is gisteren van t balkon gekuukelekuuuuuukukeld
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Wat was je voornaam ook al weer?De Deense autoriteiten waarschuwen voor massale zeehondensterfte in de Waddenzee. Deze week zijn al 41 dode zeehonden aangespoeld bij het eiland Anholt. In 1988 en 2002 begon daar ook een uitbraak van robbenpest. Dat kostte duizenden zeehonden het leven.
Je loopt hem dus achterna .ik spreek als ik de kans zie de bezorger zelf aan...
heb je twee kansen ... of het gaat ff goed ...
Ze willen nog wel eens veranderen idd ... maar ik heb sommige alJe loopt hem dus achterna .
Of weet je zeker dat dezelfde de vorige dag is geweest.
Als je vroeger post mee naar huis mee nam kon je daarvoor worden ontslagen .Ik had het vroeger al op maandag met figuren die op zaterdag hadden gewerkt en dit gewoon weer in de rode bus gooiden.Vorige week kwam ik er achter dat ik na thuiskomst een brief had laten liggen in m'n tas, heb ruim drie kwartier heen en terug gereden om die alsnog te bezorgen, dat zie ik zo'n postbezorger nog niet snel doen.
De concurrentie is inderdaad niet eerlijk want deze bedrijven zijn ook niet verplicht om naar onrendabele gebieden te gaan.Die consument wil namelijk zo min mogelijk betalen en zodoende zitten we opgescheept met allemaal nieuwe bedrijven (Selekt, Sandd etc.) die marginale kwaliteit leveren maar goedkoper werkt, waardoor TNT deze reorganisatie maatschappelijk gezien kan rechtvaardigen.
Ik ben (met mijn 29 jaar!) ook van de oude stempel die zo'n fout dezelfde dag herstelt, zodat ik niet het risico loop op zo'n sanctie. Kwaliteit gaat boven alles. Maar de concurrent heeft dat streven niet en de klanten blijkbaar ook en nemen genoegen om (voor enkele dubbeltjes minder) in zee te gaan met vage bedrijfjes als Selekt, GLS e.d. En het erge is: TNT kopieert deze werkwijze ook nog om die klant maar te behouden en goedkoper te worden. Aan de kwaliteitsnormen zal in de toekomst structureel niet meer kunnen worden voldaan en dan hebben we nooit meer een betrouwbaar postbedrijf in Nederland. En als Selekt wegkomt met het gegeven dat 10% van hun post "verdwijnt" of verkeerd wordt bezorgd, waarom zou TNT dan nog miereneuken om die ene brief in je tas?Als je vroeger post mee naar huis mee nam kon je daarvoor worden ontslagen .Ik had het vroeger al op maandag met figuren die op zaterdag hadden gewerkt en dit gewoon weer in de rode bus gooiden.