Vorig jaar las ik in een krant dat agrariers niet meer zo vroeg mogen beginnen, omdat de stedelingen die hier kwamen camperen het te vroeg vinden en er geluidshinder van ondervonden
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Het is gemakkelijk praten vanuit een andere richting, maar heb maar eens het lef om er minimaal 1 week volledig in mee te werken, dan kijken veel mensen er ook al met andere ogen naar.
Het is triest dat voor 1 kg uien, waar wij ongeveer 1 euro voor betalen, de agrariers slechts een halve cent voor krijgen.... Het zelfde geld voor het vlees.
En mensen moeten echt niet klagen over dat het hier zo slecht is met de dieren, in andere landen worden de dieren tig keer slechter behandeld als hier.
De meeste agrariers hebben respect en liefde voor de dieren zolang ze bij hun wonen. Helaas hoor je in de kranten vaak de slechte verhalen.
Ik ben zelf geen agrarier, maar ik ken er wel voldoende. Mensen die eigenlijk gewoon geen vakantie kunnen nemen omdat het werk gewoon 24/7 doorgaat, terwijl veel mensen nog wel weekend kennen.
Ik kan niet meer dan oprecht zeggen dat ik bewondering heb voor hun, en dat de mensen die in deze branche zitten eigenlijk alleen maar mensen kunnen zijn die oprecht de keuze hiervoor gemaakt hebben.