Pagina 7 van 12

Re: At Home Klachten

Geplaatst: 13 aug 2006 12:49
door woude
Het is die lakse houding die me nog het meest irriteert, het ligt altijd aan iemand anders maar nooit aan @home. laat ze eerlijk zijn en zeggen dat ze de zaken niet op orde hebben, en dat de klantenservice de klachten niet kan verwerken dat uren wachten heel normaal is, en dat men naar schade vergoedingen wel kan fluiten, dat het netwerk dagelijks plat ligt vanwege een storing, en dat de modem 2 maal daag gereset moet worden, maar neen dat doen ze niet, en laat ze aub die reclame spot van tv halen waarin ze luidkeels presenteren "we vinden het zo wat normaal om abnormaal behandeld te worden, maar bij @home is dat niet zo" NOU BIJ @HOME word je zeker ABNORMAAL BEHANDELD, het is de aller slechtste provider die ik ooit gehad heb, ik stap over op KPN wel veel duurder maar veel betere service.

Re: At Home Klachten

Geplaatst: 13 aug 2006 12:54
door woude
Het is die lakse houding die me nog het meest irriteert, het ligt altijd aan iemand anders maar nooit aan @home. laat ze eerlijk zijn en zeggen dat ze de zaken niet op orde hebben, en dat de klantenservice de klachten niet kan verwerken dat uren wachten heel normaal is, en dat men naar schade vergoedingen wel kan fluiten, dat het netwerk dagelijks plat ligt vanwege een storing, en dat de modem 2 maal daag gereset moet worden, maar neen dat doen ze niet, en laat ze aub die reclame spot van tv halen waarin ze luidkeels presenteren "we vinden het zo wat normaal om abnormaal behandeld te worden, maar bij @home is dat niet zo" NOU BIJ @HOME word je zeker ABNORMAAL BEHANDELD, het is de aller slechtste provider die ik ooit gehad heb, ik stap over op KPN wel veel duurder maar veel betere service.

Re: At Home Klachten

Geplaatst: 13 aug 2006 14:21
door lmeuris
:) aanvulling: na alle problemen en veel geklaag bij @home, mag ik melden, dat we de laatste 3 maanden GEEN klachten meer hebben. Alles werkt perfect, geen missers in bellen of gebeld worden. Ook geen langere wachttijden: het werkt net zo als de vaste telefinie van KPN, maar de besparing in de totale belkosten is groot!! :lol:
een aanrader :!:

Re: At Home Klachten

Geplaatst: 13 aug 2006 20:16
door audiofreak1
Mee eens, vanaf begin perfect. Aanrader. Ook positieve berichten zijn welkom.

Re: At Home Klachten

Geplaatst: 13 aug 2006 20:22
door Marktn
Ik heb ook nooit problemen gehad, todat het stroom even va het modem af moest. Ik zit nu al 3 weken zonder telefoon.

Service :?: Dat kennen ze echt niet bij @home, ik heb al uren gebeld, en helaas moet ik morgen weer bellen. Het zou vrijdag werken, maar helaas :(

Re: At Home Klachten

Geplaatst: 16 aug 2006 15:00
door stevenboon
Gegroet,

Enige maanden geleden heb ik mijn probleem mbt telefonie hier aangekaart. Ik was vooral te spreken over de wijze waarop de klantenservice van @Home haar klanten bejegent.

Deze ervaring met de klantenservice en het feit dat ik een maand zonder telefoon heb gezeten hebben mij doen besluiten om mijn abonnement van @Home Telefonie en internet op te zeggen. Ik heb op 12 mei en 6 juni daarover een brief gestuurd.
Tot op heden geen enkele reactie. Ik wil ervan af, maar zelfs dat kunnen/willen ze niet regelen.

Sta ik in mijn recht om eenzijdig de overeenkomst (korter dan 12 maanden) af te breken door het terugsturen van bijvoorbeeld de modem ?

Groet
Steven

Re: At Home Klachten

Geplaatst: 17 aug 2006 14:40
door henkmartine
Hier nog een klant die problemen heeft met telefonie. Wij zitten sinds 2 weken zonder telefoon. Dit is voor ons nu de 2de keer binnen een half jaar tijd.
Ik was nog redelijk tevreden over @home want het leek hier vrij stabiel te zijn.

Mijn schoonouders die 2 dorpen verderop wonen hebben steeds problemen met @home. Daar is laatst een monteur bij geweest omdat hun om de 2 weken geen telefonie en geen internet meer hadden. Volgens de monteur lag het bij mijn schoonouders. Dit is tevens een nadeel van @home. Hun zijn nooit de schuldige dat is de klant want die zal het wel niet goed hebben geïnstalleerd.

