LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tevreden UPC klant

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door agro »

Vandaar dat de consumentenbond regelmatig in het geweer moet komen tegen upc, en ook consumentenprogramma's regelmatig deze criminele organisatie aan de kaak stellen.
Dat is wegens hun uitstekende service en hun arrogante en onbeschofte manier om iemand iets op te dringen.
En staan ze bij Kassa al sinds ze actief zijn bij de top 3 van de meest belabberde en slechte organisaties, inderdaad is er wel veel verbeterd, ze zijn opgeklommen van een gegarandeerde eerste plaats naar het regelmatig wisselen van de 2de en 3de plaats.

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door Lau10 »

Consumentenbond , welke waarde heeft die bond.

Wie is Kassa ? .

Nee Agro, je betittelt een hoogwaardig bedrijf als zijnde slecht, duidelijk dat doe je al jaren, zo,n schreeuwende man-vrouw stelt dus niets voor.

1. Financieel aanterkkelijke paketten.
2. Uitstekende service en medewerkers.
3. Mooie en technisch goede producten.
4.Het marktaandeel neemt alleen maar toe, momenteel is bijna iedereen met het een of ander product klant bij UPC, PRIMA toch.

Agro Hoffie uiteraard niet , maar wie weet ???????? :D :) :idea: :idea:

guille
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 mar 2006 20:21

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door guille »

1. Financieel aanterkkelijke paketten.
2. Uitstekende service en medewerkers.
3. Mooie en technisch goede producten.
4.Het marktaandeel neemt alleen maar toe, momenteel is bijna iedereen met het een of ander product klant bij UPC, PRIMA toch.
Laten we maar hopen voor UPC dat jij daar niet werkt :wink:

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door Lau10 »

Waarom mag iemand niet tevreden over UPC zijn ??

opa60
Berichten: 210
Lid geworden op: 02 aug 2005 16:23

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door opa60 »

heb nu twee jaar chello tot mijn volle tevredenheid, begrijp dus het gesteggel niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

guille
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 mar 2006 20:21

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door guille »

er zitten ook mensen bij chello die het normaal vinden dat er af en toe mailtjes niet aankomen... die mensen vraag ik nu maar of ze niet voor de zekerheid een hotmail adres aan willen maken...

ja, de 'tevreden' UPC klant geeft je pas een idee hoe erg het moet zijn

imzadi
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2006 20:55

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door imzadi »

Ik ben ook een tevreden UPC klant. Als er problemen zijn worden ze opgelost. :D

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door hoffie »

we konden er op wachten UPC negatief in het nieuws en er zijn weer een paar medewerkers opgetrommeld om te melden dat ze tevreden zijn...

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door agro »

Tja Hoffie wel frappant dat opa60 imzadi lau10 laurent en aussie en nog enige anderen alleen maar tevreden zijn over upc, van geen enkel ander bedrijf of leverancier zie je van deze personen een positief bericht, moeten toch wel heel zielig zijn dat ze slechts 1 bedrijf of instelling gevonden hebben waar ze krijgen waarvoor ze betalen.
Maar we weten het al langer upc is heel bijzonder, het is een unicum als je van upc krijgt waarvoor je betaald, en blijkbaar zijn er dan ook enige personen die dat krijgen, en deze kunnen niet genoeg benadrukken hoe bijzonder upc dan wel is, ze krijgen waarvoor ze betalen.
Ongetwijfeld zullen er binnenkort nog wel meer volgen, totdat ze het licht zien, zoals mischa0320 en overstappen naar een echte provider, welke toch wel tot de meest fanatieke upc aanhang gerekend kon worden.
Maar ja als zelfs de meest fanatieke aanhang van upc overstapt, kan je nagaan hoe erg het met deze instelling is gesteld.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door Laurent »

Mevrouw Agro-Hoffie zit tegen zich zelf te zeuren, bij UPC valt niets te zeuren, alles is perfect LOL :shock: :D UPC

vincent92
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:09

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door vincent92 »

Voorheen een tevreden klant van UPC met Chello. Hoorde veel klachten over het bellen en ben voor zekerheid gegaan ook al koste het meer dan bij UPC. Ben gaan internetplusbellen bij KPN/Planet........ ooh had ik dat maar nooit gedaan. het heeft al een vermogen gekost om met de klantensrevice te bellen. Verschillende beloftes om terug te bellen zijn ze nooit na gekomen. Ik ben nu 3 weken verder en het gaat nog steeds niet goed. Kon ik maar terug... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Kortom... tot volgend jaar UPC dan kom ik weer lekker bij jullie terug :D

Wankytan
Berichten: 87
Lid geworden op: 04 aug 2006 00:15

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door Wankytan »

Hier nog een tevreden klant van UPC, en nee geen medewerker! Beetje flauw hoffie als er niet gezegd wordt wat JIJ wilt, of vindt, dan is het een medewerker!!

Heb al jaren Chello, sinds een jaar of twee ook telefonie. bevalt prima. Och internet heeft er wel eens eem keertje uitgelegen, maar bij welke provider gebeurd dat niet?

Mijn zwager heeft KPN/Planet met internetplusbellen, nou die is soms dagen niet te bereiken, de lijn gewoon dood.

Er is er geen één helemaal volmaakt, er is overal wel eens iets.

Chima
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:11

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door Chima »

Er is er geen één helemaal volmaakt, er is overal wel eens iets.
Zo is het maar net, maar dat snappen verstokte anti UPC'ers zoals Hoffie niet.

guille
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 mar 2006 20:21

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door guille »

Och internet heeft er wel eens eem keertje uitgelegen, maar bij welke provider gebeurd dat niet?
wel eens een keertje, hoe vaak is dat dan?

mijn adsl verbinding heeft er de afgelopen 2 jaar precies nul keer uitgelegen.

internet plus bellen kun je beter ook nog even mee wachten...

Wankytan
Berichten: 87
Lid geworden op: 04 aug 2006 00:15

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door Wankytan »

wel eens een keertje, hoe vaak is dat dan?



Ik ben nu ruim zes jaar klant bij UPC, en in het begin heeft het er wel eens een paar uur per dag uitgelegen. Daar heb ik me toen ook aan geërgerd, en gebeld. Maar de laatste jaren gaat het prima, ook met de telefoon.

Gesloten