LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NKL Duitse Staatsloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
jellemans

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door jellemans »

Volgens mij kun je er meteen vanaf,buitenlandse kansspelen zijn illegaal in Nederland.Stel nou eens dat je een grote prijs zou winnen,dan ben je illgaal bezig en mag jouw bank hier niet aan meewerken.Volgens mij ook met je maandelijkse lidmaatschap aan deze loterij mag naar mijn mening de bank niet aan meewerken.

El Blanco

Ongelezen bericht door El Blanco »

Volgens mij kun je er meteen vanaf....zeg je Jellemans?????

Kun je me vertellen wat ik dan nu moet doen?

jellemans

Ongelezen bericht door jellemans »

Ik heb gewoon per email opgezegd.
En naar mijn bank (Argenta) een email gestuurd,met de mededeling dat ik erachter ben gekomen dat deelnemen aan buitenlandse loterijen niet mocht en zij hier niet aan mee mochten werken.
Een paar dagen later kreeg ik zowel van de loterij als de Argenta bank een keurige email . Daarna was ik overal vanaf.
Deze tip had ik ook op het forum van radar gevonden.

Succes

El Blanco

Waar heb je het e-mailadres vandaag gehaald?
Of heb je het e-mailadres nog ergens liggen?

gravedigger

Ongelezen bericht door gravedigger »

Kijk even op de vorige pagina El Blanco ;_

wengirl

Ongelezen bericht door wengirl »

ook ik voel me er nu niet meer zo happy bij dat ik ja heb gezegd op het feit dat ik 4 loten kon krijgen voor 2 euro 50 per maand en na de eerste maand 70 euro. Ik zou dan vanaf 1 oktober mee gaan spelen. Zeker niet nadat ik dit allemaal gelezen had.
Ik had al zo iets van dit wil ik eigenlijk niet. Ja waarom heb ik het dan wel gedaan. Nou ik mocht een maand proberen en daarna zou het automatisch stop gezet worden voor maar 2 euro 50. Toen dacht ik wat heb ik te verliezen. Na alles op het bandje ingesproken te hebben vroeg men aan mij of ik nog vragen had. Nou ik vroeg of ik zwart-op-wit kreeg dat ik na een maand ging stoppen. Eerst kon het wel en toen weer niet. dus heb ik gezegd dat dit niet geldig is waarop ik ja gezegd had. Kreeg ook daarna iemand anders aan de lijn en die vertelde ik wat er gezegd was. Ook aan hem gezegd dat ik een maand mee wil spelen en dat het daarna stop moet en dat ik dat nu wil regelen en anders doe ik niet mee. Dat ging blijkbaar niet. Dus ik hoop nu echt dat ze ook daadwerkelijk al mijn gegevens verwijderd hebben en dat er geen geld afgeschreven gaat worden. Kan iemand mij vertellen na hoeveel tijd dat geld afgeschreven gaat worden en wanneer je dat infopakket toegestuurd gaat krijgen. Ik weet nu dus gewoon niet of ik er wel of niet aan vast zit. Iemand nog ideeen voor mij, wat te doen of zo.

Alvast bedankt

lischa

Ongelezen bericht door lischa »

Ook wij werden hier deze week over gebeld,en zijn zo stom geweest om er in te trappen,nooit doen wij mee aan loterijen en hadden zoiets van nu laten we eens een keer mee doen.
Bij ons werd er verteld dat het om 17,50 euro per maand zou gaan en elke dag een trekking ,en ook dat we er nog post over zouden krijgen.

Komt er 2 dagen later bij mijn man een sms binnen,

Uw winkans is 96.78%
De loterij loopt van 1/10 -31-03
U betaalt eur....70 per maand (dat was erg schrikken was ons 17,50 verteld) + 2,50 administratiekosten,via aut.incasso door

GFPmbH/XPERCASH

uw welkomstpakket word zo spoedig mogelijk toegestuurd

voor vragen 0049-40-66961392

sucses ,uw NKL TEAM

Toen wij dat zagen van die 70 euro zijn we zo geschrokken dat we het niet meer vertrouwde,mijn man is gelijk naar de bank gegaan voor informatie.........we konden het nadat hun het eraf hadden gehaald storneren,pas als hun alle gegevens hadden zoals bankrekingnummer enzo dan kunnen we het blokeren.

Ook heeft mijn man naar het telefoonnummer gebeld die we in de sms ontvingen ,kwam een duitser aan de lijn en verzocht ons om maandag terug te bellen dat er dan een nederlands aanwezig zou zijn.

ik ben gaan google en kwam hier terecht.toen schrok ik helemaal.
ik hoop echt dat we hier van af kunnen komen want het is geen groot verschil ook 17,50 of 70 euro dat was al gelogen.

en om wat voor welkomstpakket dit gaat weten we niet eens.
en ze vertelde ons ook dat het om een nederlandse loterij zou gaan.
bha voelen ons zo stom dat we er in getrapt zijn.

ik zie hier allemaal verschillende telefoonnumers verschijnen ,snap daar niets van

lischa

weet ook iemand waar dit voor staat

GFPmbH/XPERCASH

lara34

Ongelezen bericht door lara34 »

wie kan me helpen om ervan af te komen.
ook ik ben erin getrapt.hoe kom ik ervan af.
ben net gebeld en ben helemaal overrompeld,ze hebben niet mijn telefoonnr gevraagt maar wel mijn gironr.
voel me nu echt belazerd nu ik dit allemaal lees.help help

lara34

ik heb wat rondgebelt en geprobeert het stop te zetten.
00800-45632553.maar kan iemand mij voor de zekerheid een bank of gironr geven die ik door kan geven bij mijn bank om dat in iedergeval velig te stellen.dank jullie wel

lischa

daar zit ik ook op te wachten ,de bank had dat nodig ,ik weet het ook niet ,maar zit metdezelfde vraag.

