LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IP ban op habbo hotel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
==--dennis--==

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door ==--dennis--== »

ik wil maar zeggen dat die meubis van 250 credits niet voor zoveel credits moet kopen die meubis zijn zoveel waard want die kan je niet meer kopen in de habbo hotel catalogus want je koopte ze vroeger voor 25 credits en nu zijn ze 250 credits waard

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

helaas zijn wij ook verbannen, dit door een stomme fout van mijn dochter.
ze had er geen zin meer in, en in plaats van er niet meer aan mee te doen wou ze zich eruit laten gooien, denkende dat dat de oplossing was, en ging om wachtwoorden vragen, FOUT, niet dat ze er wat mee wou doen ,maar ja domheid is menselijk, en bij een kind dus heel normaal.
nou is mijn hele pc eruit gegooid, en kan niemand er meer in bij habbo, broertjes nijdig, en moeders ook, t heeft genoeg geld gekost.
dus meerdere mailtjes via de site verstuurd, maar kreeg NUL op recest.
en daar word je als ouder niet erg vrolijk van, tis net of je tegen de muur loopt te kletsen.
erg onbeschoft.
ik ben nu een brief aan het maken om naar ze toe te sturen, maar doordat we er al lang niet meer opgemogen hebben , weten we niet allemaal onze gegevens nog, handig.
dus die namen kan ik nu even niet doorgeven.
maar wordt vervolgd.....

==--dennis--==

een brief helpt ook niet ze gooien gewoon die brief weg en doen als of ze de brief niet hebben ontvangen

DaNgErUs-DeViL

Ongelezen bericht door DaNgErUs-DeViL »

:evil: :twisted: ik vind ut erug dat credits zoveel geld kost!! :!: :!:
ik vind dat ze goedkoper moete worden!! en hobba's die helpen je wel enzo maar ze verbannen je zomaar dat is nie leuk mijn zus diie had was ook opgelicht maar ze was haar camera en knuffle enz kwijt en ze gaf die e-mail door van die oplichter en ze deden er niks mee!!! :!: :!: :x :x

:.:BlueParel:.:

Ongelezen bericht door :.:BlueParel:.: »

De site is zo er ga niet boos worden a.u.b

==--dennis--==

ja maar die prijs van die credits vind ik wel normaal die mensen die meubis maken en hobbas moeten ook worden betaalt en de internet server van habbo hotel want ze moeten toch geld verdienen :idea:

shartjuhhh

Ongelezen bericht door shartjuhhh »

Ik zit al een hele tijd op Habbo Hotel en ik ben 11 jaar. :lol: Ik kan er vanaf nu niet meer op en ik beveilig het ook maar dat helpt niet! Al klik ik alleen maar op Kom binnen, klik hier komt er zwart en kan ik er niet in!! Ik vind het achterlijk en heel erg stom! Ik ben boos op ze :x Ik heb al geklaagt maar nogsteeds niks terug gekregen!! :!: Dit is mijn reactie en als je hier een reactie of tip voor hebt stuur dat dan naar [email protected] ! En laat alles weten!!
-XxX-iez Sharon!
Doei[/b]

Gast

dan heb je aleen zwart beeld he dan heb ligt het aan je pc niet aan habbo hotel je hebt dan niet schock wave en als je dat wel hebt moet je gewoon lang wachten

Gast

het lijkt me niet dat het om een IP-ban gaat, aangezien dit gemakkelijk kan worden omzeilt door een proxyserver te gebruiken

ik denk eerder dat de account geheel wordt geblokkeerd

==--dennis--==

nou ik ben zelf een computer speciallist en ik weet zeker dat het niet aan de proktyinstellingen ligt want anders kan je niet een sop de habbo homepage zelf

LOela

Ongelezen bericht door LOela »

Vroeger was habbohotel altijd 15 jaar en ouder, tijden zijn veranderd nu! Zo zie je dat maar weer. en die kinderen lezen niets en klikken maar wat. en laten hun ouders niks weten :lol:

Eigen schuld het is maar habbo
doe niet moeilijk en radar is dom want die mevrouw ging beetje zeuren tegen pangea ( de gast die er toen was met habbo op radar ).
Maar pangea kon niet veel vertellen want die kinderen waren jonger dan 12 dus. en die konden niks begrijpen ( TE JONG VOOR HABBO )
en ze zijn blijkbaar gwn gehacked door hun pass te geven en dan heeft degene die hun gehacked hebben gwn laten verbanen, tja krijg je er nou vna.

Wie geeft nou ook zijn persoonlijke gegevens uit? ( zelfs je broer of beste vriend is niet te vertrouwen )

Mooierooie

Ongelezen bericht door Mooierooie »

Habbo is niet bedoeld voor onder de 15!
Habbo bestaat nu al 5 jaar en sinds de hitkrant erbij gekomen zijn
is habbo verpest! en komen er klachten ( kleine kids ) BAH!!

hopelijk worden ze verbannen for ever

en een IP ban, je heb gwn een shockwave ban download gewoon: Habbit
en hij is eraf! n00b :lol:

raymonddemarteau

Ongelezen bericht door raymonddemarteau »

ik bendus echt kwaad ik en mijn broertje waren op habbohotel we hadden 35 keer gebeld en ik wordt voor niks verbannen :? :?: ik wist geen raad meer en ik had al mijn meubels er op staan ik krijg schade vergoeding dat vindt ik je kan toch niet voor niks verbannen worden of wel dan ik heb een nieuw poppetke gemaakt dus zeg maar tegen habbohotel dat ze 35 keer voor mij mogen bellen mijn poppetje heet raydude dus uhm ik krijg een schade vergoeding :!: dat is helemaal zeker en anders klaag ze maar aan bij de politie het is mijn geld daar kun je niet zomaar mee doen wat hun willen of wel dan :shock:

