Ik vind banken oplichters! Dus ik moet posten onder oplichting ofzo?
Als je vindt dat je door een bank bent opgelicht moet je dat zeker doen ja.
Wat een slap gedoe. Die redenen gaan nergens over.
De Tros heeft ruimte gemaakt voor MLM en dan moet je niet ( omdat JIJ dat vindt ) onder piramide spelen posten!
Ik zeg ook niet dat ik vind dat MLM en piramidespelen hetzelfde zijn. De Tros heeft destijds (na aandringen van een aantal MLM'ers) besloten een nieuw onderdeel toe te voegen waar de discussie over MLM naartoe kon worden verplaatst. Als ik het me goed herinner zijn toen een aantal threads verplaatst, maar zijn een aantal threads hier onder piramidespelen blijven staan. Zolang daar nog in gereageerd wordt sterven deze threads blijkbaar niet uit. Je kunt een mail naar de Internet redactie sturen met de vraag of ze deze of andere threads waarvan je vindt dat ze hier niet thuishoren kunnen verplaatsen? Ben je een stuk opbouwender bezig dan nu.
Dat noem ik kinderachtig gedrag.
Ik vind het een stuk kinderachtiger om hier te roepen dat de 2 redenen die ik noem onzinnig zijn. Dat jij het niet met die redenen eens bent (dus bijvoorbeeld vind dat MLM niet hetzelfde is als een piramidespel) betekent niet dat dit een onzinreden is. Ik zou geen andere redenen kunnen bedenken waarom hier nog over MLM wordt gesproken, jij kennelijk wel, dus laat maar weten welke redenen dat volgens jou dan zijn.
Quote: 2) Veel mensen vinden MLM niet meer of minder dan een piramidespel.
Kom maar met je onderzoeksresultaten, waarin je "veel mensen" onderbouwend definieert !!!
Is dat nodig dan? Hou eens een enquete op een willekeurige plek in Nederland zou ik zeggen. Van de mensen die ik ken en die ik gesproken heb over dit onderwerp (laten we die als steekproef beschouwen) is piramidespel het eerste woord dat in ze opkomt. Ik heb ook niet gezegd het grootste deel of zo, veel mensen betekent voor jou misschien iets heel anders dan voor mij.