Pagina 7 van 7

Re: de upc mediabox

Geplaatst: 16 jun 2010 02:02
door SimonleBon
Voor jullie dan.
UPC M.J schreef:Mieke474
..... bijdehande mensen die hier niks te doen hebben. Waarschijnlijk hebben ze niks bereikt in hun leven joh of wat dan ook.....
Als je een beetje wijzer was geweest, had je deze opmerking achterwege gelaten. Je begrijpt toch dat dit alleen maar weer olie op het vuur is?
Ik voel me niet persoonlijk aangesproken, al kan ik wel bijdehand zijn.

Overigens Jolanda, mijn "computer sais no" verhaal bedoelde ik niet denigrerend naar helpdeskmedewerkers toe, iets verderop kun je de nuancering lezen. Niemand is alwetend, en het technisch kennisniveau van de gemiddelde helpdeskmedewerker ligt niet zo hoog. Kun je ook niet verwachten, want er is maar een deel van de mensen die interesse of aanleg hebben voor techniek. Andere zijn weer sterker op het sociaal emotionele vlak en weer andere in het formuleren van lange zinnen, zoals ondergetekende. ;) Belangrijkste vind ik, dat iemand zijn best doet en het voor elkaar krijgt de klant zo goed mogelijk te helpen.

Wel moet je altijd in ogenschouw nemen dat mensen die tevreden zijn, zich niet vaak zullen laten horen en daarom ook niet zo snel op een forum terecht zullen komen. Daarentegen zal iemand die een probleem heeft en gaat zoeken, al snel op een forum lotgenoten vinden. De indruk/het beeld op internetfora zal dan ook vaker negatiever zijn dan dat het in werkelijkheid is. De focus ligt op de problemen en deze worden daardoor uitvergroot, ook al staat er een grote groep gebruikers zonder problemen tegenover.

Maar er valt niet te ontkennen dat er gebruikers bestaan met serieuze klachten, die niet goed geholpen zijn.

Wat mij wel opviel bij het eerste voorbeeld van Agro, is dat de gebruiker van deze post gisteren geregistreerd was op dit forum. Dan sta ik al sceptisch tegenover het bericht.

Maare..... Het oorspronkelijke onderwerp was toch de UPC mediabox?

Re: de upc mediabox

Geplaatst: 16 jun 2010 03:32
door jolanda77
zo als ik zeg upc is in zijn geheel troep ik begin er niet meer aan aan die zooi

Re: de upc mediabox

Geplaatst: 21 jun 2010 22:12
door SimonleBon
OOOOOPS! :oops:

Sorry Jolanda, ik bedoelde Mieke.

Vermensen is gisselijk zullen we maar zeggen.... :mrgreen:

Re: de upc mediabox

Geplaatst: 23 jun 2010 16:58
door Mieke474
simonlebon.... over wat heb je het in godsnaam..... voor je quotes maakt moet je ook lezen wat er staat he.....

Re: de upc mediabox

Geplaatst: 23 jun 2010 19:20
door Toolboy
On topic.

Deze monopolist moet al lang aangepakt worden maar blijkbaar durft niemand dat,ook de grootste fam niet.

T

Re: de upc mediabox

Geplaatst: 23 jun 2010 19:22
door Frank. D
Waarom ze doen toch niemand kwaad ? Ik heb totaal geen klachten over ze.

Re: de upc mediabox

Geplaatst: 23 jun 2010 21:25
door Toolboy
U blijkbaar niet: maar vele anderen wel,En die worden gedwongen/ schikken zich in de regeltjes van de monopolist upc.

T

Re: de upc mediabox

Geplaatst: 26 jun 2010 13:02
door wolferl
Ik ben zeer lang klant geweest bij UPC. Altijd gedacht dat er geen alternatief was voor dit bedrijf. Maar de laatste 2 jaar behandelde ze mij als een stuk vuil. Door onzorgvuldig omgaan met het verwerken van betalingen sloten ze mij tot 2 keer toe af. Ook was de communicatie naar mij toe zeer moeizaam. Een goede vriend van me (woont naast mij), had ook die mediabox van Philips. Wat een drama zeg. Je moest hem zeker om de 3 dagen resetten. Ook draadloos internet was volgens hen niet mogelijk. Ik moest een dure router kopen van het merk Netgear. Bij het installeren belde ik met UPC helpdesk, die me weer stuurde naar Netgear, zij stuurde mij weer door naar UPC. Tot op de dag van vandaag is het niet veranderd. De druppel voor was op het moment dat zij me weer afsloten. Ik had volgens hen niet het hele bedrag betaald wat ik als achterstand had. Ik werd best pissig, want ik had duidelijk afspraken gemaakt met ze. Ik had zelfs 2 keer een betalingsregeling brief naar hen opgestuurd. Met de bevestiging van UPC kant dat het gehonoreerd zou worden en ik elke maand 50 euro mocht aflossen. Nu blijkt dat het helemaal niet zo is, en dat ze van een regeling niets afweten. Stoppen dus. Ik heb direct alles afgezegd en ben gelijk naar Tele2 overgestapt. Wat een verademing. Je word geholpen bij het installeren, ze zijn vriendelijk (ook als je al klant ben). Het is de helft goedkoper. En beter nog, ik hoef nooit meer te resetten, ik heb nu in mijn hele woning draadloos internet (wat bij UPC haast schier onmogelijk was). UPC misbruikt haar machtspositie, ze zijn in het begin heel aardig tegen je, maar zodra je ze nodig hebt zijn ze bot. Ik ben blij dat ik die lelijke mediabox van Philips weer terug naar UPC kan sturen.