Ik heb tot 30min in de wacht gestaan bij de technische dienst van telefonie maar toen heb ik maar opgehangen want ik belde wel met mijn mobieltje. Die kosten vliegen omhoog en daar krijg je geen vergoeding voor. Alleen voor het feit dat je geen telefonie hebt krijg je 1 euro per dag mits je 48 zonder telefoon hebt gezeten. Je moet er dan ook zelf achteraan anders krijg je het niet terug.

Heb er al wel aan zitten denken om over te stappen naar KPN alleen wij hebben hier helemaal geen aansluiting zitten dus dat komt er ook nog overheen bij ons. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik wacht denk ik eerst dit af. Hoe lang dit gaat duren en wat het mij in totaal gaat kosten.

Re: At Home Klachten

Geplaatst: 17 aug 2006 15:21
door Marktn
tussenstand vandaag: 4 weken zonder telefoon

Er is ons weer beloofd, morgen werkt het weer! Ik geloof er niks meer van, ik ga informeren bij de kpn hoe snel ik weer terug kan. :cry:


:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Re: At Home Klachten

Geplaatst: 17 aug 2006 19:58
door mary goeman
Wat hebben wij een problemen gehad met de proef van bellenplus internet van @home !!!! :evil: Intussen hebben we alle stekkers er weer uitgetrokken en zijn naar KPN (afwachten) gegaan. Mijn motto is geworden: :cry: ALS JE INTERNETPLUSBELLEN VAN @HOME HEBT HEB JE HET NIET !!!!! :cry:

Wanneer je alleen internet hebt gaat het nog maar zodra er telefonie bij komt is het over met de pret.
Wanneer je vervolgens de servicelijn belt (met je mobiel want je hebt geen vaste telefoon)en je 's morgens om 8 uur al te horen krijgt dat de wachttijd, waarschijnlijk, onacceptabel lang is en je beter een andere keer kunt bellen, ga je na enkele keren uit je dak. Het is nl. ook nog eens een 0900 nummer !!!
Op brieven wordt er overigens niet eens gereageerd !!! Bij navraag bleek dat er een maand achterstand was in de behandeling van de correspondentie !!!! :shock:

Re: At Home Klachten

Geplaatst: 17 aug 2006 20:45
door Marktn
Ik heb net even mijn telefoonrekening bekeken, en het word nog ongeloofwaardiger! Ik heb geen telefoon en heb toch telefoonkosten :x

Ik moet het doorschakelen naar mijn mobiele telefoon betalen! @home verdiend aan mijn storing. Ik heb @home gebeld, de factuur afdeling. En het antwoord was: :? :!: :arrow: DE KOSTEN VALLEN BEST MEE :roll:

word vervolgd....


P.s. wie weet een andre ingang bij @home, een rechtstreeks telnr. of e-mail van directie/manager

Re: At Home Klachten

Geplaatst: 18 aug 2006 14:32
door moniek1965
hallo,
dit is de allereerste keer dat ik op een forum een klacht meld maar het is werkelijk te gek voor woorden wat er hier gebeurd.
Ik ben half mei overgestapt op een telefonie en internetpakket van @home. Internetpakket ging prima, geen enkel probleem. De telefoon zou langer duren omdat ik eerst een tijdelijk nummer zou krijgen totdat mijn oude nummer omgezet zou worden. Niet handig, maar goed het zou maar voor even zijn. Na twee maanden toch nog even gebeld hoe het met mijn oude nummer stond, maar ze waren er nog steeds mee bezig??? Nadat ik van mijn vakantie terugkwam, bleek mijn telefoon te zijn afgesloten. Na een uur in de wacht op mijn mobiel, kreeg ik te horen dat ik afgesloten was omdat ze anders mijn nummer niet konden porteren. Ze konden het wel weer opnieuw proberen, zonder enige slaaggarantie, maar dat zou op zijn minst weer 4 weken gaan duren. 4 weken zonder telefoon!!! Zonder blikken of blozen.
ik ben nu weer aan het wachten om bij de kpn aangesloten te worden, maar vraag me af of @home mij zonder enig bericht zomaar kan afsluiten. Ik heb al mijn facturen keurig betaald... Weet iemand hoe dat juridisch zit?
Heb je een poot om op te staan?
ik hoop iets van jullie te horen,
groetjes,
moniek

Re: At Home Klachten

Geplaatst: 18 aug 2006 16:56
door Marktn
Vandaag zou ik weer telefoon krijgen, maar helaas weer niks. Ik heb @home gebeld dat als het binnen 5 werk dagen niet opgelost is ik mijn contract ontbind.
Even over bovnstaande vraag, je kunt het gewoon opzeggen als ze nalatig zijn !

