LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Flinke meerderheid voor schikkingsvoorstel Dexia

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Flinke meerderheid voor schikkingsvoorstel Dexia

Ongelezen bericht door Piet »

Onder de kop "Laatste leaseloodjes" komt de Telegraaf weer met een zeer eenzijdige berichtgeving over aandelenlease. Na het eerder verschenen pagina grote artikel van Gilles Hooft Graafland, voorzitter van de stichtingen Leaseverlies en Eegalease, waarin hij zijn ziel aan de duivel verkoopt, heeft ook dit bericht een zeer negatief einde:
Daarom is het voor iedereen beter een punt achter het leaseleed te zetten en eieren voor z’n geld te kiezen. Het alternatief is een jarenlange onzekerheid met onbekende afloop waaronder veel gedupeerden dagelijks gebukt gaan.
Dit is natuurlijk grote onzin.
Ten eerste is dan de spreuk "misdaad loont" weer een waarheid geworden en ten tweede duurt een gemiddelde rechtszaak een jaar en Dexia gaat slechts in enkele gevallen in hoger beroep.

Hoe schrik ik gedupeerden af om hun recht te halen?
Lees de Telegraaf en wordt lid van de Consumentenbond.

Hoe kom ik aan informatie om wel te gaan procederen en al mijn verloren geld terug te vorderen via betaalbare procedures?
www.platformaandelenlease.nl

Groeten,
Piet

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Flinke meerderheid voor schikkingsvoorstel Dexia

Ongelezen bericht door woest »

Vandaag e-mail van DNB binnen gekregen. Impact heeft de inhoud ervan al gepost (onder 'verloochend door onze helpers').

Geen enkele reactie op de lange mail, met daarin opgesomd alle kritiekpunten, die wij al lang uit ons hoofd kennen. :x

tarzan
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 jun 2005 18:56

Re: Flinke meerderheid voor schikkingsvoorstel Dexia

Ongelezen bericht door tarzan »

Ik denk zelf dat er een Psychologie spelletje is gespeeld het zijn vaak kleine bedragen die ze moeten betalen er is extra lang gewacht en iedereen heeft z'n vakantiegeld gebeurd en de meeste zijn het zo zat dat ze er maar mee in stemmen ik begrijp ze wel, maar had het niet verwacht ik hoop dat er veel mensen zullen door procederen want ze zijn allemaal FOUT het is alleen maar geld klopperij van alle banken ook Zalm is hier mee gemoeid maar je hoord hem niet?

Gesloten