Pagina 7 van 8
Re: Agressief gedrag UPC
Geplaatst: 22 sep 2006 17:54
door zarathustra
Laurent, heb je aandelen in UPC ?
Re: Agressief gedrag UPC
Geplaatst: 23 sep 2006 10:36
door Laurent
Ja , natuurlijk heb ik aandelen, jij niet ??
Re: Agressief gedrag UPC
Geplaatst: 29 sep 2006 11:45
door agro
Naar het schijnt worden door enkele personen meerdere namen gebruikt om berichtjes te plaatsen, wat mijns inziens een vertekend beeld geeft van de werkelijkheid.
Bij deze zou ik eenieder willen verzoeken die ook vind dat dit eigenlijk niet moet kunnen een verzoek aan de moderator te doen opdat deze maatregelen treft dat door een en persoon slechts onder 1 naam gepost kan worden.
Een verzoek hiertoe heb ik zojuist aan de moderator gedaan.
mailadres moderator:
[email protected]
Re: Agressief gedrag UPC
Geplaatst: 29 sep 2006 21:44
door Laurent
Mijn verzoek is bij deze gedaan , Mevr Agro cs.
Het verzoek aan de moderator is eveneens om na te gaan wat de belangen van de inzender zijn bij een onderwerp en - of zij daar persoonlijk bij betrokken zijn.
Zoals jij en Hoffie tegen UPC fulmineren zonder van hun diensten gebruik te maken is nietszeggend, niet op feiten gestoeld en alleen opruiend bedoeld.
Re: Agressief gedrag UPC
Geplaatst: 30 sep 2006 02:09
door Annepannne
Laurent heeft zijn verzoek gedaan?? Laurent, Lau10?
wuahahahahahahahahahahah wie raapt me op???
Re: Agressief gedrag UPC
Geplaatst: 30 sep 2006 09:18
door Ron 2
Zoals jij en Hoffie tegen UPC fulmineren zonder van hun diensten gebruik te maken is nietszeggend, niet op feiten gestoeld en alleen opruiend bedoeld.
Zo langzamerhand heeft UPC een behoorlijke schare ex-klanten die niets maar dan ook niets met meer met hen te maken willen hebben, er worden al kamervragen gesteld over de verkoopmethoden van UPC.
Zolang als de naam UPC bestaat staan ze heel hoog in de lijsten van bedrijven met de meeste klachten bij consumentenprogramma's.
Hun administratie is legendarisch slecht en heel Nederland kreeg laatst te maken hun hun buitenproportionele prijsverhogingen voor de kabel.
Als Laurent beweert dat "jij en Hoffie" geen gebruik maken van de (belabberde) diensten van UPC, waar ik zelf ook het liefst geen gebruik van zou maken, zijn "jij en Hoffie" hoogstwaarschijnlijk zwaar teleurgestelde ex-klanten van UPC en stoelen hun grieven wel degelijk op feiten.
De reputatie van UPC is al zodanig slecht dat het echt niet nodig is om "op te ruien", UPC is heel goed zelf in staat om deze reputatie in stand te houden, dat doen ze prima.
Waar Laurent zijn heilig geloof in UPC vandaan haalt weet ik niet, hij is óf een van de weinige tevreden klanten, óf een werknemer van UPC.
Overigens begrijp ik niet waarom Radar deze (en andere) discussies niet afsluit zodra ze verzanden in dit soort geruzie wat niet op een consumentenforum thuishoort.
Re: Agressief gedrag UPC
Geplaatst: 30 sep 2006 13:21
door NijMeGeN
Dus wat laurent zegt is ook een feit, want hij maakt gebruik van UPC en het bevalt en werkt prima bij hem.
En daar gaan we weer (werknemer van UPC) als we dan echt niks origineels meer weten dan gooien we dat gewoon naar voren, pfffff het is al zo vaak geroepen.
Zal ik je verklappen waarom radar deze discussie niet afsluit (moet je niet verder vertellen he) omdat radar nog steeds denk dat het meerendeel van de bezoekers volwassen is en dat het dus ooit wel ophoudt met dat geruzie.
agro als je het niet erg vindt dien ik geen verzoek in bij de moderator, aangezien ik niet zie wat voor nut het heeft (ja oke het geeft een vertekend beeld) nou en dat is erg zeg. foei foei mensen wat doen jullie toch allemaal.
Re: Agressief gedrag UPC
Geplaatst: 30 sep 2006 15:08
door Laurent
NijMeGeN
Het zal je verbazen, maar ik ben het helemaal met je eens.
de bijna 2 miljoen klanten van UPC zouden allemaal een belabberd product van UPC genomen hebben en niet overstappen,de gestage groei van UPC bevestigd toch alleen maar hun waarde en hoogstaand product-servive verlening
Re: Agressief gedrag UPC
Geplaatst: 01 okt 2006 16:34
door eric kruize
wie fatsoenlijk communiveert met UPC heeft er geen probleem mee.
