ben ik bang dat dit voor mij als nieuwkomer een beetje te hoog gegrepen is.
Nee hoor. Je kunt ook gaan netwerken. Dat is net werken.
gezien het feit dat er al miljoenen zijn waar hun dromen ze hebben gebracht, nl. 30% korting op je eigen verbruik,
Nee hoor. Deze groep KIEST ervoor om alleen met korting te kopen. Voor de rest zal het systeem hun een worst zijn.
die 7.000.000 distributeurs verdienen het gewoon allemaal aan elkaar!
Nee hoor. ( 3de x mis). Weleens gehoord van levels? Frontline?
Klanten?
Het kost ze allemaal geld
Nee hoor.Het levert 30% op. Minimaal. Kosten zijn er niet.
Als je netwerkt maak je idd. kosten. Ik hoef je toch niet uit te leggen dat omzet minus kosten winst wordt genoemd, he?
De ultieme droom najagen; 30% korting
Wat ben jij eigenlijk dom, zeg! Kortingsklanten jagen geen droom na.
sterk verdunde sap van een giftig onkruid
FLP maakt pure Aloe. Weet jij eigenlijk wel hoeveel volwassen Aloebladeren er in 1 liter gaan?
een giftig onkruid
Ook je produktkennis schiet behoorlijk tekort.
Enne....onkruid vergaat niet
Had ik maar zo weinig nodig om gelukkig te kunnen zijn
Ik kan mij haast niet voorstellen waar jij nou nog gelukkig van kan worden. Je bent te ver heen denk ik.
En die berg gedeeld door 7 miljoen is een zandkorrel. Die berg heeft de weinig indrukwekkende hoogte van 2,1 miljard, 25 per maand/per persoon (omzet, niet eens winst). Wat de één meer heeft (een jacht, een kwart miljoen) komt uit de pot van de anderen. Tel uit je winst.
Je lacht je rot, wat een geweldig systeem. Nee, ik heb geen hoogtevrees.
Met dit gedeelte geef je haarfijn aan dat je echt het klok en klepel-verhaal toepast!
Ga nou eens het sublieme betaalplan van FLP in je hoofd stampen. ( is ruimte zat ). Als je het dan ziet, snapt en eerlijk blijft dat het inderdaad anders is dan jij denkt.......Man, man, man...dan zal er een fantastische wereld voor je opengaan.
Ik weet nu echt zeker dat jij zo'n persoon bent die op verjaardagen iedereen probeert te overtuigen dat een voetbal toch echt vierkant is.
Ook ben jij een goeie voor politiek Den Haag.
Oogkleppen op en gaaaaaan met die overbekende banaan.