LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
je kent mij wel!

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door je kent mij wel! »

, de nadruk ligt nog altijd bij het vinden van nieuwe deelnemers die weer geld inleggen

Dom, dommer, domst!
Bij FLP leg je geen ene rot cent in!
Dan je de feiten niet kent is mij nu wel helemaal duidelijk.

Je harde schijf is niet helemaal in orde denk ik zomaar.

je kent mij wel!

Dan
Ff een inkoppertje voor je......
:?

je kent mij wel!

gesoon gelijk
Zal ik um inkoppen....? :shock:

Idd. jullie hebben geSoon gelijk, maar wij hebben geWoon gelijk.
Dat is nou het verschil.

Econometrist

Ongelezen bericht door Econometrist »

Zal ik um inkoppen....?
Wat jij wilt.
Het is maar wat je belangrijk vindt en waar je de discussie op wilt toespitsen. De typo's in de tekst of de verdiensten in die FLP toko van jou waarvan je nog op het aantonen zat te wachten dat die zeer laag zijn? De cijfers van die tent zelf, genoemd op http://www.foreverliving.nl/benelux/nl/ ... mpanyinfo/ vermelden trots hun 2,1 miljard omzet met hun 7 miljoen distributeurs. Een turn-over van 300 dollar. Per jaar. Met een provisie van 20% mag het hele personeelsbestand zichzelf na een jaar hard werken 60 dollar rijker toerekenen. Eens even kijken... hoe gaan we het bewijs dat 60 dollar niet een erg hoog jaarsalaris is nu eens aanpakken? Dat zijn ongeveer de kosten per uur van de airco aan boord van jouw jacht. Nu het toch weer daarover gaat; wanneer kunnen we dat ding in Zeeland komen bezichtigen?
Of wil je het liever toch maar weer over de spelling hebben?

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

7,5 miljoen distributeurs zelfs al.
Dus gemiddelde omzet is dan nog lager, 280 dollar per jaar.
20% daarvan is dan weer 56 euro.
Dus weer twee biertjes minder onder het genot waarvan je op kan scheppen over die geweldige kans van je.

Econometrist

Ik heb zelf ook een tijdje MLM gedaan, maar bij mij werkte het niet. Waarom? Omdat ik lui ben, en luie mensen verdienen niets.
Met die luiheid valt het anders best mee; alleen al om deze reactie te kunnen plaatsen de moeite doen om een geheel nieuw account aan te maken getuigt al niet van grote luiheid.
Verder heb je blijkbaar het vermogen tot zelfanalyse waar het andere mlm-ers aan mankeert. Tenzij het niet waar is wat je zegt en eigenlijk als mlm-er hier een opmerking komt maken door middel van een post waarvan de semantische en syntactische inhoud compleet tegengesteld zijn en jij dat met je eenvoudige brein als het juiste instrument ziet om je boodschap kenbaar te maken, zou jij de perfecte mlm-er zijn. Alleen... de perfecte mlm-er zou dan wel weer zo slim zijn om niet aan mlm te doen, waar bij jou het gevoel rijst dat dat niet helemaal het geval is.

E-nergetix

Ongelezen bericht door E-nergetix »

En nog snappen ze het niet.

Pak eens dar compensatieschema voor je ogen! Kijk eens naar alle percentages samen en zie hoeveel er wordt uitbetaald aan de distributeurs. Je zult zien dat het meer is dan 20%. het is zelfs meer dan 50%.

De omzet die een mlm bedrijf draait is minus alle uitbetalingen aan de WERKENDE distributeurs.....

Betreffende mijn Tsunami voorbeeld:

Dit is om je te laten zien dat 16,5 miljoen mensen SAMEN 200 miljoen bij elkaar hebben gebracht. Dit brengt dus een gemiddelde van € 12,12 per in nederland wonend persoon.
Als je naar de uitzending hebt gekeken WEET je gewoon en het bewijs is geleverd dat er mensen zijn geweest die € 50,- , € 100,- enz hebben gegeven. er zijn zelfs mensen geweest die NIKS hebben gegeven. Maar ja, jullie zien de relevantie en vergelijking natuurlijk niet.

