Ik laat het er echter niet bij zitten dat ik word gedwongen me te verdedigen tegen hun onterechte aantijgingen.
Ik heb dus een brief terug geschreven waarin de feiten even op een rijtje heb gezet en heb gelijk ook zelf een rekening terug gestuurd aan Intrum Justitia!
Een paar van de quotes uit mijn brief:
Ik zal dus maar even de feiten voor u op een rijtje zetten, want blijkbaar heeft u zelf niet de moeite genomen om deze claim te verifiëren.
Laat het duidelijk zijn: ik heb aan al mijn verplichtingen voldaan en de administratie van Casema is (of was) een puinhoop.
Als bijlage heb ik fikse rekening gestuurd.In een volgende brief aan mij gericht van uw bureau afkomstig verwacht ik een welgemeend excuus van uw kant.
De door mij gemaakte kosten, veroorzaakt door uw acties, treft u aan op de bijgaande factuur. Om te voorkomen dat de kosten verder oplopen dient u de vordering voor 21-02-2007 te voldoen.
Telefonisch ben ik helaas niet voor u bereikbaar.
Hierin als items: brief opstellen, registratiekosten, kopieën maken, verzendkosten en immateriële schadevergoeding wegens het toebrengen van ergernis en stress.
Helaas heb ik geen reactie meer gekregen van Intrum Justitia. Ze houden zich niet eens aan hun eigen spelregels.
Kortom, ik laat het er niet bij zitten. Eigenlijk ben ik nu op zoek naar leuke dreigzinnetjes uit hun eigen brieven die ik kan gebruiken in mijn volgende brief naar Intrum Justitia.
Wie helpt er mee en stuurt mij wat interessante quotes uit de dreigbrieven van Intrum Justitia? Dan hou ik jullie op de hoogte van de aanstaande zaak tegen Intrum Justitia!