LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HERBALIFE

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.

HERBALIFE JA OF NEE?

Ja, het werkt!
43
23%
Nee, ik vind het te duur, maar werkt wel.
23
12%
Nee, het werkt niet!
108
57%
Ik weet niet wat Herbalife is!
17
9%
 
Totaal aantal stemmen: 191

Kosterr
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2005 22:54

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Kosterr »

Medical Advisory Board

David Heber, M.D., Ph.D.,

National Institutes of Health (NIH) Center for Dietary Supplement Research in Botanicals, the National Cancer Institute (NCI) - funded Clinical Nutrition Research Unit and the NIH Nutrition and Obesity Training Grants at UCLA.

Dr. Heber holds a B.S. in Chemistry, Magna Cum Laude, UCLA, 1969; M.D. Harvard Medical School, 1973; and Ph.D. in Physiology, University of California, 1978. He is board certified in Internal Medicine and Endocrinology and Metabolism by the American Board of Internal Medicine and in Clinical Nutrition by the American Board of Nutrition.

(http://www.mbcrc.med.ucla.edu/MemberBios/MmbrHeber.htm)
(http://www.herbalife.com/hl/templates/t ... ab&index=1)
(http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/quer ... BAuthor%5D)

TVT
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 nov 2005 15:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door TVT »

OK Majoor,
om van de "discussie"over de inhoud af te zijn :
Voedingswaarde Herbalife maaltijdvervanger per 100 gram :
Eiwitten
Koolhydraten
Vetten
Voedingsvezels
Natrium
Vitamine A
Vitamine D
Vitamine E
Vitamine C
Vitamione B1
Vitamine B2
Niacine
Vitamine B6
Foliumzuur
Vitamine B12
Biotine
Pantotheenzuur
Calcium
Ijzer
Fosfor
Magnesium
Zink
Jodium
Kalium
Koper
Seleen
Mangaan

Verdere ingrediënten o.a : Soja eiwit isolaat, fructose, emulgator(E322), sojaolie, verdikkingsmiddelen(E412, E407, E415, E44a), aroma’s, mineralen, melkeiwitten, dextrose, raapzaadolie, honingpoeder, peterselie, papaya, antioxidanten.

Dit is geen geheim, staat gewoon achter op de bus. De consumentenbond heeft in april 2001 een test gedaan onder maaltijdvervangers en Herbalife kwam als enige uit de test die 100% juiste informatie op het etiket vermeld.

Daarbij horen kruidentabletten, afgestemd op het doel van de klant. En daar zijn géén "grote capsules" bij waar je een maagwandperforatie van kan krijgen zoals ik op het forum heb gelezen. Bij een aantal berichten vraag ik mij af of het wel om Herbalife ging of een ander product.
En daarmee kom ik terug op mijn stelling waarover wordt gezegd dat ik niet kan rekenen.
Ik krijg sterk de indruk dat er veel meningen worden geuit die gebaseerd zijn op "horen van". Van de uitgesproken meningen over dit onderwerp die negatief beladen zijn, weten maar weinigen écht waar het over gaat.
Zodra er een positief bericht op het forum verschijnt over Herbalife staan er direct een aantal forum leden klaar om dat direct neer te sabelen.
En met positief bedoel ik dan géén verkooppraatje.
Ik geef onmiddellijk toe dat een aantal overenthousiaste distributeurs de negativiteit over zich afroepen. Als een "distributeur" dan direct met reclame en korting op dit forum verschijnt deel ik absoluut de mening dat deze "op moet rotten". Geloof me, dat zijn géén echte Herbalife distributeurs, maar handelaren. Maar geven datgeen waar ik met trots voor sta wel een slecht imago.
Maar stel dat ik bij een dealer een miskoop heb gedaan van bijv. een tweedehands Opel, is dan Opel een rotmerk ?

Als notabene artsen zeggen dat het goed is wordt er direct aan hun integriteit getwijfeld of sterker nog : of het wel artsen zijn !
Als iemand vervolgens beweert dat soja eiwitten nare bijverschijnselen zouden hebben wordt dat blijkbaar voor waar aangenomen.