Maarschalk

De omzet die een mlm bedrijf draait is minus alle uitbetalingen aan de WERKENDE distributeurs.....
Het is weer tijd om de persen te stoppen. Energetix heeft een nieuwe definitie van omzet gevonden:
Totale verkopen minus uibetalingen aan werkende distributeurs

Knap hoor. Heb je dat zelf bedacht of je sponsor of je zus?
Omzet is het totaalbedrag van je verkopen. Waar jij het over hebt kunnen we bruto resultaat noemen. Als bijvoorbeeld Herbalife hun omzet publiceert op de manier die jij voorstelt overtreden ze de beursregels.
Uberhaupt worden er regels overtreden als men de omzet publiceert op jouw manier.
Maar ja, jullie zien de relevantie en vergelijking natuurlijk niet.
Slim ben je niet he?
Wat jij hebt aangetoond is dat we in een rijk land als Nederland eigenlijk best wel meer hadden kunnen geven. Aangezien er een aantal mensen niets hebben gegeven hebben er dus ook een aantal (relatief) veel gegeven.
Hoe is dat gerelateerd aan mlm?
Nou ook daar verdient een klein deel iets en de rest niets.

Goed we gaan weer even verder met rekenles.
Pak eens dar compensatieschema voor je ogen! Kijk eens naar alle percentages samen en zie hoeveel er wordt uitbetaald aan de distributeurs. Je zult zien dat het meer is dan 20%. het is zelfs meer dan 50%.
Omzet is 2,1 miljard. Als zij meer dan 50% uitbetalen, laten we zeggen 60% dan betalen ze 1,26 miljard dollar uit. Gedeeld door de 7,5 miljoen distrubuteurs is dat dus 168 per jaar. Dat is 14 euro per maand.
Voor dat bedrag zet ik mijn wekker uit, maar ik kom nog niet mijn bed uit.

Probeer het nog eens zou ik zeggen.

je kent mij wel!

Omzet is 2,1 miljard. Als zij meer dan 50% uitbetalen, laten we zeggen 60% dan betalen ze 1,26 miljard dollar uit. Gedeeld door de 7,5 miljoen distrubuteurs is dat dus 168 per jaar. Dat is 14 euro per maand.
Voor dat bedrag zet ik mijn wekker uit, maar ik kom nog niet mijn bed uit.
Hoe verklaar je dan dat er mensen zijn die 10000+ per maand verdienen?
Hoe kan een persoon als Rolf Kipp( Duitsland) dan 500.000per maand met zijn FLP-tokootje verdienen?
Leg mij dat nou eens haarfijn uit.

Vergeet niet dat er tussen die 7,5 miljoen distr. heeeeeeeeel veel eigen gebruikers zitten. Mensen met een inkoopnummer die NIETS doen.
Een paar % heeft er werk van gemaakt en zijn gaan netwerken.

