LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lenzen vloeistof van KRUIDVAT EN TREKPLEISTER

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
SylviaBreda
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 jan 2006 08:20

Re: lenzen vloeistof van KRUIDVAT EN TREKPLEISTER

Ongelezen bericht door SylviaBreda »

Kom net van het kruidvat..


Flessen stonden nog keurig netjes in de schappen.
Ik pak er 1, en ga ermee naar de kassa.
Het meisje wilde de fles scannen, ik zeg: wat ga jij nu doen?
Weet je wel wat er met die flessen aan de hand is??
Bedrijfsleidster kwam erbij, heb mijn verhaal gedaan en a la minute werden de schappen leeggehaald.
Ze wisten dus van niets en zijn er een beetje pissed over, en logisch.

Mijn gegevens zijn genoteerd, ben heel benieuwd of ik hier nog iets van hoor.
Ik hou jullie op de hoogte , mochten jullie interesse hebben.

DianaH
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 jan 2006 23:39

Re: lenzen vloeistof van KRUIDVAT EN TREKPLEISTER

Ongelezen bericht door DianaH »

Ook ik kom net van het Kruidvat...
De schappen waren volgens mij net weer aangevuld met nieuw flessen lenzenvloeistof.

Ik kreeg zonder moeite mijn geld terug, en toen ik zei..."jullie schappen staan er nog helemaal vol mee"...werd er gezegd, "Ja, maar we verkopen het niet meer"

Een klant die op dat moment aanwezig was, en het gesprek volgde, zei dat dit toch écht niet kon.

De kassiërre zelf was zeer vriendelijk, maar de andere verkoopsters die er rond liepen, hadden het opeens wel erg druk :roll:
Ben benieuwd, of vanmiddag de flessen nog in het schap staan, want ik ga vandaag zeker nog een keer kijken.

SylviaBreda
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 jan 2006 08:20

Re: lenzen vloeistof van KRUIDVAT EN TREKPLEISTER

Ongelezen bericht door SylviaBreda »

Goed zo Diana!

Alle lof voor het personeel in de winkel waar ik was.
Ze schrokken echt, en namen het zekere voor het onzekere, schappen eerst leeg, dan pas bellen.
Elke verkochte fles is er 1 teveel nu.

fammetje
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2006 11:02

Re: lenzen vloeistof van KRUIDVAT EN TREKPLEISTER

Ongelezen bericht door fammetje »

Ben zoooooo opgelucht dat ik eindelijk weet wat de oorzaak is van mijn droge ogen, wazige blik, veeeeeel oog'smeer' etc!!! Wou net overstappen op daglenzen (a 250 euro per half jaar), maar ga gewoon andere vloeistof halen!!! Tros Radar: BEDANKT!!!

resy
Berichten: 30
Lid geworden op: 22 nov 2005 14:24

Re: lenzen vloeistof van KRUIDVAT EN TREKPLEISTER

Ongelezen bericht door resy »

Zo is dat!!!!!!

AnnekeB
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jan 2006 21:08

Re: lenzen vloeistof van KRUIDVAT EN TREKPLEISTER

Ongelezen bericht door AnnekeB »

Keurig netjes mijn geld terug gekregen voor de flesjes...

MAAR DE SCHAPPEN NOG VOL!!!!

Heb het verteld, maar niet iedereen heeft er last van, dus ze blijven het gewoon verkopen :evil: :evil: :evil: :evil:

Dit is de KRUIDVAT van de HERESTRAAT te GRONINGEN!!!!!!

marbjorick
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2006 11:41

Re: lenzen vloeistof van KRUIDVAT EN TREKPLEISTER

Ongelezen bericht door marbjorick »

ik heb altijd de blauwe flesjes van het kruidvat gehad die waren goed
maar nu heeft kruidvat nieuwe vloeistof en van die vloeistof kreeg ik pijn van aan mijn ogen ze waren geirriteerd en rood.

brinkie
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 aug 2005 16:38

Re: lenzen vloeistof van KRUIDVAT EN TREKPLEISTER

Ongelezen bericht door brinkie »

Ja, ook bij mij werden letterlijk de ogen geopend door de uitzending van Tros Radar gisteravond. Door stom toeval legde ik de link heel anders...

