Pagina 7 van 7
Re: Ervaring met Het Net
Geplaatst: 12 dec 2007 13:35
door net-niet-dus
Ik heb diverse aanbieders van Internet gehad.
Maar ik dacht na een Upc drama lees nachtmerrie middels een overstap naar Het Net goed te zitten.
Hoe kan een mens zich vergissen.
Het Net is een nog grotere nachtmerrie dan UPC.
Alles wat fout kan gaan gaat daat fout
Zelfs een klacht indienen bij het Moederbedrijf KPN heeft geen zin.
Men heeft in de Ivoren Torens in Den Haag geen enkele macht om in te grijpen bij Het Net (zeer vreemd).
Scheepsbouwer wordt wakker en durf draconische maatregelen te nemen bij Het Net.
Ik zou als KPN niet verantwoordelijk willen zijn voor zo,n stelletje koekenbakkers met het gemiddelde IQ van een kleurkrijtje.
Ik vraag me alleen af wat wel een fatsoenlijke provider is die op normale wijze met klanten omgaat?
Ik wens u allen geluk met de strijd tegen HET NET!!!!!!!!!
Re: Ervaring met Het Net
Geplaatst: 12 dec 2007 17:09
door l.broek
Net nog met HETNET aan de telefoon gehangen en volgens mij beginnen ze het te begrijpen. Ze hebben nu een opzegging aangemaakt met terugwerkende kracht en of ik nu over 10 dagen wil bellen want dan kunnen ze een finance ticket aanmaken( om al de gemaakte kosten retour te storten!?)
Dus over 1o dagen ga ik maar weer eens hangen (vraag me af of ik ook die telefoontjes (0,45 ct p/m) terugkrijg. Vandaag was het al 21 min. dus bijna 10 euri verder.
Wordt vervolgt
Re: Ervaring met Het Net
Geplaatst: 17 dec 2007 09:30
door MDL
Ik had in juni een maancontract genomen, toen net net nieuw bij HetNet. Nu wil ik er van af en blijk ik kennelijk opeens een jaarcontract te hebben. Het telefonisch opzeggen zoals aangegeven op de website werkt niet, vervolgens een aangetekende brief. En ja hoor krijg je terug of je de helpdesk wilt bellen voo 45 eurocent per minuut. Of ik zeker gek ben. Nee men doet alles om je naar dat 0900 nummer te lokken, het is gewoon pure oplichting. De volgende rekening gaat gewoon gestorneerd worden en mij zien ze in ieder geval nooit meer terug, wat een waardeloze tent.
Re: Ervaring met Het Net
Geplaatst: 14 jan 2008 21:44
door Michel75
Ik heb nu ruim drie weken draadloos internet van HetNet , maar tot nu toe heb ik geen klachten.
Alles was goed te installeren en tot op heden werkt het allemaal goed.
Re: Ervaring met Het Net
Geplaatst: 24 jan 2008 16:06
door Paullus
Zolang je abonnee bent, is er weinig aan de hand.
Wil je opzeggen dan zal Het Net er alles aan doen om je te belazeren.
Vooral als je ook de vaste telefoon opzegt omdat je bijvoorbeeld naar de kabel over stapt.
Eerst ben je maanden bezig om een juiste bevestigingsbrief te krijgen van de opzegging en vervolgens roven ze je geld door te blijven incasseren nadat het contract afgelopen is.
Dit is een procedure van KPN om mensen te bestelen en daar rente van te trekken. Ook steeds het gelok naar de dure helpdesk omdat webformulieren nooit werken of nietszeggende reacties opleveren, erg verdacht dus.
Vaak wordt ook stiekum je contract weer verlengt en alle afzeggingen vernietigd in de hoop dat de klant ook zijn brieven niet meer kan tonen en er geen bewijs meer is.
KPN is helaas verworden tot een maffiaorganisatie.
Het is al jaren een drama en er wordt niets aan gedaan. Als het echt een tijdelijk probleem was, had KPN het allang opgelost.
Re: Ervaring met Het Net
Geplaatst: 17 jun 2009 17:34
door postilios7777
Ik heb – voor een korte periode – een internetabonnement gehad met Het Net. Dit abonnement heb ik onlangs opgezegd vanwege een aantal redenen.