Econometrist

Als je naar de uitzending hebt gekeken WEET je gewoon en het bewijs is geleverd dat er mensen zijn geweest die € 50,- , € 100,- enz hebben gegeven. er zijn zelfs mensen geweest die NIKS hebben gegeven. Maar ja, jullie zien de relevantie en vergelijking natuurlijk niet.
Integendeel, je voorbeeld is angstaanjagend dicht bij de werkelijkheid. Als jij 100 euro hebt gedoneerd, en het gemiddelde per nederlander is 12,50 dan hebben ik en nog 6 anderen helemaal niets gedoneerd. Of ik en 98 anderen slechts 11,62 of alle mogelijkheden daartussenin.
En ik zie nu net als jij heel duidelijk dat dit exact zoals de mlm-situatie is. Van mijn part mogen die 7 miljoen distributeurs alle omzet houden, wat kan mij het schelen (ik kan het verschil tussen omzet en winst wel uitleggen maar dat doe ik niet), mooi een salaris van 300 per jaar dan, 25 euro per maand. En, -let op meneer misschien-ken-ik-je-wel-maar-dat-interesseert-me-niet-, als Rolf Kipp daar in duitsland er 250.000 opstrijkt, dan zijn er 9999 mensen die helemaal niets ontvangen. of 19999 mensen die 12,50 opstrijken, of iets daartussenin. Boeiende materie nietwaar? Vooral voor de nieuwe toetreders, die hebben hier echt een geweldige zakelijke kans binnen handbereik die hun pensioen in één klap zeker stelt. Vandaar natuurlijk ook dat mlm al 40 jaar zo spectaculair groeit en de nederlandse vaarwateren verstopt raken door al die 35 meter lange jachten.
Nu we toch weer op dit onderwerp zijn, meneer-ken-ik-u?, wanneer had je dat sapje bij de jacuzzi op je zonnedek gepland?

je kent mij wel!

wanneer had je dat sapje bij de jacuzzi op je zonnedek gepland?
27-8

Biertje ook goed? Kan de BoB het sapje nuttigen.

Econometrist

Goed plan, maar om even de site te citeren:
De mogelijkheden die Forever Living Products u biedt, hebben al miljoenen mensen gebracht waar ze wilde zijn. Waar brengen uw dromen u naartoe?
Met andere woorden, waar kunnen we ons vervoegen die zaterdag? Met zoveel enthousiaste distributeurs die zijn waar ze wezen willen ben jij natuurlijk niet met het enige 35 meter lange jacht in de zeeuwse wateren. In afwachting van je antwoord pak ik mijn zwembroek alvast in. BTW, je personeel doet toch geen chloor in het zwembadwater hoop ik, he? Want anders duik ik liever in het open water vanaf je promenadedek. Heeft je jacht een buitenladder?

je kent mij wel!

. Heeft je jacht een buitenladder?
Nee, zitten alleen maar liften aan boord.
Met zoveel enthousiaste distributeurs die zijn waar ze wezen willen ben jij natuurlijk niet met het enige 35 meter lange jacht
Nee, zeker niet alleen. Het wordt druk.
We gaan ook met zn allen naar Amsterdam.
Noemen Sail of zoiets.

Moet ik nog dame's reserveren of heb je die zelf al? 8)

Maarschalk

Leg mij dat nou eens haarfijn uit.
Het lijkt me dat econometrist het al voldoende heeft uitgelegd.

Maar zeg nou eens eerlijk, geloven jullie dat fabeltje dat de meeste mensen meedoen vanwege de inkoopkorting echt?

je kent mij wel!

Maar zeg nou eens eerlijk, geloven jullie dat fabeltje dat de meeste mensen meedoen vanwege de inkoopkorting echt?
Feiten hoef je niet te geloven. Een feit is een feit.
Dus een feit is geen fabeltje.
Dus hoe kom je erbij dat het een fabeltje is?
Zeg je dat omdat anders je berekening niet meer klopt? :shock:

Mensen uit mijn organisatie schrijven dagelijks mensen in die willen 'kopen met korting'! Dat heeft zo zijn voordelen. Maar om die voordelen te snappen, moet je ondernemend kunnen denken. En laat DAT nou net even te moeilijk voor jou zijn!