Fulgore--

Ongelezen bericht door Fulgore-- »

en een IP ban, je heb gwn een shockwave ban download gewoon: Habbit
en hij is eraf! n00b
Jaaaaa natuurlijk
Dat is met zion naaberige IPban ja
Jij bent de n00b
Je weet niet wat voor IP ik heb gehad, en sommige anderen ook
Wat denk je, dat habbo neits egen Habbit verzint?
Pfff
Als Rodja jou zijn mooie IP ban geeft, dan is Habbit er niets tegen
Dus denk 2 keer

Die IP ban die ik had, verwijder je niet "eff snel met habbit"
Kmoets nieuwe provider aanvragen enzo, deed mn broer, maar tog

Grtz ..

Fulgore--

Ongelezen bericht door Fulgore-- »

Raydude ofzo
Je hebt de Algemene Voorwaarden geaccepteerd.
Daar staat in dat Habbo niets hoeft te vergoeden, ofzo
In een moeilijke zin

JowJow

Ongelezen bericht door JowJow »

Habbo is een super leuk spel voor jong en oud. Het enige stomme aan habbo zijn de scammers/hackers. Zij verpesten het voor iedereen. Jullie zeggen wel dat hobb's iedereen een onterechte ban geven, dat zal ook wel is gebeuren.

Maar als er geen scammers waren, hoefde er ook geen hobba te zijn en zou ook niemand meer een ontrechte ban krijgen. Zonder hobba's zou habbo een ongeregeld zooitje zijn. Dus bij deze geef ik de scammers de schuld van al het kwaad op habbo.

Ik ben zelf ook gescamd, net toen ik de 1ste week op habbo zat. Ik mocht van mijn moeder 4 keer bellen en was al hartstikke blij met mn meubels. Totdat er iemand aan kwam en vroeg of ik 50 credits wou. Ik zij ja natuurlijk. ik moest er alleen 1 ding voor doen. Mijn wachtwoord typen en dan op CTR + M drukken. Dan zag niemand mijn wachtwoord en krijg ik een schermpje met een code. Later bleek CTR M gewoon een snel toets van Enter geweest te zijn. Ik heb nooit een schermpje met codes of iets dergelijks gezien. Daar gingen mijn meubels :(

Gelukkig heb ik lieve ouders waaran ik weer een paar keer mocht bellen.

Groetjes,
JowJow

stefmen

Ongelezen bericht door stefmen »

JE KAN 2 DINGEN DOEN ZODAT JE GEEN IP BAN MEER HEB

1 - VERWEIDER SCHOCKWAVE EN INSTALEER HEM OPNIEUW

2 - MOCHT 1 NIET LUKKEN DAN KUNT U HET PROGRAMMA HABBIT DOWNLOADEN DEZE STAAT OP MIJN SITE
WWW.HABBO-VEEL-INFO.TK HET IS GEEN KEY-LOGER OF ZO MAAR HET WERKT ECHT JE HOEFT ALLEEN TE DRUKE OP UNBAN ME

DUS GEBANDE HABBO'S VEEL PLESIER WEER OP HABBO :twisted:

PS. IK BEN ZELF OOK DOOR EEN HOBBA GEHACKT :evil:

Kissvalentine

Ongelezen bericht door Kissvalentine »

Ik had ook een habbo (kissvalentine) en ik had ff iemand erop gelaten om te laten zien hoe t was.
Heeft hy een site zitten verspreiden, en nu heb ik op AL MN HABBO'S een IP ban! Ik kan geen nieuwe habbo maken en als ik e-mails naar habbohotel stuur kryg ik alleen maar onzinnige meels als: Ja sorry ik kan je niet helpen.
Ik vind t goed dat die gast van habbo heeft beloofd sneller te antwoorden, maar zorg er dan ook voor dat t zinnige reacties zyn!!
Elke x reageer ik weer trug van, ja en mn andere habbo's dan? Waarom zyn die gebanned (Ze zeggen Perm)? En dan kryg ik er vervolgens WEER zo een onzinnig antwoord die er gewoon NIX mee te maken heeft. Ik heb geld uitgegeven aan habbo en dan bannen ze je zo maar! Ze moeten me juist dankbaar zijn!!!
Ik was (nog steeds na al die maanden) gewoon buiten mezelf van woede!!
Sorry hoor maar dit moest ik ff kwyt :)
Daag!
P.s. Als iemand Madness van habbo kent, zeg dan ff dat ik perm heb..

Gast

==--dennis--==:
nou ik ben zelf een computer speciallist en ik weet zeker dat het niet aan de proktyinstellingen ligt want anders kan je niet een sop de habbo homepage zelf

computerexpert :lol:

lees eerst de tekst eens goed :P, echt een lachertje hoor

ik weet bijna zeker dat de ban van Habbo te omzeilen is, ook zonder die spyware van die persoon van 2 berichten terug

stefmen

Ongelezen bericht door stefmen »

er zijn 2 manieren

manier 1= installeer schockwave opnieuw

manier 2= ga nar mijn site ( www.habbo-veel-info.tk ) die ik speciaal gemaakt heb voor dit je kan dara het programma habbit downloaden
het werkt echt 100% het is geen key-logger
ik ben namelijk zelf ook eens geband (ip ban)
alleen ik weet niks om een ban wegtehalen op je popetje
alleen een ip ban kan ik weghalen voor je

veel plesier weer op habbo he gebande habbo's

PS. ik ben gehackt door een hobba
:evil:

Gesloten