Ik kreeg in september nieuwe lenzen, veranderde van werkplek en precies op dat moment kocht ik de nieuwe vloeistof van het Kruidvat. Die gebruikte ik, maar op een gegeven moment ging ik overdag wazig zien en raakten mijn ogen geïrriteerd. Ik ben teruggegaan naar de opticien, omdat ik dacht dat het aan de lenzen dan wel aan mijn nieuwe werkplek lag. Nieuwe lenzen meegekregen en, oh toeval, ik had nog een klein flesje lenzenvloeistof met de "oude" formule die ik op het werk neerzette. Raakten mijn ogen geïrriteerd of werd het zicht wazig, dan maakte ik de lenzen schoon met die vloeistof en zag ik de rest van de dag prima. Nog meer toeval: ik vond een nieuwe, niet aangebroken verpakking terug van de "oude" formule, die ik na het opraken van de fles met "nieuwe" formule weer ging gebruiken. Je raadt het al, sindsdien heb ik nergens last meer van. Nu ik gisteren de uitzending van Radar zag, weet ik dat ik nooit meer lenzenvloeistof koop bij het Kruidvat, ik koop wel de Eyefresh.

DianaH
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 jan 2006 23:39

Re: lenzen vloeistof van KRUIDVAT EN TREKPLEISTER

Ongelezen bericht door DianaH »

Ik heb een voorstel...

Ik heb een eigen forum, waar we alle klachten kunnen verzamelen, en dan met z'n allen één grote klacht kunnen indienen bij het Kruidvat.
Want hoe meer namen en klachten we kunnen verzamelen, hoe serieuzer de klacht genomen zal moeten worden door het Kruidvat.

Registreer je op het volgende forum

http://www.lady-di.net/forum/viewtopic.php?p=52#52

M.J.L
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2006 12:56

Re: lenzen vloeistof van KRUIDVAT EN TREKPLEISTER

Ongelezen bericht door M.J.L »

Ik ben blij dat ik eindelijk achter kom waarom ik pijn in mijn ogen heb!!!
Ik heb veel meer lenzen moeten gebruiken als normaal (dure grap!)
Ik ga mijn flesjes terugbrengen en ga opzoek naar een andre vloeistof (wel heel vervelend naar jaren hetzelfde merk !!!).

K. Vis
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jan 2006 13:40

Re: lenzen vloeistof van KRUIDVAT EN TREKPLEISTER

Ongelezen bericht door K. Vis »

Bij mij hetzelfde verhaal: geirriteerde ogen bij gebruik van de vernieuwde all-in-one vloeistof voor harde lenzen (groene fles) van Kruitvat. Geen nieuw verhaal dus, maar misschien toch goed om te melden zodat het duidelijk is hoe veel mensen hier last van hebben! Ik ga de flessen terugbrengen en naar de Albert Heijn voor de oude vloeistof!

Ladybird7
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2006 14:46

Re: lenzen vloeistof van KRUIDVAT EN TREKPLEISTER

Ongelezen bericht door Ladybird7 »

Mijn vriend attendeerde mij op de uitzending van Radar. Ik ben erg geschrokken van alle verhalen op dit forum en besefte dat dit zelfde mij ook is overkomen. Ik heb altijd de groene fles (voor harde lenzen) gebruikt om m'n lenzen in te bewaren, daarnaast gebruikte ik Procornea om mijn lenzen te reinigen. Halverwege december raakte mijn vloeistof op en heb dus nieuwe gekocht bij het Kruidvat in de veronderstelling dat alleen de verpakking veranderd was. Op 24 dec. wil ik naar m'n werk gaan (in een bakkerij), ik kreeg maar één lens in en wel met heel veel pijn en moeite. De andere heb ik meegenomen omdat ik dacht dat 't na een uurtje wel over zou gaan. Ik kon niet voor 100% werken omdat ik zo veel last had maar wilde mijn collega's in deze drukke tijd bij de bakker niet in de steek laten. Vervolgens ben ik toch naar m'n werk gegaan waar mijn klachten alleen nog maar erger werden. Ik had dus al een reactie na één enkele aanraking. Ik heb die vloeistof niet meer gebruikt. Ik maak eerst de oude fles op en ga dan op zoek naar vloeistof bij de AH ofzo.

De oude flessen ga ik terug brengen.Ik vraag me af of alle filialen hier al van op de hoogte zijn.

DianaH
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 jan 2006 23:39

Re: lenzen vloeistof van KRUIDVAT EN TREKPLEISTER

Ongelezen bericht door DianaH »

Wanneer je de flessen terug brengt, vraag dan wel een bewijsje dat het om de contactlenzenvloeistof gaat. Zo kan je het altijd bewijzen.

Meld je aan op dit forum, voor een gezamelijke klacht naar het Kruidvat, we verzamelen hier alle gegevens van gedupeerden, onder de rubriek "Gezondheid"

http://www.lady-di.net/forum/viewforum.php?f=26

SylviaBreda
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 jan 2006 08:20

Re: lenzen vloeistof van KRUIDVAT EN TREKPLEISTER

Ongelezen bericht door SylviaBreda »

Ik ben net gebeld door de bedrijfsleidster van het filiaal waar ik vanmorgen was.

