LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klanten"service" Canal Digitaal

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door agro »

Je kan proberen naar antwoordnummer te schrijven, dan zijn de portokosten voor de ontvanger, mogelijk dat sneller geregeerd wordt.

Canal Digitaal B.V.
Antwoordnummer 1100
1200 VB Hilversum

Of mogelijk proberen telefonisch contact op te nemen met onderstaand "normaal" telefoonnummer.

035 - 6 555 666

Het ades is:

Canal Digitaal
Jan van der Heydenstraat 38
1221 EJ Hilversum

succes.

piet44m
Berichten: 117
Lid geworden op: 28 nov 2008 16:56

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door piet44m »

@canarias Het is niet toegestaan om in het buitenland een officeel abonnement te hebben of te nemen( Eu commissie maak daar eens een einde aan)!!!!! Je moet via een familielid of een goede kennis het abonnement laten lopen . En helemaal niet uit het buitenland reageren alles moet uit nederland gedaan worden .updates, betalingen, klachten etc
Laatst gewijzigd door piet44m op 13 jul 2009 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.

raiser
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 jul 2009 12:05

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door raiser »

inderdaad; wat is dat voor een bedrijf.

Ik heb iets uitrgeplozen en merkte; dat ze eigenlijk een monopolist zijn, want je kan nergens anders terecht. Wat ik ooit nog eens wil onderzoeken is of je wellicht de aanbieder in Duitsland kunt benaderen. Eigenlijk zou dat technisch best mogelijk moeten zijn??

Je hoeft tenslotte voor een vliegreis ook niet vanaf Schiphol te gaan. velen gaan via Bremen of Frankfurt de lucht in dat scheelt honderden euro's.
Ik wil het echter niet afwachten.

iedereen heeft een brief gekregen waarmee je legaal het contract kunt ontbinden om 2 redenen: conrtinutieverhoging en de andere kaart plus de bijdrage. Dus allemaal gebruik van maken zou ik zeggen en ik neem nu dus gewoon digitenne erbij voor maar 7,50 in de maand. Ik zal ze een lesje leren.

raiser
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 jul 2009 12:05

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door raiser »

Zo mensen ik heb zojuist de volgende mal even verstuurt naar AnaalDigitaal: Als u moeite hebt met een brief opstellen dan kan u deze denk ik zo overnemen;

Heren; Dames..

Ik heb in mijn mailbox gekeken en zag dat jullie in gebreke blijven om mijn vragen en klacht te beantwoorden. Wat de oorzaak daarvan is en van het feit dat ik ineens na mijn 1e mail geen basispakket meer heb; daar stel ik jullie verantwoordelijk voor.

Ik ga morgen mijn basis-abbonement per brief beeindigen. Gebruik makende van de eerder door jullie toegezonden brieven. Ik was normaal gesproken gewoon lid gebleven. Maar een bedrijf dat zoiets doet en verder onbereikbaar is en niet rap inspeelt op een probleem, daar doen mensen liever geen zaken mee. Jullie hebben daarbij nog de mazzel dat jullie monopolist zijn. Omdat ik vanaf vorige week geen basispakket-zenders meer binnenkrijg en de kinderen geen zin hebben om duits te leren nemen we hier eerst maar een abbonement digitenne van KPN. En dat voor 7,50 per maand. Toch nog een concurrent gevonden. Doe maar een aanbod als de zaken bij CD wat meer op orde zijn en de klant weer koning mag zijn.

Quote Piet44

"@canarias Het is niet toegestaan om in het buitenland een officeel abonnement te hebben of te nemen( Eu commissie maak daar eens een einde aan)!!!!! Je moet via een familylid of een goede kenneis het abonnement laten lopen . En niet uit het buitenland reageren alles moet uit nederland gedaan worden ."

Zo dat is dus verboden? Maar wie wil mij dan tegenhouden als ik vanuit Duitsland een ontvangstcode of card krijg? Er zijn wel meer zaken verboden. Meende dat we allemaal nu met die EU 1 grote "markt" waren. Dat beweren toch ook al die politici zoals Balkenende en Pechtold met het kliekje eurofielen? Je wordt door hen beduvelt waar je bij staat. De eu is alleen maar geschapen voor de kapitalisten en de bankiers mensen zo zie je maar weer.

