peanuts deze gegevens. Als je jezelf wilt kietelen hiermee veel succes. Blijft over het feit dat je geen vertrouwen hebt in je advocaat :oops:

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Dexia weigert inzage in de persoonsgegevens deel 2

Ongelezen bericht door impact »

Brussel, uw laatste opmerking slaat als een tang op een varken. Dat verweerschrift is 33 pagina's groot (plus nog eens 180 pagina's aan bijlagen), staat vol met juridische spitsvondigheden van Dexia en is opgesteld door prof. mr. W.A.K. Rank.
U weet kennelijk totaal niet waar u over spreekt, getuige uw opmerking over "vertrouwen in uw advocaat". Bij de verzoekschriftprocedure kan een gedupeerde zonder advocaat voor de voorzieningenrechter optreden. Dit weten de meeste "domme" gedupeerden wel degelijk. U daarentegen schijnbaar niet!

Gesloten