Velen willen "bewijs" . Nou, IK ber er één van !
En ik weet waar ik over praat.

TVT
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 nov 2005 15:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door TVT »

En om nog even terug te komen op de vraag WAAROM Herbalife werkt:
omdat alle essentiele voedingsstoffen die het lichaam dagelijks nodig heeft er in zitten (zie lijst in eerder bericht). Dat zit echt niet meer in de huidige Westerse voeding, al eet je een kilo fruit en groente per dag.
DAAROM werkt Herbalife en voelen mensen die het eten zoals door een goede distributeur aanbevolen wordt zich binnen 3 dagen al fitter en energieker.

NB dit is NIET bedoeld als verkooppraatje maar antwoorden op vragen die in dit forum meerdere keren gesteld zijn.

TVT
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 nov 2005 15:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door TVT »

Oh Majoor,
In mijn lijst over de inhoud van een bus Herbalife heb ik een typefoutje gemaakt.
Er staat "vitamione" ipv 'vitamine". Sorry.

Het leek mij beter dit even te melden, voordat de
sceptici direct weten te vertellen dat je van het eten van Herbalife typefouten gaat maken...........

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Jan1 »

Hoe hoog/laag zijn de kosten van bovengenoemde producten?

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door eeliane »

Kijk die vitamine pil die je uitlegt die kan ik , stukken goedkoper, ook in een andere verpakking krijgen. Ik wil graag weten wat er in die kruidenpil zit, DAT is belangrijk, niet de inhoud van die vitamine pilletjes.
Jij weer, want t gevaar zit 'm namelijk in die kruiden. Nogmaals een kennis van mij, moest als de donder stoppen met die kruiden en dat werd gezegd door een neuroloog! Baat t niet dan schaadt t niet gaat met die kruiden namelijk niet op.
Ben benieuwd.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Suncity »

Ik wil graag weten wat er in die kruidenpil zit, DAT is belangrijk, niet de inhoud van die vitamine pilletjes.
Hoi Eeliane,

In de vezel & kruidentabletten zitten de volgende ingrediënten:

*havervezel,
*calciumcarbonaat,
*pepermunt.
*peterselie,
*papaya
*oranjebloesem,
*hibiscus,
*venkel,
*eucalyptus,
*camillebloesem,
*azijn,
*zetmeel,
*antiklontermiddelen (stearinezuur, calciumsilicaat, magnesiumstearaat).
*stabilisator (hydroxypropylcellulose)
*glansmiddelen (natriumcarboxymethylcellulose, lecithine)
*dextrine en dextrose

De vezel/kruidentabletten zorgen voor het grondig reinigen van de darmen, het haalt de verklevingen (gevolg van jarenlang 'verkeerd' eten) tussen de darmvlokken weg en zorgt voor een betere opname van de voedingsstoffen.

TVT
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 nov 2005 15:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door TVT »

De uitleg betrof niet een "vitaminepil" maar de ingredienten van de Herbalife voedingsshake. Ziehier het zoveelste misverstand.
Een "pil bij de drogist" met die al voedingsstoffen bestaat niet.
Belangrijk om te weten is dat alle voedingsstoffen binnen een aanbevolen pakket op elkaar zijn afgestemd v.w.b. hoeveelheid.

En over de vraag wat het kost : dat is persoonsafhankelijk.
Wát is het doel van de klant (Herbalife is niet alleen een "afslankmidel") , het eetpatroon, de leefstijl etc.
A.d.h. van die gegevens wordt een programma samengesteld, óók met voedingsadviezen.
Het is niet mijn bedoeling om daar op dit forum diep op in te gaan. Als iemand het écht wil weten : neem contact op met een distributeur en laat je goed voorlichten.

Mijn intentie om aan dit forum deel te nemen was om een aantal gedane uitspraken te nuanceren. Iedereen mag een mening hebben en deze uiten. Gelukkig leven we in een samenleving waarin dat kan en mag. Maar er waren uitspraken en zelfs beschuldigingen bij die naar mijn mening niet terecht zijn en ook niet echt onderbouwd.

