Als je een beetje wijzer was geweest, had je deze opmerking achterwege gelaten. Je begrijpt toch dat dit alleen maar weer olie op het vuur is?UPC M.J schreef:Mieke474
..... bijdehande mensen die hier niks te doen hebben. Waarschijnlijk hebben ze niks bereikt in hun leven joh of wat dan ook.....
Ik voel me niet persoonlijk aangesproken, al kan ik wel bijdehand zijn.
Overigens Jolanda, mijn "computer sais no" verhaal bedoelde ik niet denigrerend naar helpdeskmedewerkers toe, iets verderop kun je de nuancering lezen. Niemand is alwetend, en het technisch kennisniveau van de gemiddelde helpdeskmedewerker ligt niet zo hoog. Kun je ook niet verwachten, want er is maar een deel van de mensen die interesse of aanleg hebben voor techniek. Andere zijn weer sterker op het sociaal emotionele vlak en weer andere in het formuleren van lange zinnen, zoals ondergetekende. Belangrijkste vind ik, dat iemand zijn best doet en het voor elkaar krijgt de klant zo goed mogelijk te helpen.
Wel moet je altijd in ogenschouw nemen dat mensen die tevreden zijn, zich niet vaak zullen laten horen en daarom ook niet zo snel op een forum terecht zullen komen. Daarentegen zal iemand die een probleem heeft en gaat zoeken, al snel op een forum lotgenoten vinden. De indruk/het beeld op internetfora zal dan ook vaker negatiever zijn dan dat het in werkelijkheid is. De focus ligt op de problemen en deze worden daardoor uitvergroot, ook al staat er een grote groep gebruikers zonder problemen tegenover.
Maar er valt niet te ontkennen dat er gebruikers bestaan met serieuze klachten, die niet goed geholpen zijn.
Wat mij wel opviel bij het eerste voorbeeld van Agro, is dat de gebruiker van deze post gisteren geregistreerd was op dit forum. Dan sta ik al sceptisch tegenover het bericht.
Maare..... Het oorspronkelijke onderwerp was toch de UPC mediabox?