Re: MediaMarkt je bent gek!!!
Geplaatst: 19 nov 2006 20:03
ikbenik uw leven gaat niet over rozen
Ach ja zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten
Ik heb het zelf meegemaakt, dus het is totaal géén onzin!Een klant die korting gaat eisen heb ik nog nooit van gehoord, je zou maar op een dag 100 van zulke klante krijgen
Bij Albert Hein aan de kassa "Ik eis nu 10 euro korting anders ga ik naar de Edah", nog nooit meegemaakt Unbelievable
Ik heb inderdaad moeite met de rotte appels onder de consumenten.ikbenik uw leven gaat niet over rozen
Doe je er 2 maanden over om 1 processor te verkopen? Kon je niet beter een wat courantere processor inkopen?Dus als ik een processor bestel en die kost inkoopsprijs bijvoorbeeld €150,- en 2 maanden later is de inkoopsprijs €75,-
In jouw tijd kon je misschien leven van de STUFI, maar nu echt niet meer hoor.Een student die een webwinkeltje heeft en niet ervan hoeft te leven kan een lagere winstmarge rekenen.
Heb je nou nog steeds een trauma van die ene klant die korting bij je eiste? Get over it man, focus je op je echte klanten! Ook beter voor je hart!Hij EISTE 35% korting.
Ach ja zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten
Een klant die korting gaat eisen heb ik nog nooit van gehoord, je zou maar op een dag 100 van zulke klante krijgen
Bij Albert Hein aan de kassa "Ik eis nu 10 euro korting anders ga ik naar de Edah", nog nooit meegemaakt Unbelievable
Heb je nou nog steeds een trauma van die ene klant die korting bij je eiste? Get over it man, focus je op je echte klanten! Ook beter voor je hart!Quote:
Hij EISTE 35% korting.
Je hebt het er anders wel heel vaak over ...Ik heb er heus geen trauma aan overgehouden
Lievertje of niet, de klant blijft koning.Wat er bij veel mensen maar niet in wilt gaan is dat er ook consumenten zijn die totaal géén lievertjes zijn.
Een klant is pas koning als hij zich als een koning gedraagd.Lievertje of niet, de klant blijft koning.Quote:
Wat er bij veel mensen maar niet in wilt gaan is dat er ook consumenten zijn die totaal géén lievertjes zijn.
Ik ben het weer met je eens, beiden overtuigen mij niet dat het succesvolle zakenmensen zijn, indien dit wel geweest zou zijn hadden ze respect getoont voor hun klanten/consumenten. Arrogantie ten top en dat pikt de consument niet. Megapool ging failliet en gaf de schuld aan de Aldi, wie is de volgende BCCMijn stelling is iedere keer dat het geen zin heeft om de klant de schuld te geven van de ellende. Dat is wat jij en ikbenik steeds doen. De klant is een oplichter, chanteert of is op zijn minst een drammer of oneerlijk.
Ik probeer je aan te geven dat jullie methode van klantbehandeling een doodlopende weg is. Je verspeelt gewoon de gunst van klant, en er is gelukkig meer dan genoeg aanbod, naast dat van jouw, waar hij op in kan gaan.
Dat kunnen er toch niet veel zijn(klanten) want als ik zie hoe veel jij hier op deze site neer kalkt en je zaak zou goed draaien, dan heb je daar geen tijd voor en zou meer tijd besteden aan je partner bijvoorbeeldWat mij opvalt is dat steeds meer klanten mij hierom advies vragen
Je hebt wel beweerd dat dat de bedoeling van winkels moet zijn. En inderdaad heb je er zelf nooit antwoord op gegeven.Beste Magel725,
Alle stellingen die ik heb geplaatst heb ik onderbouwd. Lees mijn bijdragen nog maar een keer , en nu wel goed, door.
Ik heb nooit gezegd dat ik precies weet hoe je een winkel kunt openen die van alles het beste heeft en ook nog het goedkoopste is.
Het leuke is dat je nu gewoon weer dingen aan het verzinnen bent. Ik heb namelijk vrijwel niets met klanten van doen. En wanneer ik al klanten spreek dan spreek ik die precies hetzelfde aan als de buurman, de kassiere bij de supermarkt, de medewerker bij de Media Markt en de medewerker bij de service balie. Gewoon beleefd en normaal. Zo ben ik opgevoed. Ik behandel niemand als voetveeg en ik behandel niemand (schijnheilig) als koning. Dat jij jezelf een koning vind en zo behandeld wilt worden is jouw probleem, maar ik leef niet meer in het jaar 1600.Mijn stelling is iedere keer dat het geen zin heeft om de klant de schuld te geven van de ellende. Dat is wat jij en ikbenik steeds doen. De klant is een oplichter, chanteert of is op zijn minst een drammer of oneerlijk.
Ik probeer je aan te geven dat jullie methode van klantbehandeling een doodlopende weg is. Je verspeelt gewoon de gunst van klant, en er is gelukkig meer dan genoeg aanbod, naast dat van jouw, waar hij op in kan gaan.
Misschien dat je je beter thuis voelt in een centraal geleid economie zoals in Noord Korea. Daar is bijna geen aanbod en kan je de klant gerust schofferen, deze heeft immers toch geen keus.
Wat heb jij voor werk?Ik ben het weer met je eens, beiden overtuigen mij niet dat het succesvolle zakenmensen zijn, indien dit wel geweest zou zijn hadden ze respect getoont voor hun klanten/consumenten. Arrogantie ten top en dat pikt de consument niet. Megapool ging failliet en gaf de schuld aan de Aldi, wie is de volgende BCC
o dank je wel op advies van mijn kickbokserps. Asus is een zeer goede keuze.
Nee hoor, ik zit op een troon 2e hands gekocht op de marktplaats voor 25 euro en kreeg bkool met worst, helaas geen druiven dat geld isIs je troon al gepoetst en ben je al druiven gevoed vandaag?
Jij beweerd dus dat ik dit doe?Misschien dat je je beter thuis voelt in een centraal geleid economie zoals in Noord Korea. Daar is bijna geen aanbod en kan je de klant gerust schofferen, deze heeft immers toch geen keus.
Ik heb een bedrijf in huis en ik ben bijna altijd online. Dus dat ik tussen de werkzaamheden een keer reageer is toch niets mis mee.Dat kunnen er toch niet veel zijn(klanten) want als ik zie hoe veel jij hier op deze site neer kalkt en je zaak zou goed draaien, dan heb je daar geen tijd voor en zou meer tijd besteden aan je partner bijvoorbeeld