Die gasten van A en D auto's in Amersfoort zijn [ongefundeerde bewering verwijderd]. Ooit een Peugeot bij die lui gekocht. Bleek later de km-stand met 50.000 te zijn teruggedraaid!!
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Hier kwam ik achter doordat ook met deze Peugeot van alles mis was. Bij de Peugeot dealer zagen ze dat ie was teruggedraaid. Dit koste mij € 2000,- bij inruil!!! Niemand wil een auto waarmee aan de km's is gerommeld.
Agressieve verkopers! Toen ik verhaal kwam halen over de km-stand stonden er 3 man me op te wachten... Hadden zij niet gedaan, maar het is wel gebeurd tussen binnenkomst bij AenD en mijn aankoop. Had ik maar eerder op deze site gegoogled. Garantie kennen ze niet! Bij aankoop oh zo vriendelijk, maar als de "deal" gemaakt is, kun je het verder schudden!!
Je krijgt het hier ook niet voor elkaar om alleen een proefrit te maken. Er gaat altijd een van die gasten mee!! beloofde boekjes nooit gekregen.
Ook kwamen ze er mee aan op het moment van inruil dat mijn oude auto niet goed zou zijn en dat ze ineens 2000 euro minder inruil wilde geven!!!! Dat was absoluut niet waar!!!! Mijn versnellingsbak zou stuk zijn...
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Daar ben ik dan weer niet ingetrapt!
De APK keuring laten ze trouwens uitvoeren door een bedrijf met een achternaam uit hetzelfde land waar de Heren A&D ook vandaan komen. Toeval? Als ik het hier lees niet echt!!! De apk stelt hier geen bal voor!!!
Verder heb ik gemerkt dat "vrienden en medewerkers" van deze tent, "als klant" positieve reacties hier plaatsen. Hoe uitgekookt zijn die lui!!
Echt mensen.... Koop hier GEEN auto!!!! Je gaat geheid op een of andere manier de boot in!!!!!!!