Re: At Home Klachten

Geplaatst: 19 aug 2006 12:35
door Frika
Na 2,5 maand bellen via @Home ontstonden er problemen. Modem bleek stuk, een nieuwe werd geleverd. Helaas heeft Service Control nagelaten het modem aan te melden. Gestart met bellen naar het bekende 0900-nummer. Na 14 dagen deed internet het weer. Telefonie is een lastiger probleem.
Tot op heden (19aug) hebben we
* 24 keer gebeld met de MOBIELE TELEFOON
* 7 uur, 39 minuten en 39 seconden aan de lijn gehangen
* 9 verschillende referentiecodes ontvangen

Vanochtend is ons verteld dat voorgaande referentiecode was afgewerkt.
Dat kan wel zo zijn, maar wij merken er nog niets van.
Het zou dus opnieuw - alweer - worden doorgegeven.
Onze wachttijd werd - alweer - 48 uur.
Klachten via email naar Essent, @Home helpen niet, men schuift het op externe problemen.

Een brief naar Essent is nu an de orde, al was het maar om jezelf te vertellen dat je er al het mogelijke aan doet.

Re: At Home Klachten

Geplaatst: 19 aug 2006 17:24
door Marktn
Ik ga morgen radar bellen, dat kan staat hier op de site. Als iedereen de problemen heeft nu belt kan Radar ons mischien helpen !


Hoe meer melding hoe beter.

Re: At Home Klachten

Geplaatst: 20 aug 2006 09:44
door mary goeman
Ik was nog iets vergeten te vertellen!!!! :twisted: @home schreef voor de ingangsdatum al het geld af voor de proef. Daarna voor de eerste maand (direkt gestorneerd) maar wat schetst mijn verbazing!!! :shock: EEN MAAND LATER HALEN ZE WEER GELD VAN MIJN REKENING ENWEL 2X HET MAANDBEDRAG (ruim 70 euro!!) :evil: Ik heb het direkt weer gestorneerd. Wat is het tel. nummer van Radar ? Ik bel meteen zodra ik het weet. [/b]

Re: At Home Klachten

Geplaatst: 20 aug 2006 11:45
door Marktn
het telefoonnummer staat onder contact. De radarlijn.
Een gratis nummer, een voorbeeld voor @home :D

Re: At Home Klachten

Geplaatst: 21 aug 2006 21:11
door geschip
begin er NOOIT aan aan telefonie /internet van athome het is een bittere ellende al bij verschillende mensen in mijn omgeving !!

Re: At Home Klachten

Geplaatst: 22 aug 2006 00:13
door pvd
Totdusverre heb ik nog geen klachten over mijn @home internet/telefonie verbinding.

Ik woon dan ook in Noord Nederland (Tussen Groningen en de waddenzee zegmaar) en daar schijnen wat minder problemen te zijn.

gr. pvd

Re: At Home Klachten

Geplaatst: 22 aug 2006 17:18
door henkmartine
graag wil ik ook weer een update doen over onze situatie.
Op dit moment zitten we 2,5 week zonder telefoon. ik heb tegen de mensen van @home gezegd dat ze mij maar terug moeten bellen. (ik wacht nog)
Heb een klachtenemail gestuurd naar hun en daar had ik de volgende dag reactie op (jaja)
Ze boden hun excuses aan maar ze konden niet zeggen hoe lang het ging duren.
Ik heb niks aan die excuses ik wil gewoon weer telefoon.

Ondertussen is er een actie gaande bij KPN. gratis aansluitkosten en zo. We zitten sterk te overwegen om daar heen te gaan.

Trouwens ik woon zelf ook in het noorden des lands en hier zijn net zoveel problemen. De vriend van mijn moeder is zelfs 5 dagen afgesloten geweest omdat @hoem het niet had doorgegeven aan KPN!!

We wachten maar weer af

Re: At Home Klachten

Geplaatst: 22 aug 2006 17:54
door Marktn
Ik wacht ook nog steeds, waar vind ik die aktie van de kpn ? Is dit wel analoog ? Dus gewoon de ouderwetse kabel ?


Helaas nog geen telefoon van @home, ze helpen je gewoon niet !