Ik weet waar het product voor staat en wat het doet, wat de resultaten zijn van mijzelf en vele klanten die ik inmiddels heb mogen begeleiden.

Meer heb ik er in dit forum niet over te zeggen en ik wens allen een gelukkig en gezond leven toe, mét of zonder Herbalife. :D





[/quote]

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Jan1 »

En over de vraag wat het kost : dat is persoonsafhankelijk.
Wát is het doel van de klant (Herbalife is niet alleen een "afslankmidel") , het eetpatroon, de leefstijl etc.
A.d.h. van die gegevens wordt een programma samengesteld, óók met voedingsadviezen.
Het is niet mijn bedoeling om daar op dit forum diep op in te gaan. Als iemand het écht wil weten : neem contact op met een distributeur en laat je goed voorlichten.

Waarom zo geheimzinnig, is het soms de bedoeling om koste wat kost eerst bij de mensen binnen te dringen. Dit doet mij denken aan een deurverbeteraar, die ook weigert om prijsopgaaf te doen, wil ook persé bij de mensen thuis komen, en zo de potentiële klant onder druk te zetten. Wat de verkoper voorlichting noemt, ontaard dan in hersensloeling.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door eeliane »

Hahahaha, even smnakelijk gelachen om de inhoud van het kruidentuintje. Laat je toch niets aanpraten, de hoeveelheid die in dat pilletje zit slaat echt nergens op en zeker de werking niet. Al met al nog steeds geen middel om af te vallen! Allemaal ingredienten die in normale voeding terugkomt, niks meer niks minder. Een gevarieerde levenstijl in eten kan dit allemaal aan. En ook die kruiden die gebruikt worden er is er geen 1 van waar een afslankende werking aan wordt gegeven. Verder zijn t produkten waar je makkelijk zonder kan. Om je darmen te reinigen, dagelijks, moet je gewoon 2 volkoren boterhammen eten en gevarieerde groenten en 1 lieter water op z'n minst , worden je darmen perfect door gereinigd.
Je kan dus eigenlijk stellen dat het dieten bij deze produkten het daadwerkelijke afvallen in werking zet. De kruiden en vitaminen en mineralen zitten in een gevarieerde eetstijl allemaal inclusief en de minstens 80% is overbodig, staat leuk op de bijsluiter maar heeft totaal geen werking!
Dus om zo duur van deze produkten te smullen is echt niet nodig!

pitufi
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 nov 2005 14:22

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door pitufi »

:twisted: jajaja nou ik ben ook een tegenstander van herba ****.

Ben het echt eens met alle tegenstanders.
Ik ben zelf ook verkoopster geweest van die rommel, het word je echt voor gespiegeld dat je financieel onafhankelijk kan gaan leven als je herba **** goed verkoopt.
Als een geldwolf loop je langs de deuren te leuren.
Ik heb tevens die troep als ms patient ook geslikt, teneerste stervens duur en ten tweede het helpt niet.

Zeker een typisch pyramide spel.

:roll:

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

Hallo,

Ik zit hier al die berichtjes te lezen, ik moet zeggen dat ik het behoorlijk kinderachtig vind om mensen aan te vallen....
Laat iedereen vrij om te doen wat hij wil!!!!!!!!
Dat is nou het stukje respect wat wij hier in Nederland missen...
Ik vind dat Herbalife een ontzettend goed produkt neer zet...
Alles waar vitaminen in zitten dat is voor mij in deze tijd goed....Er zit nergens meer wat in...VERDIEP JULLIE DAAR EENS IN!!!!!
Kun je eens nakijken misschien bij een levensmiddelen laboratorium....
En de klachten die ontstaan die kun je voorkomen door het klantenprofiel naar waarheid in te vullen dacht ik??
Vaak is het een kwestie dat mensen niet alles kwijt willen en dingen verzwijgen maar ja niet denkend dat het wel eens tot nut kon zijn om het goed in te vullen.....