Hoogachtend R. Rook

piet44m
Berichten: 117
Lid geworden op: 28 nov 2008 16:56

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door piet44m »

@raiser Ik kan me best begrijpen dat u er zat van ben .zelf heb ik ook vaak willen opzeggen , maar door de opzegtermijnen is het er altijd bij gebleven. De mooiste oplossing is een Hybridebox (dat is een ontvanger voor meerdere platforms ) in u geval is een dvb-t en d vb-s/2 een mooie keuze . een paar voorbeelden zijn bijv technisat tv`s die kunnen aan alles aangesloten worden , zijn ook hd die hebben een digitale tuner ingebouwd die s-t-c en analoog in sd en hd aankan , en Vantageboxen bijv de 8000 ts hd ook duitsl. Dan kan je nog eens makkelijk overstappen Je kan de kanalen van sat en digitenne gewoon in een zaplijst gebruiken

Martin Br
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2009 22:24

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Martin Br »

Al een week of 6 probeer ik beeld te krijgen op de camping.
Heb al tig keer geactiveerd via internet en telefonisch.
Ik heb vorig jaar opgezegd en nu zeggen ze dat het niet waar is en dat ze de brief nooit ontvangen hebben.
Ze houden gewoon weer een jaar af van je rekening zonder toestemming.
Nu heb ik weer opgezegd en heb nu een ontvangstbevestiging gehad.
Aangezien we nu digitenne hebben van KPN is Canal Digitaal erg overbodig geworden maar je komt er haast niet van af.
Slechte manieren van CD en de consument kan alleen geld uit geven aan 0900 nummers.
Nog steeds geen beeld dus en wel betaald.
Wat kan ik nou doen ??????

mauspartyhouse
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 feb 2009 11:33

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door mauspartyhouse »

Canaldigitaal speelt spelletjes.

Voorbeeld 1
# Ik heb een basis abo, en moet 9,95 betalen voor mijn nieuwe Smartcard (niet moeten, maar mogen)
# Mijn broer heeft een duurdere abo en die hoeft niets te betalen. Krijgt dus geen betaalbrieven of betalingsherinnering)

Voorbeeld 2
# Ik moet een andere ontvanger kopen, omdat mijn Comwell C35 niet met deze nieuwe smartcard om kan gaan. (versleuteling v/d nieuwe card gaat niet automatisch, moet via mijn andere ontvanger de nieuwe code inladen, zodat ik weer beeld heb op de Comwell)
# mijn broer, met z'n duurdere abo, heeft ook een Comwell MC35, en krijgt een nieuwe ontvanger opgestuurd door CD !!!!


Allemaal emailen, en opbellen dus, dat we allemaal een Comwell MC35 hebben !

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door snepke »

Heel firma list en bedrog opzeggen,en bevestiging vragen heb je die binnen,want ze blijven aan het zieken,Je geld laten storneren en blokkade voor cd instellen.heb een dagvaarding van cd omdat ik het heb opgezegd.Het OM gaat nu onderzoek instellen,naar hun incasso(lees Lindorff voorheen Transfair)

Canarias
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jul 2009 09:48

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Canarias »

@Piet44m

Is mij bekent dat volgens CD in het buitenland geen nederlandse tv gekeken mag worden. Daarom loopt ook bij mij alles via nederland.
De enige reden voor het uitsluiten van het buitenland is dat de betaling via automatische incasso moet lopen! Andere betalings mogelijkheden worden uitgesloten. Inmiddels is de maandelijkse bijdrage wel afgeschreven, maar ik heb nog steeds geen beeld! Volgens de web-site heeft het heractiveren van de nieuwe smartcart geen zin. De klantenservice is nog steeds onbereikbaar. Ik ontvang inmiddels ook geen ned1 2 en 3 meer. Zo blijft alleen de BVN over, en daar wens ik niet voor te betalen!
Radar doe hier wat mee, alstublieft!

piet44m
Berichten: 117
Lid geworden op: 28 nov 2008 16:56

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door piet44m »

@canarias , wat voor merk /type ontvanger gebruikt u En of een ci module welke?Want als de rekening betaald is dan zou er geen reden moeten zijn dat die kaart niet werkt Behalve de ontvangers/modules die niet met de kaart overweg kunnen ,en een update nodig hebben

Gesloten