Ze heeft opdracht gekregen alles weer terug in de schappen te plaatsen, omdat niet iedereen klachten heeft....

Ik zeg verder niets :cry:

peguha
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2006 11:49

Re: lenzen vloeistof van KRUIDVAT EN TREKPLEISTER

Ongelezen bericht door peguha »

Ook ik heb de blauwe flessen lenzenvloeistof zeker 6 jaar lang gebruikt zonder problemen. Vorig jaar juli tijdens mijn vakantie gingen mijn ogen irriteren ( het leek op een ontsteking) Kan sedert dien maar beperkt mijn lenzen dragen en heb daardoor ook een bril aan moeten schaffen.
Ik vind het echt absurt dat er zo gespeeld wordt met iets als het gezichtsvermogen en daar dan ook nog niet op reageren. Ik ben inderdaad van mening dat er stappen ondernomen moeten worden tegen het Kruidvat.
Ben wel blij dat ik nu eindelijk weet waar de irritatie vandaan komt en ben gelijk naar meneer AH gegaan

anjavanz
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jan 2006 10:23

Re: lenzen vloeistof van KRUIDVAT EN TREKPLEISTER

Ongelezen bericht door anjavanz »

hoi Resy
het zou inderdaad mooi zijn als we ze aansprakelijk kunnen stellen voor alle gemaakte kosten.
hoe meer ik erover lees des te bozer ik word. mijn hele vakantie is in augustus verpest door die zere ogen. ik kan jammer genoeg pas 17 februari bij de oogarts terecht, moest drie!! maanden wachten, dus afwachten of er beschadigingen zijn, heb sinds half juli al geen lenzen meer in en klachten zijn nog precies hetzelfde, ik durf ze niet eens meer in te doen. ik druppel maar zoveel mogelijk met de kunsttranen en afwachten maar.
groetjes anja

DianaH
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 jan 2006 23:39

Re: lenzen vloeistof van KRUIDVAT EN TREKPLEISTER

Ongelezen bericht door DianaH »

Ook het Kruidvat in Voorhout halen de schappen niet leeg, ze zijn zelfs vanmorgen aangevuld

Ik heb een nieuw topic op het forum aanmgemaakt over alle filialen van het Kruidvat, wat zij wel en niet doen, makkelijk voor diegene die nog flessen terug willen brengen etc.

http://www.lady-di.net/forum/viewtopic.php?p=164#164

peefie
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jan 2006 18:57

Re: lenzen vloeistof van KRUIDVAT EN TREKPLEISTER

Ongelezen bericht door peefie »

Wat is Radar toch een prima programma! :D Ik heb de uitzending gemist en werd erop geattendeerd door een vriend. Ik ga morgen mijn nog niet aangebroken flessen lensvloeistof (blauw, nieuwe formule :roll:) terugbrengen :!:

resy
Berichten: 30
Lid geworden op: 22 nov 2005 14:24

Re: lenzen vloeistof van KRUIDVAT EN TREKPLEISTER

Ongelezen bericht door resy »

Beste Diana morgen ga ik kijken naar jou site dan kunnen we ze misschien aanpakken!

En ja Anja ik heb ook nog die kunst tranen, het is te gek voor woorden allemaal.
En niet alleen in Nedeland hebben ze problemen ook in Belgie!
Het is een schande als ik ze wil bellen dat ze mij er gewoon uitgooien na 5 min!
Dus je begrijpt natuurlijk dat ik het echt niet hier bij laat zitten!
Ik ben ook zo boos als ik alles hier lees!
Niet iedereen heeft last van die vloeistof lachertje is dat!

Diana morgen hoor je nog wel wat van mij!

Misschien dat wij zelf nog een stuk in de krant of zo kunnen zetten.

Is er misschien iemand die advocaat is, en die toevallig ook die lenzen vloeistof heeft gebruikt???
Of iemand die studeert voor advocaat, misschien is dit een mooi afstudeer project!!!

Daar haal je dan zeker de krant mee!
groetjes
:shock:

zekerwel
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jan 2006 19:20

Re: lenzen vloeistof van KRUIDVAT EN TREKPLEISTER

Ongelezen bericht door zekerwel »

waarom willen jullie ze samen aanpakken. Je kan toch ook gewoon zelf die lijn bellen. Ze hebben gisteren toch gezegd dat ze elke klacht serieus nemen.
Bovendien komen ze met een nieuw product op de markt.
Zelf gebruik ik al jaren naar tevredenheid het Kruidvat zachte lenzenspul en ken ook niemand die er klachten over heeft.

Gesloten