Econometrist

Ik vind het anders ook moeilijk om zo'n invalshoek bij het 'ondernemend denken' te hanteren. Distributeurs die niets doen toch distributeurs noemen, en daarmee denken je verkopen te realiseren is een andere benadering dan gewoonlijk in de marketing gebruikelijk is.
Het gegeven dat kostprijzen moeten worden terugverdiend in zijn geheel overboord gooien en mensen met 25 euro per maand afschepen is mij ook geheel vreemd. Waar dromen die mensen nou precies van vraag ik me dan af?
En om de woorden van mrtelecom te citeren: "als mijn downline niks verdient dan verdien ik ook niks" in combinatie met jouw uitspraak hierover moet de conclusie luiden dat de upline van die mensen waar jij het over hebt er ook geen moer mee opschiet. Hoe moet ik me nou voorstellen dat al die nul-verdiensten uiteindelijk doorwerken naar de bovenliggende levels waar de 35-meterjachten worden verdiend? Is het succes van de mlm dat veel van de deelnemers juist niets anders doen dan alleen hun eigen aankopen? Albert Heijn heeft ook zulke 'distributeurs', alleen die noemen ze 'klanten'.
Wat blijft er nou over van de toegevoegde waarde van mlm? Dat de moedermaatschappij geen salarissen hoeft te betalen? Persoonlijk zie ik dat meer als een nadeel, zeker omdat die salarissen anders wel meer dan 25 euro per maand zouden bedragen. Alleen vanuit het oogpunt van de fabrikant kan ik het me wel voorstellen, zeker als je de mensen zoals jij weet te vinden die er nog intrappen ook.
Nee, het zal nog wel even duren voordat ik net zo 'zakelijk' kan denken als jij.

p.s. Ik wacht nog op een locatie voor de 27e.

je kent mij wel!

Zucht...heeeeele diepe zucht!
Waar dromen die mensen nou precies van vraag ik me dan af?
Van kopen met korting.
Hoe moet ik me nou voorstellen dat al die nul-verdiensten uiteindelijk doorwerken naar de bovenliggende levels waar de 35-meterjachten worden verdiend?
Als je het betaalschema van FLP goed kunt snappen, zie je in 1 klap dat je deze vraag zelf kunt beantwoorden.
Klanten die kopen met korting verdienen niets. Maar er is wel omzet.
Ze kopen met 30% korting. Er blijft dan nog 18% over voor de upline.
Reken uit je winst!
zeker als je de mensen zoals jij weet te vinden die er nog intrappen ook.
Jep! Ik ben er ingetrapt en verdien nu elke maand een hele dikke boterham.
Alleen vanuit het oogpunt van de fabrikant
FLP ís fabrikant.
Nee, het zal nog wel even duren voordat ik net zo 'zakelijk' kan denken als jij.
Zo'n donkerbruin vermoeden had ik al!
De klant die koopt met korting denkt zakelijk omdat deze 30% in de pokket houdt.
Degene die hem/ haar heeft ingeschreven denkt zakelijk omdat dit meer omzet tot gevolg heeft.( De kortingsklanten verkopen links en rechts gewoon lekker een potje Aloe Vera). Dat noemen ze omzet.
Een beetje x 1000 is een berg.
p.s. Ik wacht nog op een locatie voor de 27e.
Rustig aan.
Fijn om te horen dat je bijna niet kunt wachten. 8)
Je hebt toch geen hoogtevrees, he?

Econometrist

De klant die koopt met korting denkt zakelijk omdat deze 30% in de pokket houdt.
Juist, ik zie dat meer als 70% uit de pocket laten waaien. Als ik distributeur zou zijn zou ik het wel heel prettig vinden als de schoorsteen daarvan zou kunnen roken. Eigenlijk droom ik van een 35-meterjacht maar gezien het feit dat er al miljoenen zijn waar hun dromen ze hebben gebracht, nl. 30% korting op je eigen verbruik, ben ik bang dat dit voor mij als nieuwkomer een beetje te hoog gegrepen is.
Degene die hem/ haar heeft ingeschreven denkt zakelijk omdat dit meer omzet tot gevolg heeft.( De kortingsklanten verkopen links en rechts gewoon lekker een potje Aloe Vera). Dat noemen ze omzet.