jij hebt gebeld zei je en wat zeiden ze ?

lara34

ik heb dat oo494066961392 gebelt en heb daar monique krof gesproken zij spreekt nederlands.
als je een klantnr heb kan zij het stop zetten.
dus nu maar hopen dat het zo is.gaver ben hier goed ziek van

lischa

hoe kom je aan dat klantennummer?
als ik die niet heb kan ik er niets mee doen

lara34

die heb ik ook niet,maar dat zal wel bij die papieren zitten.mag ik hopen
baal enorm hiervan jij ook zo.ben er zo ingestonken

lischa

Wanneer heb jij gebeld,want mijn man heeft nu al twee keer naar dit nummer gebeld en krijgt iedere keer en duitser aan de telefoon en zeg iedere keer dat we maar terug moeten bellen als er een nederlander aanwezig is,dit zou vanmorgen zijn ,maar toen kreeg hij weer een duitser aan de telefoon met het zelfde verhaal.

en ja natuurlijk balen wij nhier eenorm van ,ik kan geen 70 euro missen per maand,ze hadden gezecht dat het om 17,50 zou gaan per maand.
leugenaars.
En papier komen volgens mij nooit.
Dus hoe komen we dan aan een klantnummer?

lara34

ik kreeg monique krof aan de lijn.zei spreekt nederlands.
ik heb alzoveel uitzitten zoeken.maar loop overal vast.
zelfs de ing kan er nog niks mee.
dat zal wel bij die papieren zitten,als je die al krijg,zal een ander banknr een oplossing zijn???
pff ik kan het ook niet missen.

lischa

Een ander bankrekeningnummer ,tja hebben wij ook al over zitten nadenken,weet niet ofdat een oplossing is.

er is verders nog niemand hier die ons verder kan helpen vrees ik.

mag ik weten op welke dga je gebeld hebt,want dan kunnen wij misschiend ie monique ook wel op die dag berijken.

El Blanco

Ik ben vrijdag gebeld door een of andere pipo en ze hebben mij ook zo'n streek geleverd. Ik was er ook goed ziek van toen ik daarna deze site zag en het voelde meteen niet goed.

Maandagmorgen kreeg het sms-je van het NKL-team; letterlijk:
Beste, U koos voor 4 1/8 loten NKL123, de Duitse staatsloterij. Uw winkans is 96.78%. De loterij loopt van 1-10-09 t/m 31-03-10. U betaalt EUR 70.00 per maand + EUR 1.95 administratie kosten via automatische incasso door GM Service Club. Uw welkomstpakket wordt zo spoedig mogelijk toegestuurd. Voor vragen: 00800-45632553. Succes, uw NKL team.

Ik heb meteen dit nummer gebeld en in 1e instantie waren alle medewerkers in gesprek en was het voicemail bandje vol. Ik dacht meteen: dit komt niet meer goed. 's Middags nogmaals geprobeerd en ik kreeg een Nederlandse man aan de lijn en uitgelegd dat ik me bedacht had en geen deel wilde nemen met deze loterij. Hij ging me meteen uit het systeem halen en probeerde me nog wel om me met 1 lot te laten spelen voor EUR 19.50, maar daar was ik niet van gediend. Er was nog niets naar mijn huis gestuurd, dus dat krijg ook niet meer en ze zouden pas half september de eerste maand van mijn rekening halen, aangezien ik vanaf 1-10-09 zou gaan spelen.

Uiteindelijk alles nog snel kunnen verhelpen (als het goed is). Ik blijf wel scherp op mijn bankrekening letten...

Succes voor diegene die er nog druk mee bezig zijn. Allemaal extra rompslomp waar niemand op zit te wachten.

El Blanco

lischa

erg vreemd allemaal.
zie steeds verschillende nummers.

inmiddels hebben wij gisteren de papier tuis gekregen met de loten,
mijn man vanmorgen nog een paar keer gebeld ,in eerste instantie steeds geen gehoor ,later gelukkig wel.
Nu we die papier hadden konden we het klantnummer ook geven.
en die vrouw zou het gelijk stop zetten dus hoop maar dat nu alles verholpen is en ze niet die 70 eruo +2,95 van onze rekening halen ,zo zie je bij ons was het weer 2,95 extra bij jou bovenste bericht 1,95 klopt toch allemaal niks van.

dus blijf goed opletten,de papier bewaren we nog wel ,je weet nooit waar je alles nog voor nodig heb ,

ik vertrouw die hele zooi niet

ruud warmenhoven

Ongelezen bericht door ruud warmenhoven »

ja ik was er ook in getuint,zag op mijn bankside dat er 37euro 50 was afgeschreven ,heb dit gelijk terug gehaalt bank opdracht gegevenom dat nummer van hun te blokkeren
gelijk n mail gestuurd naar [email protected] en daarin vermeld dat het oplichters praktijken zijn van hun,en n vermelding dat zij bekend zijn bij TROS RADAR en binnen 2 uur werd ik door n duitse dame gebeld met de mededeling dat ik uit geschreven wasvan deze loterij dus zo je ziet het kan wel .......succes jullie allen die er ook van af willen

Gesloten