LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dierenmedium?

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Marieta
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:13

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marieta »

WHAHAHAHAHA :lol:

Gast

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Gast »

Ja Marieta,soms moet je de boel een beetje opvrolijken vindt je niet :?: :wink:

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door HvdB »

hehehe :lol:

Gast

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Gast »

Hee HvdB,ik wist niet dat je ook kon lachen :wink:

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door bitchy »

het feit dat je zelf zegt dat je een behoorlijk gespleten persoonlijkheid hebt verklaart bij mij ineens heeeeeeeel veel HvdB
misschien zelf rijp voor opname?

waarom heeft iemand in G0dsnaam 5 namen in gebruik :?
is 1 niet genoeg?

Mokwai
Berichten: 103
Lid geworden op: 30 apr 2005 09:39

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Mokwai »

tsjah, zoal sik al zei, het gaat nrgensm meer over hiero.
mensen met gespleten persoonlijkheden, zeikende gasten (gelukkig nu niet meer) mensen waarvan je denkt dat ze aardig zijn, maar dan van die vuile opmerkingen maken over bijv. Sylvia, die helaas is overleden aan een erge ziekte, tsjah, waar gaat het dan nog om....

Marianna
Berichten: 410
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:19

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marianna »

Hallo Mokwai,
mensen waarvan je denkt dat ze aardig zijn, maar dan van die vuile opmerkingen maken over bijv. Sylvia, die helaas is overleden aan een erge ziekte
Slaat dit op mijn opmerking dat Silvia een keus heeft gemaakt?

Hopelijk kan ik duidelijk maken hoe ik het bedoelde en dat het niet naar bedoeld was.

Silvia wilde niet geopereerd worden, bestraling en chemo weigerde ze omdat ze bang was haar mooie haardos te verliezen. Haar leven, haar keus en niemand zou daarover mogen oordelen. De hype die ontstond rondom de betrokkenheid van Jomanda is in mijn ogen een walgelijke manier waarop de vrijheid om te kiezen in een slecht licht werd geplaatst. Silvia heeft HAAR keus gemaakt en als die niet goed is voor iemand anders is dat jammer, maar het probleem van hen die er moeilijk over doen.

Als ik zelf voor zo'n keus zou komen weet ik niet wat ik zou doen. Nu ik gezond ben denk ik niet voor levensverlengende behandelingen te kiezen en ik heb ook een niet reanimeren verklaring en een euthanasie verklaring. Wat ik zeker weet is dat ik nooit zou willen vegeteren en dan dus voor de dood zou kiezen.

Voor mij is de dood een overgang naar een andere dimentie, het lichaam ons aardse voertuig en dat laten we achter als we overgaan of sterven. Met het lichaam laten we alle aardse pijnen en kwalen achter om vrij verder te gaan in een herboren zonder aardse belemmeringen.

Als ik zeg dat ze voor de dood koos, dan bedoel ik dat ze koos terug te gaan naar de oorsprong om daar weer heel te zijn en een met het licht of zoals de christen zegt bij god te zijn.

Groetjes,
Marianna

jezebelletje
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 apr 2005 13:05

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door jezebelletje »

G'd is er ook in het donker en dat kan ik van Het Licht (whatever daarmee bedoeld wordt) niet zeggen

Marieta
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:13

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marieta »

Ook het licht kun je in het donker zien.

ronald_g
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jun 2005 19:28

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door ronald_g »

Is dat ingestraald bij je?

Mokwai
Berichten: 103
Lid geworden op: 30 apr 2005 09:39

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Mokwai »

iedereen z`n eigen geloof toch???
de 1 is iets spiritueler aangelegd dan de ander.
Ik heb het ook niet hoor, maar heb mensen om me heen die daar vveel mee bezig zijn...
En ook vind je het onzin, laat ze dan wel in hun waarde.

Marieta
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:13

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marieta »

Toch lullig voor degene die in donkere tijden geen licht kunnen zien.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door HvdB »

Het schijnt dat het baasje op het huisdier gaat lijken na verloop van tijd.
Door de vereenzaming van onze samenleving kan men waanideeen gaan krijgen.
Daarom kan het zijn dat mensen zich verbeelden dat ze kunnen praten met hun hond.

Marieta
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:13

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marieta »

Laat mij maar lekker gelukkig zijn met mn waanideeen.

jezebelletje
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 apr 2005 13:05

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door jezebelletje »

mijn honden kunnen met mij praten!! ze hebben me al verekkte goed afgericht!