Die Laurent
Fatsoenlijk communiceren met UPC lukt wel, maar dan gebeurt er niets.
Mss met communiveren wel, grapjas
Re: Agressief gedrag UPC
Geplaatst: 02 okt 2006 14:09
door Laurent
eric, communiceren met UPC is relatief eenvoudig:
Mailtje wordt binnen 3 werkdagen beantwoord.
Telefoon naar de helpdesk is a la minut beantwoord. UPC
Re: Agressief gedrag UPC
Geplaatst: 02 okt 2006 14:22
door agro
Mailtje wordt binnen 3 werkdagen beantwoord.
Zou kunnen ja, maar dan een antwoord dat niks met de vraag of opmerking te maken heeft.
Die zijn van het zelfde onzinnige niet inhoudelijke caracter zoals de posts welke door laurent hier geplaatst worden.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=536077#536077
Volgens laurent binnen een week antwoord, na 9 dagen dus nog niks, das wat anders dan 3 dagen. of toch niet?
Re: Agressief gedrag UPC
Geplaatst: 02 okt 2006 16:43
door Laurent
Mevr Agro, wat weet jij hier nu alllemaal van, jij maakt geen gebruik van de voortreffelijke UPC diensten, ooit ben jij door UPC eruit geknikkerd en vanaf die tijd bericht je maar wat, alles wat jij plaats is uit de zevende hand en berust op frustratie gevoelens, triest maar helaas waar.
Communiceren met UPC is eenvoudig:
1. Net gebeld met de helpdesk over het tijdslimiet van mail beantwoording, antwoord: binnen 3 dagen.
2. Een mail gestuurd over bovenstaand item, met het verzoek te reageren.
PS: wekt de schotel al ???? Hoffie en ook Agro.
Re: Agressief gedrag UPC
Geplaatst: 02 okt 2006 17:11
door eksoj
Dat jullie elkaar zo aanvallen dat vind ik slecht, daar is deze site niet voor denk ik, maar dat upc zo uitmuntend is dat ben ik niet met je eens. Mijn ervaring met upc is niet best, zeer slechtte service, onbeschofte helpdesk, het voelt altijd als oplichterij, dat je in de maling wordt genomen.
Net zo als de helpdesk steeds weer meer dan vijf minuten wachttijd meld een stem, dit is helemaal niet waar als je blijft hangen dan heb je zo iemand aan de lijn, waarom dan van te voren die melding.... mensen haken hierop af en dat is kassa voor upc lijkt wel.
Zo kan ik een boek schrijven over upc, dat zal geen bestseller worden !
Re: Agressief gedrag UPC
Geplaatst: 27 okt 2006 06:45
door balhan
Waarom zou dat boek geen bestseller kunnen worden? Allen maar omdat UPC al geen 'best seller' is?
Re: Agressief gedrag UPC
Geplaatst: 27 okt 2006 15:15
door Laurent
Hoi , ik ben weer terug van een vakantie, via het voortreffelijke web mail bestand van UPC heb ik mijn mail kunnen lezen vanuit Griekenland, de aandelen van UPC stijgen na het debacle van de KPN
Re: Agressief gedrag UPC
Geplaatst: 27 okt 2006 23:04
door balhan
Goh, wat een nieuws, dat kan ik al jaren met xs4all en ook vanuit andere landen
Je zult tijdens je vakantie wel alle andere discussies rondom UPC hebben gemist (o.a. eenzijdige wijziging extra pakketten). Voor de zekerheid plaats ik voor de geinteresseerden die nog steeds geen keuze kunnen maken daarom hier de link naar nog veel meer discussies rondom digitale TV (ook over UPC):
http://www.chelloo.com/forum/index.php?board=34.0
Re: Agressief gedrag UPC
Geplaatst: 28 okt 2006 17:14
door pvd
Met elke zichzelf respecterende internetprovider kun je je mail via webmail checken (en versturen)
Zelfs mijn e-mail wat op mijn werk binnenkomt kan ik wereldwijd checken....Vind mijn baas natuurlijk belangrijk
pvd
Re: Agressief gedrag UPC
Geplaatst: 28 okt 2006 20:46
door Laurent
Re: Agressief gedrag UPC
Geplaatst: 29 okt 2006 23:36
door pvd
Mijn werk-e-mail gaat echt niet via upc hoor Laurent.....
Dat is veel te onbetrouwbaar......
pvd
Re: Agressief gedrag UPC
Geplaatst: 30 okt 2006 12:03
door Laurent
nee de mail gaat via TNT