Kijk, nu blijkt het toch zo te zijn dat de vork in de steel zit zoals ik niet kon indenken dat het 'bedrijfsmatig denken' in elkaar kon steken; die 7.000.000 distributeurs verdienen het gewoon allemaal aan elkaar! Het kost ze allemaal geld, en maar enkelen gaan er met de buit vandoor. Zalig zijn de armen van geest. De ultieme droom najagen; 30% korting op het sterk verdunde sap van een giftig onkruid. Had ik maar zo weinig nodig om gelukkig te kunnen zijn.
Een beetje x 1000 is een berg.

En die berg gedeeld door 7 miljoen is een zandkorrel. Die berg heeft de weinig indrukwekkende hoogte van 2,1 miljard, 25 per maand/per persoon (omzet, niet eens winst). Wat de één meer heeft (een jacht, een kwart miljoen) komt uit de pot van de anderen. Tel uit je winst.
Je lacht je rot, wat een geweldig systeem. Nee, ik heb geen hoogtevrees.

je kent mij wel!

ben ik bang dat dit voor mij als nieuwkomer een beetje te hoog gegrepen is.
Nee hoor. Je kunt ook gaan netwerken. Dat is net werken.
gezien het feit dat er al miljoenen zijn waar hun dromen ze hebben gebracht, nl. 30% korting op je eigen verbruik,
Nee hoor. Deze groep KIEST ervoor om alleen met korting te kopen. Voor de rest zal het systeem hun een worst zijn.
die 7.000.000 distributeurs verdienen het gewoon allemaal aan elkaar!
Nee hoor. ( 3de x mis). Weleens gehoord van levels? Frontline?
Klanten?
Het kost ze allemaal geld
Nee hoor.Het levert 30% op. Minimaal. Kosten zijn er niet.
Als je netwerkt maak je idd. kosten. Ik hoef je toch niet uit te leggen dat omzet minus kosten winst wordt genoemd, he?
De ultieme droom najagen; 30% korting
Wat ben jij eigenlijk dom, zeg! Kortingsklanten jagen geen droom na.

sterk verdunde sap van een giftig onkruid
FLP maakt pure Aloe. Weet jij eigenlijk wel hoeveel volwassen Aloebladeren er in 1 liter gaan?
een giftig onkruid
Ook je produktkennis schiet behoorlijk tekort.
Enne....onkruid vergaat niet :roll:
Had ik maar zo weinig nodig om gelukkig te kunnen zijn
Ik kan mij haast niet voorstellen waar jij nou nog gelukkig van kan worden. Je bent te ver heen denk ik.

En die berg gedeeld door 7 miljoen is een zandkorrel. Die berg heeft de weinig indrukwekkende hoogte van 2,1 miljard, 25 per maand/per persoon (omzet, niet eens winst). Wat de één meer heeft (een jacht, een kwart miljoen) komt uit de pot van de anderen. Tel uit je winst.
Je lacht je rot, wat een geweldig systeem. Nee, ik heb geen hoogtevrees.
Met dit gedeelte geef je haarfijn aan dat je echt het klok en klepel-verhaal toepast!
Ga nou eens het sublieme betaalplan van FLP in je hoofd stampen. ( is ruimte zat ). Als je het dan ziet, snapt en eerlijk blijft dat het inderdaad anders is dan jij denkt.......Man, man, man...dan zal er een fantastische wereld voor je opengaan.

Ik weet nu echt zeker dat jij zo'n persoon bent die op verjaardagen iedereen probeert te overtuigen dat een voetbal toch echt vierkant is.
Ook ben jij een goeie voor politiek Den Haag.
Oogkleppen op en gaaaaaan met die overbekende banaan.

Maarschalk

Vergeet niet dat er tussen die 7,5 miljoen distr. heeeeeeeeel veel eigen gebruikers zitten. Mensen met een inkoopnummer die NIETS doen.
En later ineens:
De kortingsklanten verkopen links en rechts gewoon lekker een potje Aloe Vera
Nu ineens doen ze wel weer aan mlm.
Dus toch 7,5 miljoen distributeurs.

Gesloten