Jullie verdoen werkelijk je tijd om van die over en weer spelletjes te spelen,want dan kunnen we alle banen wel aan pakken....Alles waar geld op te verdienen valt is gewoon een baan...net zoals iedereen..
Ga je eerst eens goed informeren voor mensen verwijten te maken.Dat heeft vooroordeel...
En ik vind het zeker hoogst irritant dat mensen elkaar dom of stom noemen als je wel produkten zou kopen...nee je laten verhongeren dat is goed....daar luisteren de meeste wel naar....is dat gezond, om je lichaam te onthouden waar hij behoefte aan heeft??
Dat vind ik pas dom als je weet hoe het lichaam inelkaar steekt....
Ik weet namelijk heel goed hoe het lichaam inelkaar steekt op dat gebied en dat is zeker geen lijnen door uit te hongeren...en verder is herbalife niet alleen voor af te vallen maar voor allerlei dingen..praat daar eens over......beter dan het gevoelige punt voor de meesten hier a AFVALLEN.

groeten moedervan5

pitufi
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 nov 2005 14:22

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door pitufi »

Natuurlijk respect voor iedereen, ik weet ook niet of je dit bericht op mij had gebasseerd?

Maar ik heb ook genoeg ervaring met herbl. zowel het slikken als het leuren langs de deuren.
Heb bij hun ook een hele opleiding gedaan, maar er wordt daar alleen maar gepraat over wie er zoveel binnen haald. De een is al bijna miljonair als de andere het al niet is, het werkt als het ware net als in het verzekeringswezen, waarin ik overigens ook uit kom.

Misschien willen somigge mensen het ook graag geloven en daar is ook opzich niets mee.....alleen als andere ergens rijk van worden op een manier wat eigenlijk uitbuiten is dan vraag ik me toch echt af....tja of dit terecht is.

Niemand wil belazerd worden toch?

Ik denk dat de meeste ook een beetje reageren uit frustratie en erg slechte ervaringen met herbl., dan snap ik het goed als zij op een boze manier hun dingen duidelijk willen maken.

Maar mensen afvallen dat is niet netjes, dat ben ik ook zeer met je eens.

Mijn ervaring is in iedergeval ook slecht : als patient en als verkoopster van dit product.
Ik denk dat je daar pas echt kan over oordelen als je de twee kanten van het verhaal /product kent.

Ik ben het overigens wel eens met je opmerking dat er overal wel dingen ontbreken, wat je eet bv, soms kun je het beter ook niet eens weten.
Nogmaals echt respect voor iedereen.
:P

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

hallo putufi,

Nee ik had het niet alleen tegen jou...meestal zet ik er een naam bij dan...maar ik werd er spuug zat van...
En niemand is verplicht zich met de produkten in te laten dus het is in mijn ogen zeker geen oplichterij...Ik heb me zeker in de produkten verdiept..anders zou ik nooit dit gesprek aangaan....
Maar dat je bedondert word nee dat vind ik niet...neem alleen de schoonheids produkten...ze zijn GEWELDIG....ik kan er niets anders van zeggen dus HERBALIFE heeft voor mij al super produkten.....

moedervan5

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

hallo Jan1

Ik snap jou niet helemaal...kun je lezen? En geheimzinnig nee ik vind dat ze jou een duidelijk antwoord geven....je kunt van te voren niet zeggen hoeveel je kwijt bent...heel simpel het is afhankelijk wat je wil...en waarom duur..moet je kijken hoeveel we uitgeven aan rommel zoals snoep,frisdrank en junkfood...is dat niet duur..koop jij maar eens een patatje....nou lekker duur hoor....

Ik vind dat jullie je er niet zo op richten moeten op de prijs...en honderden euro's per dan ja dan ben je echt gestoord.....
Ik kan je melden dat het niet zo duur is hoor...maar dat zul jij wel snappen...hou het maar op een paar euros per dag.....

moedervan5

pitufi
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 nov 2005 14:22

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door pitufi »

:D wederom respect voor ieder zijn keuze.

