@ mlmangeltje,
Aha...., je wordt nu pissig omdat ik bloot leg dat je geen "reet" van mlm weet? En dat noem jij "onbeschofte taal"?
Aha, bepaalt een distributeur van bijv. Nikken waar de grondstoffen voor de producten gekocht wordt???
Wat is dat nu voor achterlijke opmerking?
Sinds wanneer is het gebruikelijk dat een retailer gaat bepalen wat een fabrikant voor materialen gebruikt?
Quote:
Hij bepaalt ZELF, binnen één land, WAAR hij werkt!
Het is de MLM organisatie die bepaalt in welk land verkocht mag worden.
Bij sommige bedrijven wél..., bij sommigen niet!
En dat had ik reeds gezegd! Zie "vet".
Quote:
Hij bepaalt ZELF met hoeveel 1e lijners hij gaat werken!
Waarna er een wildgroei aan distributeurs komt waarover de eerste geen controle over heeft. Nou ja, hij kent hun naam...
Wat zit je nu weer te zwammen? Stop daar eens mee.
Naam, toenaam, adres, telefoon nummer, veroorzaakte omzet, PW, ZV., ALLES is bekend!
Elke distributeur mag er zoveel inlijven als hij/zij wilt, of het nu nodig is of niet. Natuurlijk is het nodig om de zakken van de bovenste te blijven vullen, daar het hoofdzakelijk distributeurs zijn die kopen.
Tja, je weet niks zinnigs te brallen, dus verzin je maar wat!
Quote:
Hij bepaalt ZELF de marketingstrategie
Een lachterje, ze mogen niet eens zelf een eigen website opzetten....
Sommige wél..., sommige niet! Maar hoe zou JIJ dat moeten weten?
Je zit vanalles uit je duim te zuigen, man.
Quote:
Je weet geen réét van mlm.....
Opnieuw een uitspraak die je typeert, grof, zonder inhoud. Is dit wat je van je upline leert?
In welke eeuw leef jij? Dat vind je grof?
Quote:
Ken wel een paar Mac's waar Burgerking valkbij zit
Ben er niet van bewust dat McD en BK van hetzelfde bedrijf zijn Nee, natuurlijk niet, dus is het logisch dat ze elkaar concurrentie aandoen in dezelfde regio.
Je gelooft het toch weer niet, maar je HEBT helemaal geen last van concurrentie in mlm....!
Bewijzen? Nee, dat kan ik niet. Zul je moeten vragen aan mlm-ers, suffie! (Oh jee, wat grof!)
Tja, een MLM distributeur heeft alle vrijheid om 70 uur per week ter werken, met een kleine kans er een redelijk, leefbaar inkomen aan over te houden.
Zielige, kinderachtige opmerking.
En zoals eerder aangegeven, distributeurs mogen enkel actief zijn in de landen waar de MLM organisatie beslist heeft dat ze actief mogen zijn.
Ja, en zo zullen er reguliere bedrijven ZAT zijn die zulke regels hebben ivm aansprakelijkheid en bijv. service!
So be it.... en iedereen zag dat het goed was...! (Bijna mijn eigen woorden!
)