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door S. »

ze hebben me al verekkte goed afgericht!
Dat probleem ken ik ook met mijn kat... :D
En ik trap er nog in ook. :oops:
Het beestje heeft een bepaald mauwje wanneer ze eten wenst.

Sabijn
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 jan 2007 17:50

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Sabijn »

Dit is al een oud topic natuurlijk, maar ik wil toch even mijn ervaring met een dierenmedium hier wegzetten. Wij waren een kattenbeestje kwijt. Prachtig siamees mannetje. Was recent herplaatst vanuit Nederland naar Belgie. Daar helaas na twee weken weggelopen. Hij was bijna 4 weken weg toen ik de wanhoop nabij (het ventje was als kitten bij ons geboren, dus ook ons mannetje, kwam regelmatig als logeetje bij ons), een dierenmedium mailde. Wat zou je eventueel voor ons kunnen doen. Heb haar site bekeken. Vervolgens een heleboel foto's van het kereltje naar haar toegezonden, waarna zij via telepathie met het ventje in gesprek zou gaan. Ze gaf exact het gebied aan waar hij liep (bos, glooiend landschap, akkers..geen weiland), zaken die ze onmogelijk kon weten. Voor hetzelfde geld was hij middenin in stad weggelopen. Ze gaf zelfs aan hoever hij zat vanaf het huisje vanwaar hij was weggelopen. 700 a 800 meter hooguit. Wij hadden juist de angst dat hij naar zijn vorige huisje (waar hij 4 jaar gewoond had) aan het zoeken was. Ook de karaktereigenschappen..de zaken die ze over de kat zelf vertelde, klopte enorm. Katertje was na zijn herplaatsing enorm in de war. Ze heeft hem beelden gezonden..hoe het was als hij weer thuiskwam (baasjes erg bezorgd, geweldig blij met zijn thuiskomt, een warme schoot om op te liggen etc.). Ook heeft ze hem heel duidelijk aangegeven, laat je zien, zodat mensen je kunnen helpen. Twee dagen na de reading heeft ons katertje zich aan een mevrouw laten zien. Hij zat amper een kilometer ver. Zij heeft hem meteen in de auto gezet, en veilig thuis afgeleverd.

Ik geloof erin. Eerst niet helemaal..nu totaal!

mysty
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2008 00:21

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door mysty »

Ik snap helemaal wat je bedoeld.

Mijn hond is ook weg, al enige tijd en omdat ik hiervoor flink veel de publiciteit had gezocht, kwamen er ook veel reacties van goedwillende helderzienden, dierentolken, etc.

Mijn hond zit vlgs hun; in Frankrijk in een schuur/ is overreden en ligt ergens onder de bosjes/ loopt rond op een strand of speelweide/is verdoofd en heeft daardoor een hart stilstand gekregen, waarna hij in een tuin is begraven,/ zit in de vivisectie in Belgie / is fokteef in polen en...is door een hele lieve mevrouw mee genomen die wel weet waar de hond thuis hoort, maar ze wil hem niet meer afstaan.

Waarschijnlijk ben ik nog wel iets vergeten, maar 1 ding weet ik wel...ik ben er niet wijzer van geworden...en ben nog steeds verdrietig!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door TdeHond »

Kortom allemaal mensen die misbruik van je verdriet maken.
Hopelijk vind je je hond terug.

Heb je een link naar een foto van je hond en een log van waar hij/zij eventueel gezien is?

mysty
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2008 00:21

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door mysty »

Helaas is de hond al meer dan 3 jaar geleden gestolen...is 2 x op landelijke tv geweest, op diverse lokale tv stations en heeft op meer dan 150 websites en allerlei dieren fora gestaan.

Verder zijn er landelijke advertenties geplaatst in Duitsland, België en Nederland en alle dierenartsen kregen een poster.

Dus ik ben bang dat verder zoeken geen zin meer heeft. Ik zal moeten afwachten tot er iemand is die meer weet en spijt krijgt.

Ik geloof niet dat alle mediums ook echt bewust misbruik hebben gemaakt.
Heel vaak krijgen mensen te horen dat ze paranormaal begaafd zijn en geloven ze echt dat ze kunnen helpen.

Er zijn ook van die cursussen waar iedereen kan 'leren' om met dieren te praten en met een klein beetje invoelingsvermogen lukt het dan ook nog soms om iets zinnigs te zeggen...dus dat geeft dan weer een extra bevestiging dat ze 'het echt kunnen'.

Maar....hoe kan een hond aangeven waar hij/zij is? Ik ben nog nooit een hond tegen gekomen die mij de straatnaam of een plaatsnaam kan geven.

Gesloten