Geen argumenten meer...., dus:
Jij bent gemeen. Jij quote......., jij zet smilies......
Zeer zakelijke tegenwerpingen......
So be it
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Humor!En nu wil ik hiervan bewijs zien. Je hebt genoeg hoger opgeleiden door het slijk gehaald door ze te beschuldigen aan mlm te doen.
Ik ook.....Tot nu toe kn ik alleen maar vol lof spreken over het feit dat hij vragen stelt.
Kom, Walter...., doe ons eens uit de doeken hoe je tot deze "conclusie" bent gekomen?Ga je je ook nog afvragen waarom Walter zich afvroeg waarom de verdiensten tegenvielen?
@zot, we hebben al een pijnpunt te pakken.
Tegen Econometrist zeg je elek keer dat iedere mlm anders is en elke persoon op zich staat. maar nu ineens moet ik mee naar een meeting waar al die mensen hoger opgeleid zullen zijn.
Wat mij verbaast, daar mijn complete kennissenkring uit hoger opgeleiden bestaat, mijn hockeyteams ook, mijn familie ook, en al mijn collega's ook. Toch wel vreemd dat geen van deze mensen aan mlm doet.
Alles breng je naar voren...., maar vooral géén onderzoek doen!Of die groep die jij beweert tegen te komen op de meetings zijn de uitzondering die de regel bevestigt, of de groep die ik ken is dat.
Jij denkt dat een wat ervarener mlm-er, een hogeropgeleide....., naar je toe komt lopen...... en zegt:Op mijn hockeyclub, en de vorige clubs waar ik lid van was, ook geen mensen tegengekomen die aan mlm deden.
Als jij nu eens begint met niet te pretenderen dat jij weet wat anderen denken. Dan kunnen we daarna eens verder gaan met de dicussie.Jij denkt dat een wat ervarener mlm-er, een hogeropgeleide....., naar je toe komt lopen...... en zegt:
Ik ben een mlm-er!
Als jij nu eens begint met niet te pretenderen dat jij weet wat anderen denken.
Je bewering dat MLM er is voor hoger opgeleiden is een lachterje, op die bijeenkomsten waar ik aanwezig was ben ik er geen tegengekomen. 'k Ben enkel mensen tegengekomen die financiële problemen hadden, klaar om gemanipuleerd te worden.
Maarschalk heeft volkomen gelijk, ook in mijn familie, vrienden, collega en kenniskring ben ik nog geen MLM'ers tegengekomen. En wees gerust, ze komen wel naar je toe hoor, dat heb ik gezien bij die ene vriendin in Holland (zij-en enkele van haar collega's- was die ene uitzondering). De mensen die ik persoonlijk ken (familie en vrienden) zijn allemaal hoog opgeleid, geen van hen heeft ooit van MLM gehoord.
Ja, ja.... DAT kennen we!!!!Laat ons wel zijn, indien MLM echt de nieuwe marketing methode was, dan zouden zeker zijn het geweten hebben.
Ach gut.... krijgen we dat weer?Maar daar MLM in de marge van de economie functioneert
Dacht het wel!!! Toch een apart soort vrienden?Weet je, die vriendin van me had het er enkel over hoe ze een grote wagen zou kopen...
Je hebt het helemaal dóór!!!En natuurlijk kennen hoger opgeleiden MLM niet, je moet als distributeur wel stom zijn om te proberen een hoger opgeleide te overtuigen in MLM te stappen, die kijkt er zo doorheen. Opvallend trouwens dat het de anti MLM'ers zijn die hoog opgeleid zijn...
En dan ga je aan de zijlijn zitten?nu wordt het pas echt gezellig...
Hoef je NIET te bewijzen...., maar geef eens een voorbeeld?So be it heeft voor de zoveelste keer uitspraken uit verband gerukt, stukken tekst weggelaten, niet goed gelezen..etc.
Oud verhaal.Met onderzoek bedoel ik dus (en dat staat er echt goed in!) onderzoek naar de werking en nut van de produkten. Maar dat ontbreekt eigenlijk altijd.
So be it voelt zich blijkbaar echt persoonlijk aangevallen (wie is er boos?
Geen smoesjes verzinnen, Walter! Foei!Discussieren doe ik graag, maar dan alleen met mensen die de andere kant in hun waarde laten, en dat ontbreekt hier ten ene male.
"Dat zeg ik!"dus ik trek mij nu even terug naar de zijlijn en ga daar staan lachen..!
Kom, Walter...., doe ons eens uit de doeken hoe je tot deze "conclusie" bent gekomen?
Hoeveel werk heb je er ingestoken? En niks verdient?
Of stond gewoon de hele gang van zaken je niet aan?
Ik vermoed het laatste?
Just for Schalulleke......Uiteindelijk heb ik bij Nikken niks gedaan
maar lezen blijft moeilijk voor je geloof ik.
Je hecht er nogal waarde aan?vraagje van mij aan jou wat niet beantwoord is: wat heb jij nou aan opleiding?
Ik vind het leuk vragen te beantwoorden, maar dan moeten wedervragen ook beantwoord worden, en dat is iets wat je hardnekkig blijft omzeilen.
En IK ben onvriendelijk? Natuurlijk!Veel babbel, weinig inhoud, maar ik ken meer verkopers die daar last van hebben.
Dan ben je niet de jongste meer S.B.I.MULO. Wat is dat tegenwoordig? Geen idee.
Jong van hart.Dan ben je niet de jongste meer
Bewijs graag. Iedereen kan wel van alles zeggen!dat in we langzaam toegaan naar een levensverwachting van 125 jaar