LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] meeroken

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Toolboy

Re: meeroken

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ik niet hoor .
ikbenik.
Ik zoek wel uit waar ik op stem

Ichikoh!
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mei 2006 14:23

Re: meeroken

Ongelezen bericht door Ichikoh! »

Ja, ik ben ook , ik stem niet meer, ik woon in Frankrijk!

L.Rozenwater
Berichten: 599
Lid geworden op: 08 jun 2005 03:46

Re: meeroken

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

48609, ik vind, dat je je naam maar moet wijzigen in Mr(s) Quote :lol:

Komt verder echt verduveld weinig uit je vingers/toetsenbord......

Misschien, dat je kunt solliciteren bij een tv-station: die zijn n.l. ook gek op herhalingen......(Teletext herhalingen misschien ? Kun je doen waar je goed in bent: QUOTEN :shock: )

Maar eh... nog even terugkomend op het genoemde "rook-vliegtuig":
Als dat met vliegtuigen kan, waarom dan niet met b.v. kroegen ? Er zijn vast genoeg kroegbazen met personeel, die juist zelf rokers zijn en in principe helemaal geen behoefte hebben aan een rookvrije werkplek.

Voor de goede orde: eetgelegenheden mogen ook wat mij betreft volledig rookvrij.

Nog een laatste punt: Als de overheid echt de volledige horeca rookvrij maakt, hebben we er mogelijk een ander probleem bij: Coffeeshops kunnen de deuren sluiten en de klanten zullen dus ergens anders proberen hun jointje te krijgen met als gevolg MOGELIJK weer een ander soort "overlast"

Ichikoh!
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mei 2006 14:23

Re: meeroken

Ongelezen bericht door Ichikoh! »

L. Rozenwater,

Ik hoop niet dat de L. staat voor wat ik denk, maar het zal wel en je zal er wel je reden voor hebben!

Wat betreft de overheid en hun bedilzucht en betutteling!
Dat is het 'm nu juist, altijd regels maken maar niet over nadenken wat de consequenties zijn op langere termijn, kortzichtige lieden zijn het, die altijd maar de bevolking blijven voorliegen, mooipraten en straatje schoonvegen. Wat je zelf doet, moet jezelf weten, maar wel een beetje rekening met elkaar, de overheid heeft ervoor gezorgd dat het de laatste 20 jaar bergafwaarts is gegaan en Nederland BV naar de vervelend dan wel failliet aan het gaan is. Voorlopig is Nederland nog niet klaar met de regelneven en nichten uit Den Haag en zorgen voor een leegloop en achteruitgang in de Economie, let maar op volgend jaar moeten we nog eens bezuinigen om de bodemloze put van 'fouten' uit het verleden en toekomst te moeten dichten. :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil:

L.Rozenwater
Berichten: 599
Lid geworden op: 08 jun 2005 03:46

Re: meeroken

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Gebruikte apparaten
Radar ging op bezoek bij Michael Braungart in het Umweltinstitut in Hamburg.
Dit milieu-instituut onderzoekt al jaren de stoffen die vrijkomen bij laserprinters en kopieerapparaten. De professor komt tot opmerkelijke conclusies. De fabrikanten van laserprinters en copiers testen hun eigen producten. “Maar,” zo concludeert professor Braungart, “het gaat dan wel om nieuwe apparaten.” Daarom test Braungart dezelfde producten als deze al een tijdje gebruikt zijn. Resultaat: De fijne deeltjes in de toner bestaan veel te vaak uit zware metalen. En die komen wel degelijk naar buiten. Na 15 jaren van onderzoek, kun je er volgens professor Braungart niet meer omheen.
Die fijne stoffen zijn veel erger dan het roken.
Bron: Tros Radar

De tekst is speciaal bedoeld voor "vriend" 48609 ! (En alle andere anti-rokers) Vooral de laatste regel is belangrijk......... Lees even het volledige artikel over Tonerziekte hier op de site: Tja, zit je als anti-roker op een rookvrije werkvloer (b.v. een kantoor) en dan blijkt, dat het daar toch niet zo gezond voor je is als je dacht.....

Ichikoh! die L. staat voor miniatuur geslachtsdeel, zoals je al dacht: ontstaan uit pure balorigheid :lol:

Ichikoh!
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mei 2006 14:23

Re: meeroken

Ongelezen bericht door Ichikoh! »

Ja, L. dacht ik al, we worden al jaren bestookt door diverse deeltjes. :?

Maar alle beetjes helpen, ook roken en meeroken, daarbij komt, en daar gaan we weer, aan het eind van de dag in je eigen leefomgeving, stink je nog naar de rook. Kijk dat je daar als roker nou niet om geeft, maar het geeft je zo'n vies gevoel als niet-roker. :cry:

En nou komen gelijk al die andere argumenten die een roker tot een notaire ontkenner van z'n eigen probleem en voor anderen is! :shock:

En zo blijven we in het cirkeltje ronddraaien!

Kom maar weer ........ :wink:

L.Rozenwater
Berichten: 599
Lid geworden op: 08 jun 2005 03:46

Re: meeroken

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Daar gaan we dus weer: IK heb die uitspraak niet geschreven in mijn vorige (gequote deel) Kan mij persoonlijk dus niet worden aangerekend :lol:

Ichikoh!
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mei 2006 14:23

Re: meeroken

Ongelezen bericht door Ichikoh! »

Het houdt je van de straat! Scheelt weer fijnstof!

L.Rozenwater
Berichten: 599
Lid geworden op: 08 jun 2005 03:46

Re: meeroken

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Geen lees-,schrijf- en leerstof ? :lol:

Gesloten