LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sauna Belt van Telsell

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Manos

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Manos »

Sinds enkele dagen gebruik ik de Sauna belt en begin het effect meteen te zien. Ik ben er zeer tevreden over. Het zweet dat je op de reclame spot ziet kom bij mij overigens niet tot uiting.
Ik dieet in principe niet maar probeer me wel af en toe in te houden.
Concreet kan ik over dit product zeggen dat het voor mij 100% werkt.

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

ben benieuwd hoe dat dan werkt zonder beweging of dieet werkt hij namenlijk nog maar op een manier zoals bij mij ben zo ziek geworden
van dat slappe geklets op deze topic dat ik drie weken in bed heb gelegen en 5 kilo ben afgevallen.

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Manos, maar wat werkt er dan?, je hebt je ingehouden schrijf je zelf daarom ben je ietsepietsie afgevallen, verder niet, jammer maar helaas t werkt echt niet hoor....

Manos

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Manos »

Meestal eet ik elke dag een snack op het werk. Sinds ik de Saunabelt gebruikt probeer ik ook te minderen met snacks op het werk hoogstens drie keer per week. Dit bedoel ik met "inhouden". Ik heb geen dieet of iets dergelijks waaraan ik me houd. Ik weeg 83 en had een kleine bierbuikje. Af en toe doe ik fitness maar nooit kwam mijn buikspieren echt goed tot uiting. Sinds ik de Saunabelt gebruikt zie ik mijn buikspieren uitkomen. Hier ben ik zeer tevreden over.

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Meestal eet ik elke dag een snack op het werk. Sinds ik de Saunabelt gebruikt probeer ik ook te minderen met snacks op het werk hoogstens drie keer per week. Dit bedoel ik met "inhouden". Ik heb geen dieet of iets dergelijks waaraan ik me houd. Ik weeg 83 en had een kleine bierbuikje. Af en toe doe ik fitness maar nooit kwam mijn buikspieren echt goed tot uiting. Sinds ik de Saunabelt gebruikt zie ik mijn buikspieren uitkomen. Hier ben ik zeer tevreden over.
Wat een zwetsverhaal!!
Manos heeft er kennelijk belang bij dat er zo veel mogelijk Saunabelts worden verkocht.
Of hij lokt een oeverloze discussie uit.
Ik stel voor om hem vanaf nu te negeren.

Astrología, numerología, quiromancia u otras mancias. Observación de los planetas y los nombres.

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Zielig figuur die manos, zie je meteen als je z'n verhaal leest... arme drommel, dream on...

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Als je de saunabelt dan toch wilt gebruiken dan bestel deze in elk geval niet bij Telsell want hij is inmiddels al stukken goedkoper te krijgen.
Kijk voor de aardigheid eens op de site van Bader.nl onder art. 36E090 daar heb je voor 34,95 een soortgelijke band met zelfs nog twee andere functies. Voor alle duidelijkheid, ik heb deze band dus niet gebruikt maar kwam hier bij toeval terecht.

KVV Webdesign

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door KVV Webdesign »

Hallo iedereen

hier in België zien wij dus ook die reclame van Sauna Belt.

Ik ben begonnen met jullie forum te lezen,
maar er staan meer van die zever-reacties op als echte feiten.

Heeft er iemand ECHT ervaring mee,
iemand die hem ECHT zelf aangekocht heeft
en iemand die hem ZELF gebruikt heeft?

Kan die persoon hier misschien hun ervaringen posten,
dat zou voor iedereen al hee lwat beter zijn

Alvast bedankt.

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo iedereen

hier in België zien wij dus ook die reclame van Sauna Belt.

Ik ben begonnen met jullie forum te lezen,
maar er staan meer van die zever-reacties op als echte feiten.

Heeft er iemand ECHT ervaring mee,
iemand die hem ECHT zelf aangekocht heeft
en iemand die hem ZELF gebruikt heeft?

Kan die persoon hier misschien hun ervaringen posten,
dat zou voor iedereen al hee lwat beter zijn

Min tante heeft er een gekocht.
Na 1 week gebruikt te hebben heeft ze er al spijt van.
Het werkt dus gewoon niet.
Lijkt me ook logisch.
Als je de reclame mag geloven krijg je een perfect lijf.
In dat geval kan je ook gaan hardlopen of naar de sauna gaan.
Dan zweet je ook. Een beetje weldenkend mens moet toch weten dat het pure onzin is!!!