Een erg onbekwaam, ongemotiveerd en ongeïnteresseerd technisch support team. Het meest treffende antwoord was nog wel “meneer als u zelf in de IT industrie werkt kunt u zelf dit probleem dan niet oplossen”.
Het leek niet mogelijk te zijn om mijn gegevens correct op te slaan in uw systeem met als gevolg dat het identificatieproces elke keer weer een minuut of 10. Zelfs het noemen van een klantennummer leek niet te helpen.
De lange wachttijden om iemand aan de lijn te krijgen.
Daarnaast heb ik daarna nog geprobeerd om mijn facturen opgestuurd te krijgen. Dat kon alleen on-line en er moest eerst moest er een nieuw wachtwoord opgestuurd worden. Daarna weer gebeld omdat ik niet kon inloggen.
In dit gesprek volgde een groot aantal doorverbindingen waarbij ik een aantal keren van de technische dienst naar de factuurafdeling en weer terug werd doorverbonden. De technische dienst melde mij dat inloggen niet mogelijk was omdat mijn abonnement was opgezegd. De factuurafdeling melde mij dat het niet mogelijk was om facturen op te sturen omdat deze alleen te verkrijgen waren door in te loggen.
Verder werden de woorden “hier ben ik niet verantwoordelijk voor” er ook tussendoor gebruikt. Uiteindelijk werd de hoorn erop gegooid.
Re: Ervaring met Het Net
Geplaatst: 19 jun 2009 16:13
door james30
mijn ervarigen met hetnet,
zeer traag, hebben surfen en bellen 8mbit down en 1 mbit up
hetnet, is niet in staat meer dan 5,6 mbit down en 0,8 mbit up te leveren
pas geleden veel problemen met de telefoon een ruis op de lijn, geheel onverstaanbaar,
na meerdere uren aan de telefoon door gesturd te zijn, werden er steeds tickets aangemaakt, en niks werd er verder mee gedaan,
tot we heel erg boos aan de telefoon zijn geworden, toen losten ze het probleem op door 8 mbit te downgraden naar 1 mbit, de telefoon deed het beter maar internet, was onmogelijk met 5 pcs
weer de helpdesk, inmiddels een gratis 0800 nummer gekregen, vroegten we voor onze 8 mbit,het andwoord, het is niet mogelijk om nog 8 mbit te leveren in jullie woonplaats, zodra we er bij ieder 8 mbit opzetten, treden er allerlij storingen op.
gewoon een simpel antwoord om er maar vanaf te zijn,
na lang doordringen zijn we weer verhoogd, en hebben nog maar 5,6 mbit
Re: Ervaring met Het Net
Geplaatst: 22 jul 2009 19:34
door hilliebill
Ik heb voor een invalide mevrouw een verhuizing verzorgd. 22 Dagen geen Internetverbinding. 340 Minuten bellen met de helpdesk, nonskilled dus een hoop heen en weer doorverbinden. Ook na 30 minuten een bezettoon, dus ook 30 minuten het kostbare tarief. Gelukkig heb ik de bypass bij moeder KPN nv kunnen gebruiken welke 10 cent per minuut kost. Keurige brief met opgave schade opgesteld met het verzoek om vergoeding. Deed mededeling dat de lijn openstond voor het huis daar en dat ik het aan zou dragen bij uw programma TrosRadar. De zaak is keurig afgehandeld. Drie dagen later is een bedrag tot schadevergoeding uitgekeerd, waarin alle posten waren opgenomen.
Tot zover toch wel een goede afhandeling. Nu een goede lijn !
Hilliebill
Re: Ervaring met Het Net
Geplaatst: 23 okt 2009 22:50
door AlexDD
Bedankt voor de tip... Het Net zou o.a. mijn oude KPN-abonnement opzeggen, maar dat is erg ingewikkeld voor de internepprovider. Het 'opzeggen' duurt inmiddels 3 maanden en de dubbele kosten? Ik moet zelf maar een brief schrijven naar Het Net/KPN. Dacht het niet, ik heb Het Net voor de zoveelste keer weer gemaild. Eens kijken of ze er uit kunnen komen. En anders zoek ik een echte provider.