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Jan1 »

moedervan5


Geplaatst op 09 Nov 2005 18:12 door moedervan5
hallo Jan1


Ik vind dat jullie je er niet zo op richten moeten op de prijs...en honderden euro's per dan ja dan ben je echt gestoord.....
Ik kan je melden dat het niet zo duur is hoor...maar dat zul jij wel snappen...hou het maar op een paar euros per dag.....

moedervan5
Wat hebben jullie van HBL te verbergen, kom toch eens voor de dag met je prijs. Al die geheimzinnigheid, daar word ik waarschijnlijk terecht achterdochtig van, er wordt verschrikkelijk veel waar aangeprezen waar de mensen zich aan bekocht voelen. HBL lijkt op Haarlemmerolie, is overal goed voor, maar niets werkt of helpt. Ik leg me er bij neer, dat ik geen antwoord krijg op mijn vraag, voor mij is deze discussie gesloten.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Suncity »

Wat hebben jullie van HBL te verbergen
Helemaal niks!
kom toch eens voor de dag met je prijs.
De voedingsshakes en de vezel/kruidentabletten gaan altijd samen. Een "basispakket". Deze kost €58,25

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Suncity »

Hahahaha, even smnakelijk gelachen om de inhoud van het kruidentuintje. Laat je toch niets aanpraten, de hoeveelheid die in dat pilletje zit slaat echt nergens op en zeker de werking niet. Al met al nog steeds geen middel om af te vallen! Allemaal ingredienten die in normale voeding terugkomt, niks meer niks minder. Een gevarieerde levenstijl in eten kan dit allemaal aan. En ook die kruiden die gebruikt worden er is er geen 1 van waar een afslankende werking aan wordt gegeven. Verder zijn t produkten waar je makkelijk zonder kan. Om je darmen te reinigen, dagelijks, moet je gewoon 2 volkoren boterhammen eten en gevarieerde groenten en 1 lieter water op z'n minst , worden je darmen perfect door gereinigd.
Je kan dus eigenlijk stellen dat het dieten bij deze produkten het daadwerkelijke afvallen in werking zet. De kruiden en vitaminen en mineralen zitten in een gevarieerde eetstijl allemaal inclusief en de minstens 80% is overbodig, staat leuk op de bijsluiter maar heeft totaal geen werking!
Dus om zo duur van deze produkten te smullen is echt niet nodig!

Eeliane,

Ben blij te lezen dat jij de expert bent op het gebied van voeding en gezondheid en vooral HERBALIFE.
Het lijkt wel of jij het nodig vindt om alle topics en daarbij iedereen af te kraken en proberen belachelijk te maken......
Het zou me niks verbazen als jij met een gigantisch overgewicht en gezondheidsklachten zit, waardoor je het nodig acht om hier lekker je frustraties kwijt te raken (of niet).

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door eeliane »

Nee, bij een gewicht van 62 kilo en een lengte van 1,72 lijkt me dat wel in orde.
Ik wil altijd precies weten hoe iets zit. En vraag dus gewoon naar de feiten. Sommige feiten liegen een beetje en komen aan t licht.
Prima dat sommige afvallen met behulp van Herbalife, maar laat ze wel bedenken dat dat komt door een dieet niet door t kruidentuintje.
Dat herbalife meerdere produkten heeft die gezond zijn daar twijfel ik niet aan maar alleeen maar aan een produkt dat zegt te vermageren maar waar alleen maar ingredienten in zitten die ergens anders voor een habbekrats kunnen worden aangeschaft.
En soms kunnen juist kruiden gevaarlijk zijn voor mensen die al medicijnen slikken en daarbij dit gaan gebruiken, de verkopers van dit produkt weten absoluut niks van andere medicijnen in combinatie met herbalife ( veel verkopers zijn mensen zoals jij en ik) , dat lijkt mij dus gevaarlijk, vooral als een neuroloog zegt dat mijn kennis er als de donder mee moest stoppen omdat t juist heel gevaarlijk voor haar was, terwijl ze alleen maar wilde afvallen.

Gesloten