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Ja maar, luister eens even. Als je frituurvet verhit wordt het van een vieze vette klont een lekkere sappige massa. En als het vloeibaar is komt het het lichaam uit door de proriën.

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Vet komt t lichaam niet uit via de porien, vet wordt omgezet in glucogeen en via het bloed weer afgevoerd. Sprookjes bestaan niet dus dat ding is pure nep. Vet wordt nooit zelfstandig afgevoerd via het bloed, zou lekker zijn heb je zo trombose problemen. Mensen denk even na, vet kan er niet uit via de porien, diegene die dat gelooft moet eens even op een gezondheidssite gaan kijken hoe het menselijk lichaam werkt.

Tosbaga

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Tosbaga »

jullie zijn echt dom...

jullie verdienen het om genaaid te worden door tellsell e.d....

damn wat voor achtergrond hebben jullie zeg, allemaal laag geschoold en het favoriete drankje is fanta cker...

als je echt wil afvallen ga je naar iemand die er verstand van heeft...

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Tosbaga: ga fijn fietsebellen plukken jongen/meisje/hermafrodiet, wat je ook mag wezen.

Je bent echt een misselijkmakend persoon.

Wees maar blij dat je zulke goede achtergrond hebt. Dat je je nog niet hebt opgegeven voor minister-president zeg, tjonge. Het land zou er alleen maar beter van worden!

ZielePOOT

anthony

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door anthony »

U wil een ervaring positief of negatief. Dus u gelooft in sprookjes !
Wat al die mensen die hebben gereageerd u proberen te vertellen, is dat het GROTE ONZIN is dat je door warmte en zweten afvalt.
Dus uw vraag slaat nergens op. Blijkbaar dringt dat NIET bij u door.
Dus inderdaad, verwijder aub. deze zinloze discussie.
U heeft gewoon een plaat voor uw hoofd.

Vr.gr,
Anthony

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

KOmt het vet echt niet uit de poriën naar buiten.

Tosbaga

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Tosbaga »

Het is heel nobel van je dat je voor deze mongooltjes opkomt, maar de enige zielenpoot hier zijn de simpele zielen die hier topics openen over dit soort domme zaken.

Het is toch ongelofelijk dat het net lijkt of een deel van de Nederlandse bevolking in grot woont. Damn, die mensen zijn echt heel DOM en ZIELIG.

Komt het vet echt niet uit de porien?! Zegt genoeg denk ik toch, ben ik blij dat ik geen dombo ben net als die stumpers hier.

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

In plaats van onzin uit te kramen kun je ook antwoord geven op deze vraag en dan wel graag een wetenschappelijk onderbouwd antwoord. Od is dat te moeilijk ??

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

natuurlijk is het een ridicuul idee (Tosbaga, je kent het wordje vast wel, gezien jouw posts hier op het forum) dat je vet uitzweet.
Dat geeft je nog niet het recht om mensen voor dom en debiel uit te maken. Hou dan liever je grote waffel, voordat je gaat brullen, misselijke malloot

Tosbaga

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Tosbaga »

tellsell doet zelf voldoende wetenschappelijk onderzoek, kijk maar naar de before and after fotos. Je mag zelf de waarde van hun onderzoeken bepalen.

Het is in de volksmond algemeen bekend dat tellsell troep verkoopt, dit doen ze nu al meer dan 10 jaar in nederland. Als je deze informatie is voorbijgegaan leef je of in een isolement of je bent dom. Beide gevallen maken je zielig.

In plaats van aan nuttige discussies te deelnemen kiest men ervoor om 10 paginas vol te kladden met onzin over tellsell producten.

Ik bepaal zelf wel of ik me grote waffel hou of niet. Als domme onderontwikkelde zielen van de maatschappij hun waffel open mogen doen, dan mag ik het al helemaal...

Je hoeft mijn reacties niet te lezen, tenzij je je aangesproken voelt natuurlijk...

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Zeker niet lieverd,

ik heb nog geen eens behoefte om af te vallen, als ik sport dan is dat om mijn conditie op peil te houden.

Maar hoe jij mensen afzei kt is gewoon not done. Je kunt je mening gewoon kenbaar maken op een normale manier, en niet jezelf ineens op een voetstuk plaatsen door te doen alsof je zo intelligent bent.

Als je gewoon aangeeft waarom jij denkt dat de saunabelt niet werkt op een normale BESCHAAFDE manier, dan kun je mss nog wat mensen bereiken met die mening.
Op deze manier zet je jezelf nog meer voor paal dan dat je de mensen voor gek verklaart.

Gesloten